Kyllä tää asia pitäis mun mielestä kyllä selvittää. Ei saa rauhaa muuten. Eikä Perspano ole mikään hauska pila.Missään ei vahvisteta, että auton nimi olisi jossain päin maailmaa Perspano.
Kyseessä on siis mitä ilmeisimmin hassun hauska pila.
Kyllä tää asia pitäis mun mielestä kyllä selvittää. Ei saa rauhaa muuten. Eikä Perspano ole mikään hauska pila.Missään ei vahvisteta, että auton nimi olisi jossain päin maailmaa Perspano.
Kyseessä on siis mitä ilmeisimmin hassun hauska pila.
Kyllä tää asia pitäis mun mielestä kyllä selvittää. Ei saa rauhaa muuten. Eikä Perspano ole mikään hauska pila.
Kyllä tää asia pitäis mun mielestä kyllä selvittää. Ei saa rauhaa muuten. Eikä Perspano ole mikään hauska pila.
Pistäpäs Googleen hakusanaksi orly ja katso vaikka kuvahaun tulokset. Ja sitten voit googlata orlyn etymologiaa seuraavaksi.Pistäpäs Googleen hakusanaksi Volkswagen ja Perspano, ja katso kuinka monta virallista VW:n sivua tulee vastaan. Aivan, ei yhtään.
Hah, Jatkoajan todennäköisesti homoin mies saapuu pelastavana enkelinä paikalle!Suosikki t-paitani sai tänään ruoanlaiton yhteydessä (rypsi)öljyä pinnalleen, siihen jäi sitten sellainen ärsyttävä läiskä tietenkin. Kysymys onkin, että tietääkö kukaan saako jollain yksinkertaisella konstilla tuollaisen tahran jotenkin pois, vai onko se paidan seuralaisena pysyvästi?
Eipä kyllä ihan onnistu, sillä Transporterissa ei ole kuin yksi P-kirjain. Persano tai Erspano toki onnistuvat.Nämä mallimerkinnäthän on monissa nykyautoissa tehty irtokirjaimilla, jotka on liimattu suoraan peltiin. Liimaamalla kirjaimet T R A N S P O R T E R uudelleen peräpeiliin eri järjestyksessä saadaan aikaan esim. PERSPANO ja vielä jää yli 2 kpl T- ja R-kirjaimia.
Keskustelu voidaan siis tiivistää, että halutessaan perspanon pitää ostaa kaksi Transporteria.Eipä kyllä ihan onnistu, sillä Transporterissa ei ole kuin yksi P-kirjain. Persano tai Erspano toki onnistuvat.
Eipä kyllä ihan onnistu, sillä Transporterissa ei ole kuin yksi P-kirjain. Persano tai Erspano toki onnistuvat.
Eipä kyllä ihan onnistu, sillä Transporterissa ei ole kuin yksi P-kirjain. Persano tai Erspano toki onnistuvat.
Jos tämä juttu oli oma keksintö, niin onnittelut hyvästä jutusta. Ainoa haittapuoli siinä on, että sitä ei voi kertoa kenellekään, joka a) tuntee autoja edes auttavasti (VW Pajeroa ei ole olemassa ja Perspano-malli on helppo tunnistaa Volkkariksi) tai b) osaa käyttää Googlea. Sopiva kohderyhmä on siis alle 10-vuotiaat tytöt ja yli 70-vuotiaat mummot.Autolle päätetään antaa uusi nimi. Uudeksi nimeksi päätetään Perspano Espanjassa. Muualla se on Pajero.
Ajattelin työntää pääni perseeseen. Mikä sinä olet sen estämään?
Tällä hetkellä sitä ei ole vielä tarkemmin määritelty, mutta uskoisin, että päädyn suuremman hälyn välttämiseksi lopulta omaani.
Onkohan länsiterminaalin paikoitusfirma vielä hengissä? Kulttuurimatka Viroon ja auto saatava johonkin.
Onkohan länsiterminaalin paikoitusfirma vielä hengissä? Kulttuurimatka Viroon ja auto saatava johonkin.
Pitkäaikaispaikoitus on siinä vasemman käden puolella terminaalille tultaessa, n. puoli kilsaa matkaa. Hinta n.20€/vrk (2008 vuoden hinta, kaipa tuo sama on vieläkin..).
Olisko jollain tiedossa, löytyykö kodinkonemarkkinoilta edestä täytettävää pyykinpesukonetta, joka mahtuisi 48 cm leveään ja 85 cm korkeaan koloon? Mitä nyt pikaisesti on tullu jotain Gigantin sivuja väijyttyä, tuntuis kaikki edestä täytettävät masiinat olevan 50-60 cm leveitä vähintään.