Onko -- Serj Tankian esiintynyt Suomessa
Viime vuoden Provinssirockissa.
Edit: Olinpa hidas.
Onko -- Serj Tankian esiintynyt Suomessa
Kuulin radiosta tänään mainoksen, joka meni jotenkin seuraavasti: Hae toimittajakoulutukseen osoitteessa www.mikäköhänvittuseosoiteoli.fi.
Eli, mikä se osoite nyt sitten olikaan? Ilmeisesti hakuaika olisi nyt käynnissä, näin vähän käsitin mainoksesta.
40h NRJ:tä viikolla kuunnelleena vastaan tuohon, että www.laajasalonopisto.fi
Ei, vaan kaupasta. Köyhät pitää samaa paitaa useammin kuin kerran.Scholl sanoisi tähän, että jokainen mies saa pesulasta valmiiksi silitetyt paidat...
Mulla ei ole silitysrautaa kotona. Niinpä laitan yleensä esim. paidat kuivumaan henkareihin, jotta ne pysyisivät suht siistissä kunnossa. Nyt kuitenkin tarvittais apua. Kuinka silittää vaatteita ilman silitysrautaa? Onko jollain jotain hyvää niksiä tähän?
TosiFani on nyt kyllä lähempänä schollismia, koska kyllä laadukas paita on nimenomaan tehty pitämään kuosinsa ja käytettäväksi. Pesulasta ne saa valmiiksi sileinä ja kotona riittää, kun lajittelee vain päävärin ja sävyn mukaan hengariin. Nousukas saattaa pullistella polttamalla rahaa huvin vuoksi, mutta jaloa sukuperää oleva varakas henkilö osaa arvostaa laadukkaita tuotteita ja tietenkin kannustaa yrittäjyyttä ulkoistamalla kotitaloustöitänsä.Ei, vaan kaupasta. Köyhät pitää samaa paitaa useammin kuin kerran.
Nyt tuli mieli alkaa laulamaan youtuben karaokevideoiden lauluja ja haluaisin äänittää ne, mutta tämä windowsin ääninauhuri nauhottaa vain minuutin pätkiä, ja haluaisin äänittää koko biisin, joten mikä erityisen helppokäyttöinen äänitysohjelma minun kannattaisi ilmeisesti ladailla?
Audacity on minusta hyvä ohjelma tuohon tarkoitukseen.
No käytännössä kotikonstein tuo laulun poistaminen ei kyllä ole mahdollista. Equttamalla saattaa saada laulutaajuuksia hiljemmalle, mutta silloin yleensä kyllä lähtee musiikistakin infoa pois.Kyseinen ohjelma on ladattu ja todettu hyväksi. Olisiko kenellekään antaa neuvoa, voiko musiikkikappaleista(otetaan vaikka esimerkiksi Leevi And The Leavings - Tämä vaikea elämä ) poistaa Göstän laulu niin, että siihen jäisi vaan se musiikki, jolloin siihen olisi itse helpompi laulaa. Toivottavasti ymmärsitte, siis kappale ilman laulua, mutta musiikin kanssa.
No käytännössä kotikonstein tuo laulun poistaminen ei kyllä ole mahdollista. Equttamalla saattaa saada laulutaajuuksia hiljemmalle, mutta silloin yleensä kyllä lähtee musiikistakin infoa pois.
Jep, juurikin näin. Keskiääntä leikkaamalla voi saada laulua hiljaisemmaksi, mutta silloin katoaa musiikistakin osa.
Jos laulattaa niin kaupasta hakemaan vaan karaoke levyjä.
Niinkin yllättävästä paikasta kuin Wikipedia löytyi varsin kattava artikkeli vanhoillislestadiolaisuudesta. Lue tuo ja kysy sitten lisää.Mitä on vanhoillislestadiolaiset? Mitä ne saa tehdä ja mitä ei ja mitä puuhailee ja hä?
Googlesta yritin kaivella jotain mutta enhän sieltä näin jumalattomassa darrassa mitään irti oikein saanut.
Ps. Hienot krapulaharrastukset on sulla!
Mulla ei ole silitysrautaa kotona. Niinpä laitan yleensä esim. paidat kuivumaan henkareihin, jotta ne pysyisivät suht siistissä kunnossa. Nyt kuitenkin tarvittais apua. Kuinka silittää vaatteita ilman silitysrautaa? Onko jollain jotain hyvää niksiä tähän?
Kuuma suihku -> paita henkarille ja roikkumaan kosteaan pesuhuoneeseen. Toimii aika hyvin yleensä.Mulla ei ole silitysrautaa kotona. Niinpä laitan yleensä esim. paidat kuivumaan henkareihin, jotta ne pysyisivät suht siistissä kunnossa. Nyt kuitenkin tarvittais apua. Kuinka silittää vaatteita ilman silitysrautaa? Onko jollain jotain hyvää niksiä tähän?
Onkos tuo kovinkin säällittävä suoritus vai jopa ihan kohtuu?
Tuli tossa ajettua ostamallani kuntopyörällä ensimmäisen kerran. 50minuutin aikana kulutin 189.3kaloria ja syke oli pääasiassa 140-160 välillä, huiput oli
172. Onkos tuo kovinkin säällittävä suoritus vai jopa ihan kohtuu?