Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 085 596
  • 47 274

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Le Banner kirjoitti:
Mikäs sen kapakan nimi olikaan Tampesterissä? Lähellä TAKOa?
Kirkkokatu muistaakseni?

Sokeri? Hullu Hevonen?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kukaan vuokrannut asuntoautoa viikonlopuksi? Missä hintaluokissa mahtaa moinen lysti liikkua? Yritin kyllä googlettaa, vastauksia tuli enemmän aiheen vierestä kuin itse aiheesta.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
sampio kirjoitti:
Pitäisi tulla kahdella autolla Helsinkiin kuun lopulla lauantaipäiväksi. Mihin kannattaisi tökätä autot, jotta oleilu ei tulisi maksamaan pientä omaisuutta? Stadion + raitiovaunu olisi kai edullinen vaihtoehto, mutta matkassa on kaksi lastenratasta ja pygmiä. Siinä Senaatintorin ja Kämp gallerian nurkilla olisi tarkoitus pyöriä. Missä hinnoissa nuo keskustan parkkitalot yleensä ovat?

Esim. VR:n parkkiin, siihen Rautatieaseman kupeeseen siis, saa auton parkkeerattua hintaan 2 e / tunti. Saman hintaisia ovat kaikki muutkin keskustan maksulliset tilat eli melko suolaista..

Helpoin vaihtoehto omasta mielestäni olisi tosiaan Oopperan tai Stadikan parkit (ovat vierekkäin), joista kummastakin löytyy runsaasti ilmaista 24h tilaa. Ratikalla pääsee nopeasti keskustaan, ja reitillä kulkee melko runsaasti noita matalalattiaisiakin ratikoita, joihin on helppo mennä lastenvaunujenkin kanssa ja niistä löytyvät hyvät tilat niille. Toki kävellenkään matka ei ole mikään hirveän pitkä.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Morrow10 kirjoitti:
Valaiskaa tyhmää. Mitä tarkoittaa keskustelupalstoilla usein käytettävä lol tai LOL?

Yleensä merkitys on "laughing out loud". Eli juttua kirjoitellessa naurattaa, on tosi hauskaa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Jos joku katsoi eilen neloselta sen sairaan dokumentin, niin kerrottiinko siinä, minkä tuomion se isä sai, tapettiinko vai tappoiko itsensä? Itseäni alkoi vituttamaan viiden minuutin jälkeen niin ettei veri kiertänyt -> pakko lopettaa.
 
Morrow10 kirjoitti:
Valaiskaa tyhmää. Mitä tarkoittaa keskustelupalstoilla usein käytettävä lol tai LOL?

Kavereilta kuultu että tarkoittaa "lot of laugh" käänteisessä merkityksessä eli ei ole hauskaa. esim. jos joku kertoo vitsin:
henkilö A: se meni jo
henkilö B: LOL
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nikke kirjoitti:
Niskalaukauksen se paska olisi ansainnut. Komppaan tuuskia ja totean että vitutti niin paljon ettei pystynyt katsomaan loppuun asti.
En katsellut alusta asti, mutta aivan riittävästi yhtyäkseni tuohon niskalaukaukseen. Oliko alussa jotain mistä selvisi äidin osuus asiaan ? Elikö äiti samassa taloudessa, kun maksoi kuitenkin isän oikeudenkäyntikulut. Minulle selvisi vain, että äiti vihasi tytärtään.

Terveisin koo
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mistä tuo dokkari sitten kertoi, kun on näin monella saanut niskavillat pystyyn?
 

Kyle

Jäsen
sampio kirjoitti:
Mistä tuo dokkari sitten kertoi, kun on näin monella saanut niskavillat pystyyn?

Isästä joka pakotti tyttärensä harrastamaan hänen kanssaan seksiä lapsesta asti. Tämä tyttö ei saanut tavata muita ihmisiä jne..

En muista kunnolla kun en sitä eilen katsellut, vaan olen nähnyt sen aikaisemmin.

EDIT: Siis tuosta tytöstä tämä dokkari kertoi, jonka isä oli häntä kiduttanut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Gerodz kirjoitti:
Isästä joka pakotti tyttärensä harrastamaan hänen kanssaan seksiä lapsesta asti. Tämä tyttö ei saanut tavata muita ihmisiä jne..

En muista kunnolla kun en sitä eilen katsellut, vaan olen nähnyt sen aikaisemmin.

EDIT: Siis tuosta tytöstä tämä dokkari kertoi, jonka isä oli häntä kiduttanut.
Jaahas. Voisi siis jäädä kesken minultakin.
 

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Vteich kirjoitti:
Esim. VR:n parkkiin, siihen Rautatieaseman kupeeseen siis, saa auton parkkeerattua hintaan 2 e / tunti. Saman hintaisia ovat kaikki muutkin keskustan maksulliset tilat eli melko suolaista..

Helpoin vaihtoehto omasta mielestäni olisi tosiaan Oopperan tai Stadikan parkit (ovat vierekkäin), joista kummastakin löytyy runsaasti ilmaista 24h tilaa. Ratikalla pääsee nopeasti keskustaan, ja reitillä kulkee melko runsaasti noita matalalattiaisiakin ratikoita, joihin on helppo mennä lastenvaunujenkin kanssa ja niistä löytyvät hyvät tilat niille. Toki kävellenkään matka ei ole mikään hirveän pitkä.

VR:n parkki oli ainakin viikonloppuna pois käytöstä ja voipi tulevat kisat vaikuttaa jotenkin Stadikan / Oopperankin parkkeihin, joten ainakin nämä seikat huomioon ottaen täällä mainittu Ruoholahti-ratkaisu on suositeltava. koon mainitsema Ruskeasuokin on kysymysmerkki, sillä alue on ollut rankan rakentamisen alla viime aikoina.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
koo kirjoitti:
En katsellut alusta asti, mutta aivan riittävästi yhtyäkseni tuohon niskalaukaukseen. Oliko alussa jotain mistä selvisi äidin osuus asiaan ? Elikö äiti samassa taloudessa, kun maksoi kuitenkin isän oikeudenkäyntikulut. Minulle selvisi vain, että äiti vihasi tytärtään.
Tanjasin vanhemmathan olivat eronneet, tai erosivat jossain vaiheessa.

Katsoin lähinnä toisella silmällä (kun tuon saman dokkarin olen kertaalleen joskus vuosi, pari sitten nähnyt), mutta eikö tää äiti-case ollut se, että Tanjas oli mennyt piiloon isän ja äidin riitely-tappelua eikä ollut mennyt väliin? Tuosta äiti sitten oli suutahtanut ja huutanut tyttärelleen, että palat helvetin tulessa tms. ja lähtenyt myöhemmin kodista. Lopussahan Tanjas puhui tuosta vihasta ja että äitinsä rakasti edelleen isää. Sitä en sitten tiedä, että oliko tuo riidalta piiloutuminen syy äidin vihaan vai joku muu, mutta tuo jäi vain mieleen.
 

Hank

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk,Pikku-Jallu,Caps
Mistä leffa

Ongelma on mitä mahtavin...Eli etsin leffaa nimeltä Born to ride DVD formaatissa mutta ei tunnu mistään löytyvän. Osaisikos joku palstan leffafriikeistä kertoa paikkaa josta kannattaa kysellä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Hank kirjoitti:
Ongelma on mitä mahtavin...Eli etsin leffaa nimeltä Born to ride DVD formaatissa mutta ei tunnu mistään löytyvän. Osaisikos joku palstan leffafriikeistä kertoa paikkaa josta kannattaa kysellä.

Näyttäisi siltä että tuosta ei ole olemassa minkäänlaista DVD-julkaisua missään päin maailmaa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ngh.. Pitäisi juotattaa kavereita. Puolet niistä on vaan käsittämättömiä hippiretkuja, jotka käy Vanhalla ja Wäiskissä ja Kallion räkälöissä. Puolelle taas on vipit Feveriin ja osa ei haluaisi lähteä homobaareista mihinkään. Mihin helvettiin mä saan nuo kaikki samaan aikaan, ettei kovin moni nostaisi meteliä? Pääkaupunkiseudulla siis.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Pikku Myy kirjoitti:
Ngh.. Pitäisi juotattaa kavereita. Puolet niistä on vaan käsittämättömiä hippiretkuja, jotka käy Vanhalla ja Wäiskissä ja Kallion räkälöissä. Puolelle taas on vipit Feveriin ja osa ei haluaisi lähteä homobaareista mihinkään. Mihin helvettiin mä saan nuo kaikki samaan aikaan, ettei kovin moni nostaisi meteliä? Pääkaupunkiseudulla siis.


Manala?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tietokoneen liittäminen USB-kaapelilla digiboxiin!

Auttakaahan miestä mäessä. Tietokone on työhuoneessa ja Mendionin digiboxi on olohuoneessa. Matkaa laitteiden välille tulee 15-20 metriä. Toimiiko tiedoston siirto noin pitkällä kaapelilla ollenkaan vai onko se vain hidas. Nettiä selaillessa törmäsin muutamiin sivuihin, joilla kerrotaan USB-kaapelin maksimipituudeksi 3-5 metriä laitteista riippuen. Ei laiska mies jaksaisi jatkuvasti roudata tietokonetta olhuoneen puolelle, jos ei ole pakko...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
5m on pisin USB-kaapeli mitä olen kaupassa nähnyt ja tuo on myös virallinen max pituus. Lisää pituutta saa iskemällä väliin USB-hubin tai hommaamalla kaapeleita, joissa on aktiivinen vahvistin ja joita voi myös ketjuttaa.

Kaverin kummin kaima kolvasi itse 10 metrin johdon, joka toimi webcameran kanssa ihan hyvin. Jos tuohon lähdet, niin on hyvä tietää, että mokaamalla kyrväytät tikiboxin, emon tai molemmat :| .. tai ehkä noita voi yhdistellä jollain välikappaleilla turvallisesti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kuinka monta lamppua on yleensä jäähallin katossa ottelu-alueen yläpuolella, onko lamppujen määrä sama joka paikkakunnalla, ja onko valoteho määrätty ?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
AnaMasa kirjoitti:
5m on pisin USB-kaapeli mitä olen kaupassa nähnyt ja tuo on myös virallinen max pituus. Lisää pituutta saa iskemällä väliin USB-hubin tai hommaamalla kaapeleita, joissa on aktiivinen vahvistin ja joita voi myös ketjuttaa.

Kaverin kummin kaima kolvasi itse 10 metrin johdon, joka toimi webcameran kanssa ihan hyvin. Jos tuohon lähdet, niin on hyvä tietää, että mokaamalla kyrväytät tikiboxin, emon tai molemmat :| .. tai ehkä noita voi yhdistellä jollain välikappaleilla turvallisesti.


Kiitos, ei tässä sitten auta muu kuin roudata kone olohuoneen puolelle, jos haluaa tietokoneelle esim. jotain ensi kauden peltapahtumia - perkele!
 

keppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ihmiset ovat käyneet elokuvissa niin voivat mahdollisesti osata vastata.
Nyt on jonkin aikaa ennen leffan alkua mainoksissa ollut se pepsi mainos jossa on fudis-tähtiä kuten Beckham Ronaldinho jne. Nyt kysynkin mikä biisi alkaa soimaan
siinä vaiheessa kun muutamat pelaajat syöksyvät lainelautojensa luokse?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös