Onko homoa ottaa itseltään suihin?
Eittamatta on, mutta mita teet omassa kodissasi, ei kuulu kenellakaan muille. Joten anna posken lutkuttaa, mina lahden nyt naisiin.
**typo-edith**
Viimeksi muokattu:
Onko homoa ottaa itseltään suihin?
Tuli otettua VR:n ja Matkahuollon yhteinen opiskelijakortti 6.6.07. Opiskelut jatkuvat nyt syksyllä.
Kysynkin siis, onko opiskelijakortti voimassa huomenna?
En osaa antaa aukotonta (sic!) vastausta mutta miten se eroaa homousasteikolla käteen vetämisestä?Onko homoa ottaa itseltään suihin? Tätä kysymystä on pohdittu pitkään, taitaa olla sellainen retoorinen kysymys?
En osaa antaa aukotonta (sic!) vastausta mutta miten se eroaa homousasteikolla käteen vetämisestä?
Jos joku asia on tallessa, niin mikä on tuon tallessa -sanan perusmuoto? Talle?
Ajelen kuorma-autoa työseni ja olisi tarkoitus pomolle esittää idea ateriakorvauksen saamisesta. Vero.fi sivuilta yritin katsella muttei sattunut mitään konkreettista asiasta löytymään. Olisiko jossain selkeästi selvitetty miten koko homma toimii? En kuulu liittoon joten sinne on turha ruveta soittelemaan.
Missä Imatralla tai lähiseudulla kannattaisi käydä syömässä jos nälkä yllättää?
Rajapatsaan grillillä, jos vähän hienompaa haluaa niin Buttenhoff on varmaan ihan hyvä valinta.
Olen pitkään miettinyt että onko golf kivaa. Koskaan en ole kokeillut muuten kuin leffatyyliin palloja järveen/mereen ja se on kivaa, ainakin pikkukaljoissa. Mutta jos haluaisin kokeilla golfia niin mitä pitää tehdä? En tahtois bägiä ja osakkeita sun muita härpäkkeitä heti ostaa jos se ei olekaan kivaa niin miten pääsen kokeilemaan sitä kentän kiertämistä helpoiten(päiväsaikaan, yöllähän siellä varmaan saa rauhassa kierrellä)?
Olen pitkään miettinyt että onko golf kivaa.
Antibioottikuuri päällä poskiontelotulehduksesta, voinko silti dokailla rankemman kaavan mukaan? Vai tuleeko jotain sivuvaikutuksia / menettääkö medisiini tehonsa.
Antibioottikuuri päällä poskiontelotulehduksesta, voinko silti dokailla rankemman kaavan mukaan? Vai tuleeko jotain sivuvaikutuksia / menettääkö medisiini tehonsa. Olisi pirun hyvät pirskeet tiedossa, eikä tekisi mieli missata niitä jonkun lääkekuurin takia.
...Mutta jos haluaisin kokeilla golfia niin mitä pitää tehdä?...
Jos tarkoitat matkakuluihin liittyviä ateriakorvauksia, niin ne maksetaan hieman samaan tapaan kuin päivärahatkin.
Lajina vaikuttaa sellaiselta, ettei ole mitään saumaa oppia itse matkimalla muita. Lyönti tuntuu epäluonnolliselta ja näin pron mukaan pitää ollakin. Fiilis on siisti kun vihdoin saa pallon driverilla liikkeelle hyvällä osumalla suoraan,,,,se lentää pitkälle.
Kyllä mä veikkaisin että menettää. Yläasteen terveystarkastuksessakin kuulemma menettää neitsyytensä, kun ne työntää sormen anukseen kokeillakseen jotain kypsyyksiä ja mitälie sappikiviä.Vissiin ei menetä jos et oksenna, jostain olen näin lukenut, että jos laattaat niin sitten antibiotit menettää tehonsa. En tosin ole Dr Phil olen vaan proffa.
Tarkista apteekista, yleensä näillä ei ole yhteisvaikutusta, mutta on olemassa ainakin joitakin antibioottilajeja jotka aiheuttavat antabus-reaktion....Antibioottikuuri päällä poskiontelotulehduksesta, voinko silti dokailla rankemman kaavan mukaan? Vai tuleeko jotain sivuvaikutuksia / menettääkö medisiini tehonsa. Olisi pirun hyvät pirskeet tiedossa, eikä tekisi mieli missata niitä jonkun lääkekuurin takia.
Yläasteen terveystarkastuksessakin kuulemma menettää neitsyytensä, kun ne työntää sormen anukseen kokeillakseen jotain kypsyyksiä ja mitälie sappikiviä.