Eikun ihan semmosta vaan kyselen, että mikä tuo "sävelmä" tuossa Canalilla pyörivässä valioliigamainoksessa on? Kuulostaa hienolta.
Rule Britannia
http://www.youtube.com/watch?v=aaY6G-yX4YI&mode=related&search=
Eikun ihan semmosta vaan kyselen, että mikä tuo "sävelmä" tuossa Canalilla pyörivässä valioliigamainoksessa on? Kuulostaa hienolta.
Nyt on hei kirjaimellisesti pelko perseessä ja tarvitsen apua joltakulta harrastelijatohtorilta.
Eli: mulla on nyt huono fiilis, että berberistä löytyy jotain ylimääräistä. Voiko siis mahdolliset pukamat hoitaa silleen huomaamattomasti ja kivuttomasti niin, ettei kukaan saa koskaan tietää? En missään nimessä aio mennä pyllistelemään terveykeskukseen jonkun räkänokka-kandin iloksi, joten nyt täytyy löytyä jokin muu keino. Saako esim. soittamalla lääkärille jonkunlaisen reseptin, jolla saa reviisorilta vaikkapa jotain rasvaa millä saa ongelman pois nopeasti mielestä ja persiistä. Olen eläny ikäni toivoen, että edes perse pysyy terveenä ja koskemattomana ja nyt kun terveys on listalta poispyyhitty, niin ainakin tuo koskemattomuus säilyy, taikka saatan tappaa. Kertokaa joku hyviä uutisia, jookostajoo..?
Siis väitätkö, että et ole nähnyt "Kutiaako peräaukkosi" -mainosta. Ei muuta kun lippis syvälle päähän ja hakemaan "muijalle" hanurivoidetta.
Mene Make niiden pukamiesi kanssa apteekkiin ja pyydä jotain voidetta. Saa ilman reseptiä.
Jos ei auta, niin sitten sun ei auta muu kun nöyrtyä ja mennä lääkäriin. Ne voidaan hoitaa helposti "hirttämällä". Ja jatkossa sitten pidät huolta että syöt kuitupitoista sapuskaa että se peräpää toimii eikä tartte päkistellä.
Unohda se lääkärin häpeily, menet vaikka yksityiselle jos terveyskeskukset ja kandit hirvittää. Et ole ensimmäinen jolla on peräpukamat.
(Katsoin muuten koulukirjasta, kohdasta "peräpukamia sairastavan hoitotyö")
Paljon kiitoksia! Täytyykin käydä naapurikylän apteekissa kyselemässä, ettei kukaan tuttu näe...
Mutta se lääkäri... Saakohan sinne mennä kännissä, jos ei muuten uskalla?
Paljon kiitoksia! Täytyykin käydä naapurikylän apteekissa kyselemässä, ettei kukaan tuttu näe...
Mutta se lääkäri... Saakohan sinne mennä kännissä, jos ei muuten uskalla?
Yksi mikä kuulemma auttaa ihan oikeasti pukamiin niin pyöräily. Kuntopyörällä tai tavallisella. Kyllä ne rypäleet sieltä lähtee, usko pois.
Nyt on hei kirjaimellisesti pelko perseessä ja tarvitsen apua joltakulta harrastelijatohtorilta.
Kiitoksia vinkistä myös muut.Rajapatsaan grillillä, jos vähän hienompaa haluaa niin Buttenhoff on varmaan ihan hyvä valinta.
Tässä ohje:
Kävele apteekkiin, ota hyllystä kouraan Scheriproct-niminen voidepurkki....
Ei tähän pysty puolestasi oikein vastaamaan, vaan sinun pitää itse mennä sinne pankkiin, ja aloittaa lainaneuvottelut. Ensiksi kannattaa mennä siihen pankkiin, jossa tili on, ja sitten muihinkin kysymään tarjouksia. Tosin tuo mainitsemasi lainamäärä on niin pieni, ettei mitään radikaalia eroa varmaan tule mistään. Säännöllisiä kuukausituloja ne siellä kyselevät, ja se kun on kunnossa, niin laina onkin sitten jo käytännössä selvä.Löytyykö kokemusta käyttöluotoista? Tarkoitan nimenomaan sellaisia kohtuullisella korolla varustettuja lainoja.
Itse tarvitsen suunnilleen seitsemän tontun kokoisen lainan pankista (takaaja löytyy) ja nyt tarttis hieman vertailla eri pankkien lainatarjouksia ja -ehtoja. Olisiko jollain kertoa omakohtaista kokemusta, mistä pankista kannattaisi laina ottaa?
Itse tarvitsin asuntolainaa hakiessani käsirahaan yms. hiukan enemmän "löysää". Mulla oli jo ennestään Sampon Balanssiluotto muistaakseni 2000e luottorajalla. Mulle tehtiin tilapäisesti toinen Kohtuullisen koron käyttölaina -sopimus (ex Balanssiluotto) juurikin tuohon seitsemään tonniin minimilyhennyksillä. Samalla istumalla tosin maksettiin tyhjäksi ja lopetettiin tuo alkuperäinen Balanssiluottoni.Löytyykö kokemusta käyttöluotoista? Tarkoitan nimenomaan sellaisia kohtuullisella korolla varustettuja lainoja.
Itse tarvitsen suunnilleen seitsemän tontun kokoisen lainan pankista (takaaja löytyy) ja nyt tarttis hieman vertailla eri pankkien lainatarjouksia ja -ehtoja. Olisiko jollain kertoa omakohtaista kokemusta, mistä pankista kannattaisi laina ottaa? Siis sikäli kun tuollaista summaa edes myöntävät...
Mistähän pitäisi kysellä uutta, kun auton häläristä hajosi kaukosäädin...
Kiitos paljon neuvosta, jokeriystäväiseni! Ei näköjään ihan kaikki teistä taida niin mulkkuja ollakaan...
Eli: mulla on nyt huono fiilis, että berberistä löytyy jotain ylimääräistä. Voiko siis mahdolliset pukamat hoitaa silleen huomaamattomasti ja kivuttomasti niin, ettei kukaan saa koskaan tietää?
- - -
Mutta kokeillaan nyt tuota rasvaa ensin.
- - -
Kannattaako muuten ensinnäkään mennä jonkun vuokrafirman kautta hommiin?
- - -