msg kirjoitti:Onko Wikipedia nykyajan Raamattu, josta löytyy aina se suurin totuus?
msg kirjoitti:Jos kristitty uskoo Raamattuun, niin millä nimellä voisi kutsua Wikipediaan uskovaa?
msg kirjoitti:Toisaalta millä nimellä voisi kutsua sellaista, joka uskoo siihen, että tieto on totta kun se löytyy netistä?
Toinen vaihtoehto ei sisällä mitään ylimääräistä nöyristelyä auktoriteettien edessä. Ei tarvitse muuta kuin jäädä kiinni ylinopeudesta siten, että rikosnimikkeeksi tulee "vakava piittaamattomuus liikenteessä" (liikenteen vaarantamisen ja törkeän liikenteen vaarantamisen välissä). Tuo johtaa n. 1-2 viikon ajokieltoon ja n. 30 päiväsakkoon ja siihen että 1. vaiheen ajokortin mentyä umpeen sinun pitää hakea toinen 1. vaiheen ajokortti ennen kuin saat ajaa kakkosvaihetta. Toisin sanoen kakkosvaihe lykkääntyy n.1-2 vuodella.vilperi kirjoitti:Miten saan lykättyä autokoulun 2.vaiheen suorittamista? Entä onko tuon lykkääminen kuinka vaikeata? Eli kuinka kattavat ja perustellut lykkäämiseen täytyy olla?
Erämaan kettu kirjoitti:Toinen vaihtoehto ei sisällä mitään ylimääräistä nöyristelyä auktoriteettien edessä. Ei tarvitse muuta kuin jäädä kiinni ylinopeudesta siten, että rikosnimikkeeksi tulee "vakava piittaamattomuus liikenteessä" (liikenteen vaarantamisen ja törkeän liikenteen vaarantamisen välissä). Tuo johtaa n. 1-2 viikon ajokieltoon ja n. 30 päiväsakkoon ja siihen että 1. vaiheen ajokortin mentyä umpeen sinun pitää hakea toinen 1. vaiheen ajokortti ennen kuin saat ajaa kakkosvaihetta. Toisin sanoen kakkosvaihe lykkääntyy n.1-2 vuodella.
HerraHermanni kirjoitti:Mikä kohta jäästä kuluu vähiten ottelun aikana? Ja lajihan on jääkiekko.
vilperi kirjoitti:Miten saan lykättyä autokoulun 2.vaiheen suorittamista? Entä onko tuon lykkääminen kuinka vaikeata? Eli kuinka kattavat ja perustellut lykkäämiseen täytyy olla?
Romppanen kirjoitti:Laulettiinko KalPan kotiotteluissa Maamme-laulu sen pelatessa SM-liigan finaaleissa keväällä 1991? Jos laulettiin, niin lauloivatko kotijoukkueen kannattajat "...kuin kotimaa tää POHJOINEN, maa kallis isien." vai ihan normaalisti?
scholl kirjoitti:Kyllä se kannattaa suorittaa mahdollisimman pian se II vaihe. Eikös se ole veemäistä ajaa se 80-lätkä takaikkunassa?
harski kirjoitti:Ei taida shcoll paljon katelle muita autoja omalla avollaan ajellessa.
80-lätkä ei ole ollu käytössä varmaan yli kymmeneen vuoteen.
scholl kirjoitti:Kyllä se kannattaa suorittaa mahdollisimman pian se II vaihe. Eikös se ole veemäistä ajaa se 80-lätkä takaikkunassa?
Rontti kirjoitti:Joutuuko nimim. cobol vankilaan kirjoitustensa takia?
Rontti kirjoitti:Joutuuko nimim. cobol nyt vankilaan kirjoitustensa takia?
Ottaakohan F.Y.R. of Macedonian kansalaisia päähän tuo heidän valtionsa kirjoitusmuoto? Itseäni ainakin nyppisi, jos Suomi olisi vaikkapa Entinen Venäjän ja Ruotsin palanen Suomi.
harski kirjoitti:Mutta joo kannattaa tosiaan ajaa pois alta. Sen jälkeen ei tarvikkaan 50 vuoteen korttia uusia...
harski kirjoitti:Ei taida shcoll paljon katelle muita autoja omalla avollaan ajellessa.
80-lätkä ei ole ollu käytössä varmaan yli kymmeneen vuoteen.
scholl kirjoitti:Aijaa. Eikös se ole sitten aika turvatonta tuolla liikenteessä, jos nuoriso saa ajaa nopeampaa. Täälläpäin ei teinikuskeja pahemmin näy, joten en ole päässyt empiirisesti asiaa tutkimaan. Korkeintaan kimiräikkösen olen pari kertaa nähnyt tuossa Oasiksen edessä.
LaTe_Show kirjoitti:Jännä miten muuallapäin maailmaa tämä nuoriso pärjää vallan mainiosti... jopa Saksassa.
Perkele, sä pääsit aloittamaan vuotta ennen mua. Mulla sama rumpa, mutta vasta vuodesta 1999. Tosin armeijan takia kun meni ensimmäistä kertaa umpeen, jouduin käymään inssinkin uudestaan kun siinä meni yli puoli vuotta. Nyt joulukuussa hain taas uusimman version, ja pari viikkoa sitten itse kortinkin.Uleåborgir kirjoitti:Minulla on tässä asiassa kenties hallussani Suomen ennätys.
Sain I-vaiheen ajokortin vuonna 1998 ja olen uusinut sen vuosina 2000, 2002, 2004 ja 2006. Tämä tekee neljä uusimiskertaa ja viisi korttia.
Rontti kirjoitti:Joutuuko nimim. cobol nyt vankilaan kirjoitustensa takia?
Lähdet baariin. Aina sitä jotain seuraa saa. Vaikka sitten huonoa.spertti kirjoitti:Olen tässä kotona makoillut kalsarit jalassa koneen vieressä, ja olutta lipitellen ilta kuudesta asti. Nyt alkoi kuitenkin menojalka vipattamaan, mutta kaikki kaverit ovat joko reissussa, tai muuten vain nihkeitä lähtemään tänään mihinkään. Eli kysymys kuuluukin, lähdenkö baariin, vai jatkanko tissuttelua kotona?