En tiedä, mutta jotainhan ne siinä lähetyksessä höpöttivät kolmesta minuutista. Lieköhän se.Thoke kirjoitti:Onko Euroviisujen säännöissä olemassa mitään pykälää siitä miten pitkä itse viisubiisi saa olla?
Kolmeen minuuttin se on rajattu.Thoke kirjoitti:Onko Euroviisujen säännöissä olemassa mitään pykälää siitä miten pitkä itse viisubiisi saa olla?
Headhunter on ikäänkuin scoutti. Eli hakee työpaikalle tarvittavia henkilöitä. Lähes aina kyseessä on johtotason ihmiset ketä haetaan. Usein nämä Headhunterit hakevat pomoja suoraan toisista firmoista ja "kaappaavat" heidän toiseen firmaan.proffa#8 kirjoitti:Mitä tarkoittaa Headhunter työelämässä?
proffa#8 kirjoitti:Mitä tarkoittaa Headhunter työelämässä?
Golden AWe kirjoitti:Montako pelikieltoa tullaan jakamaan MPP-ketjun ja muiden loppuottelusunnuntain aikaisten ketjujen tapahtumien perusteella?
Seppis kirjoitti:Hmm, mites jalkapallos toi oma maali-tulkinta menee. Kun joskunhan pakin jalasta suuntaa muuttava ja verkon perukoille liitävä pallo tulkitaan omaksi maaliksi, joksus taasen ei.
Onko tuomari se joka päättää kenelle maali merkitään?
Tuli vaan mieleen, kun tuossa telkkaripeliin pientä päivän trioa pitäs vääntää..
Arttu#29 kirjoitti:Ottaako Filmtown & Makuuni mielummin naisia töihin, meinaan että miltei 99% myyjistä ovat naisia. Tai olenko vain sattunut käymään niissä missä ei ole miesmyyjiä? Vai eikö kyseinen työ kiinnosta miehiä?
Keskiympyrä. Hyökkääjät pyrkivät yleensä viemään kiekon alueelle laitoja pitkin, sillä tuo keskikaista on tukittu. Alueelle päästyään hyökkäävä joukkue yrittää toki ajaa maalille, mutta peliä joudutaan yleensä pelaamaan kulmissa, ja maalin takana. Toki jossain Kanada - Kazakstan pelissä vähiten kuluu Kanadan maalin edusta.HerraHermanni kirjoitti:Mikä kohta jäästä kuluu vähiten ottelun aikana? Ja lajihan on jääkiekko.
Maalien sisusta.HerraHermanni kirjoitti:Mikä kohta jäästä kuluu vähiten ottelun aikana? Ja lajihan on jääkiekko.
Varmaan Karkkila. Ainakin mulle tulee heti siitä mieleen konkurssi ja kommunismi. Tosin Karjalohjasta tulee mieleen Lohja, joka on todella paska paikka. Joskushan tuota paskinta asuinpaikkaa tutkittiinkin jossain, ja "voittajaksi" selvisi Pieksämäki.Kaiser Soze kirjoitti:Kumpiko on paskempi paikka asua. Karkkila vai Karjalohja?
HerraHermanni kirjoitti:Mikä kohta jäästä kuluu vähiten ottelun aikana? Ja lajihan on jääkiekko.
Pieksämäki valittiin onnettomimmaksi paikaksi asua muistaakseni 1995, korjatkoon joku vuosiluvun, jos muistan väärin. Yläasteella tuolloin kuitenkin vielä olin.Footless kirjoitti:Varmaan Karkkila. Ainakin mulle tulee heti siitä mieleen konkurssi ja kommunismi. Tosin Karjalohjasta tulee mieleen Lohja, joka on todella paska paikka. Joskushan tuota paskinta asuinpaikkaa tutkittiinkin jossain, ja "voittajaksi" selvisi Pieksämäki.
vilperi kirjoitti:Miten saan lykättyä autokoulun 2.vaiheen suorittamista? Entä onko tuon lykkääminen kuinka vaikeata? Eli kuinka kattavat ja perustellut lykkäämiseen täytyy olla?