Kiitti joo, taas perusteellisesta vaivannäöstäsi. Ihan noita en tällä kertaa kumminkaan hakenut.Mulla on ollut joskus aikana miekka ja kilpi tunnarit Youtubeen, mutta se oli aikaa ennen Google-tiliä. Nykyään siis vissiinkin näin:
Vaihe 1:
Miten uusi Google-tili luodaan? - Tietokone - Google-tili Ohjeet
Google-tilin avulla voit käyttää useita Google-tuotteita. Google-tilin avulla voit esimerkiksi lähettää ja vastaanottaa sähköpostia Gmsupport.google.com
Vaihe 2:
YouTube-tilin luominen - Tietokone - YouTube Ohjeet
Tarvitset Google-tilin, jotta voit kirjautua sisään YouTubeen. Google-tilillä voi käyttää monia YouTuben toimintoja, kuten tykätä sisällöstä, tilata kanavia, tarkastella katseluhistoriaa ja merkitä visupport.google.com
Minullakin oli joskus juutupe-tili ennen kooklee ja se paljastui itsellenikin oikeestaan vasta joskus kun tietämättömänä halusin mennä tubeen ja se vaan vittuili ettei täsmää nämä tiedot. Sitten tajusin, että firmat yhdistynyt. (Onneks ehdin nähdä saddamin hirttäjäiset)
On mulla muutama kookle-postitili ja jonkun irrallisen kautta ehkä haluaisin sitten mennä sinne tubeen ihan rekkautuneena.
Ne kysymykseni on/oli enemmän sitä, että miten se siellä julmassa avoimessa maailmassa toimii... Uploudaus... mutta ehkä mulla on tässä kolmannessa elämässä aikaa vielää tutustuu näihin ja kysyy vaikka specifisi.. tarkemmin!