Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 000 130
  • 47 191

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Radiosta kuultua että netistä lyöytyy naisten tekemä sivusto, josta löytyy kaiken maailman pettäjiä ja paskoja jätkiä. Jollakin osoitetta tiedossa?
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Mitä helvettiä? Tein tuonne f1 pörssiin oman tallini ja laitoin jo kaikki kuljettajatkin kohdilleen noh hetken kuluttua minun tunnuksillani menin sisään mutta kuitenkin f1 pörssi tunkee sivulleni jonkun toisen pelaajan tietoja. Joku Pauli.

Aivan sekaisin koko mesta.
 

Kyylä

Jäsen
Harvinaisen tyhmä kyssäri

Eilen syntyi pelissä erikoinen väittely. Olen nimittäin aina luulut, että paitsion välttääkseen kiekkoa kuljettavan pelaajan on ensin vietävä kiekko siniviivan yli, ennenkuin itse luistelee yli. Minulle kuitenkin vakuutettiin, että kiekkoa kuljettava pelaaja saa esimerkiksi peruuttaa siniviivan yli, eli siis mennä luistimilla viivan yli ennen kiekkoa, kunhan vaan kiekko on lavassa.

Taidan olla siis tyhmä? Kertokaa asian oikea laita...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyylä kirjoitti:
Eilen syntyi pelissä erikoinen väittely. Olen nimittäin aina luulut, että paitsion välttääkseen kiekkoa kuljettavan pelaajan on ensin vietävä kiekko siniviivan yli, ennenkuin itse luistelee yli. Minulle kuitenkin vakuutettiin, että kiekkoa kuljettava pelaaja saa esimerkiksi peruuttaa siniviivan yli, eli siis mennä luistimilla viivan yli ennen kiekkoa, kunhan vaan kiekko on lavassa.

Taidan olla siis tyhmä? Kertokaa asian oikea laita...
Saa ylittää siniviivan vaikka päällään, kunhan kiekko on hallussa.

Sääntökirjassa tämä ilmaistaan seuraavasti:

"Pelaaja, joka todella kuljettaa kiekkoa hallitusti eteenpäin ja ylittää viivan ennen kiekkoa, ei ole paitsiossa."
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Mulli kirjoitti:
Mitä helvettiä? Tein tuonne f1 pörssiin oman tallini ja laitoin jo kaikki kuljettajatkin kohdilleen noh hetken kuluttua minun tunnuksillani menin sisään mutta kuitenkin f1 pörssi tunkee sivulleni jonkun toisen pelaajan tietoja. Joku Pauli.

Aivan sekaisin koko mesta.

VIestisi jälkeen itsekin rekisteröin tuonne tallin scholl F1 Mannschaft Deutchland 2006, mutta kun yritin mennä sisään tunnuksilla niin tulee pahasti turpiin. Ei pääsyä. No ei väkisin osallistuta.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
scholl kirjoitti:
VIestisi jälkeen itsekin rekisteröin tuonne tallin scholl F1 Mannschaft Deutchland 2006, mutta kun yritin mennä sisään tunnuksilla niin tulee pahasti turpiin. Ei pääsyä. No ei väkisin osallistuta.


Nytte kun taas kirjauduin sisälle niin omissa tiedoissa lukee broidin osotteet ja mukamas sen teamia johdan. Huoh.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ouzala kirjoitti:
Tein tiimini valmiiksi ja tilasin superpelin tunnukset siihen perään, tunnukset tuli joo, mutta kun sen tunnuksen näppäilin siihen kenttään ja painoin enter, niin tuli vaan teksti, että joko tunnus on väärin tai käytetty.

Voe mahoton!
Toimii kuin mersun moottorit. No, mitä voi odottaa.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Mä epäilen, että noi superpeli tunnukset mitkä me tilataan niin niitä samoja on mennyt useille käyttäjille jotenka systeemit ovat menneet sekaisin.

Muiden pelaajien osoitteita omissa tiedoissa yms.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
C'moon, nopeasti: onko jollakulla tietoa, kuinka kauan ennen juhlia boolin voi valmistaa? Meneekö booli miksikään, jos se joutuu muhimaan vuorokauden suljetussa, hanallisessa muovikanisterissa? Kyse on siis alkoholipitoisesta boolista eikä mistään hedelmäsalaatista.

Ei oo itselläni kokemusta moisesta viinan seisottamisesta. Nopein vastaaja palkitaan nopeimman vastaajan tittelillä!
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
C'moon, nopeasti: onko jollakulla tietoa, kuinka kauan ennen juhlia boolin voi valmistaa? Meneekö booli miksikään, jos se joutuu muhimaan vuorokauden suljetussa, hanallisessa muovikanisterissa?
Onhan noita booleja tullut tehtyä..
Eipä se kai pilaannu pidempiaikaisessakaan säilytyksessä, mutta oman kokemuksen mukaan mitä tuoreempi booli sen parempi. Jos nimittäin käyttää hiilihapollista lantrinkia, niin se kyllä väljehtyy säilytyksessä (ei auta suljettukaan kanisteri). Alkoholipitoiset juomat eivät päivän-parin säilytystä säikähdä, mutta ei niidenkään maku kanisterissa parane.
Itse sekoitan boolin aina muutamaa tuntia ennen tarjoilua. Mikäli pinnalle tarjoaa hedelmäsiivuja tms. niin niistä ehtii parissa tunnissa liukenemaan sopivasti makua. Jäiden käyttöä myös suosittelen, mutta ne vasta viime hetkellä sekaan ja tarvittaessa lisääkin illan mittaan.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Volkswagen Golf-mainos

Töllössä pyörii Volkkarin mainos, jossa vanha pariskunta istuu kutuharjulla vanhassa Golfissaan ja kuuntelee John Paul Youngin Love is in the Air-piisiä. Viereen ajaa nuoripari uutuuttaan kiilltävällä Golfilla. Jamppa ja jampatar kuuntelevat joujou-musiikkia, johon on sämplätty edellä mainittua taideteosta.

Nyt on kuulkaas sellainen muistikuva, että olen nähnyt typerästi uudessa Golfissaan ilmehtivän random jampan televisiossa aiemminkin. Olenko harhainen vai en, tunnistaako kukaan?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
hannes_ko kirjoitti:
Nyt on kuulkaas sellainen muistikuva, että olen nähnyt typerästi uudessa Golfissaan ilmehtivän random jampan televisiossa aiemminkin. Olenko harhainen vai en, tunnistaako kukaan?

Et ole harhainen. Hemmetin tutun näköinen kaveri, mutta ei hajuakaan missä olen hänet aikaisemmin bongannut. Mainoksen jamppa muistuttaa kyllä aika tavalla Sfefan Liviä
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Jos lukisi jokaisen Jatkoaikaan kirjoitettavan viestin, kuinka paljon aikaa tähän pitäisi käyttää?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
dingus kirjoitti:
Jos lukisi jokaisen Jatkoaikaan kirjoitettavan viestin, kuinka paljon aikaa tähän pitäisi käyttää?
Oletko Soneralla töissä?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Missä on se iso sohva velipuolikuusta, semmonen olisi kiva.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
teemu73 kirjoitti:
Nii ja mitä siihen Oskarin arkeen laitetaan? Pitäis kokeilla jotain uusia reseptejä välillä.
Ranskalaisia perunoita, ketsuppia paljon ja ripaus ei oo vielä valmista?

^^edit
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös