http://www.dontdatehimgirl.com/home/VH87 kirjoitti:Radiosta kuultua että netistä lyöytyy naisten tekemä sivusto, josta löytyy kaiken maailman pettäjiä ja paskoja jätkiä. Jollakin osoitetta tiedossa?
Taisi tulla YleX:ltä eilen.
http://www.dontdatehimgirl.com/home/VH87 kirjoitti:Radiosta kuultua että netistä lyöytyy naisten tekemä sivusto, josta löytyy kaiken maailman pettäjiä ja paskoja jätkiä. Jollakin osoitetta tiedossa?
Saa ylittää siniviivan vaikka päällään, kunhan kiekko on hallussa.Kyylä kirjoitti:Eilen syntyi pelissä erikoinen väittely. Olen nimittäin aina luulut, että paitsion välttääkseen kiekkoa kuljettavan pelaajan on ensin vietävä kiekko siniviivan yli, ennenkuin itse luistelee yli. Minulle kuitenkin vakuutettiin, että kiekkoa kuljettava pelaaja saa esimerkiksi peruuttaa siniviivan yli, eli siis mennä luistimilla viivan yli ennen kiekkoa, kunhan vaan kiekko on lavassa.
Taidan olla siis tyhmä? Kertokaa asian oikea laita...
Mulli kirjoitti:Mitä helvettiä? Tein tuonne f1 pörssiin oman tallini ja laitoin jo kaikki kuljettajatkin kohdilleen noh hetken kuluttua minun tunnuksillani menin sisään mutta kuitenkin f1 pörssi tunkee sivulleni jonkun toisen pelaajan tietoja. Joku Pauli.
Aivan sekaisin koko mesta.
scholl kirjoitti:VIestisi jälkeen itsekin rekisteröin tuonne tallin scholl F1 Mannschaft Deutchland 2006, mutta kun yritin mennä sisään tunnuksilla niin tulee pahasti turpiin. Ei pääsyä. No ei väkisin osallistuta.
Toimii kuin mersun moottorit. No, mitä voi odottaa.Ouzala kirjoitti:Tein tiimini valmiiksi ja tilasin superpelin tunnukset siihen perään, tunnukset tuli joo, mutta kun sen tunnuksen näppäilin siihen kenttään ja painoin enter, niin tuli vaan teksti, että joko tunnus on väärin tai käytetty.
Voe mahoton!
Onhan noita booleja tullut tehtyä..TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:C'moon, nopeasti: onko jollakulla tietoa, kuinka kauan ennen juhlia boolin voi valmistaa? Meneekö booli miksikään, jos se joutuu muhimaan vuorokauden suljetussa, hanallisessa muovikanisterissa?
Jyväskylästä. Pelaajataustaakin löytyy Jypistä ja Lohesta maalivahtina..Poison kirjoitti:Lyhyestä virsi kaunis:
Mistä Risto Dufva on kotoisin?
hannes_ko kirjoitti:Nyt on kuulkaas sellainen muistikuva, että olen nähnyt typerästi uudessa Golfissaan ilmehtivän random jampan televisiossa aiemminkin. Olenko harhainen vai en, tunnistaako kukaan?
Oletko Soneralla töissä?dingus kirjoitti:Jos lukisi jokaisen Jatkoaikaan kirjoitettavan viestin, kuinka paljon aikaa tähän pitäisi käyttää?
tordstif kirjoitti:Kumpi on enemmän: ihan vitusti vai ihan saatanasti?
Shayne kirjoitti:Oletko Soneralla töissä?
mikkoz kirjoitti:Missä on se iso sohva velipuolikuusta, semmonen olisi kiva.
Ranskalaisia perunoita, ketsuppia paljon ja ripaus ei oo vielä valmista?teemu73 kirjoitti:Nii ja mitä siihen Oskarin arkeen laitetaan? Pitäis kokeilla jotain uusia reseptejä välillä.
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:C'moon, nopeasti: onko jollakulla tietoa, kuinka kauan ennen juhlia boolin voi valmistaa? Meneekö booli miksikään, jos se joutuu muhimaan vuorokauden suljetussa, hanallisessa muovikanisterissa? Kyse on siis alkoholipitoisesta boolista eikä mistään hedelmäsalaatista.