No onhan niillä. Uimahallissa altaat on tehty nimenomaan liikuntaa varten kun taas kylpylässä lähinnä lutraamiseen ja rentoutumiseen. Siitä on muuten aikaa kun oon viimeks käyny uimahallissa...Onko kylpylällä ja uimahallilla paljonkin eroa? Muuta kuin että kylpylään pääsylippy on kympin kalliimpi täällä Hämeenlinnassa?
Ota vaan tili tyhjäksi ja polta setelit pihalla, tai anna koko potti johonkin hyväntekeväisyyteen. Jää ainakin parempi mieli kuin siitä, että maltalainen kusettajafirma ryöväsi sinut keppikerjäläiseksi.Osaako joku kertoa, että miksi en saa laitettua täppää multilotto.com sivustolla kohtaan, että hyväksyt ehdot ja yksityissuoja asetukset?
Aikoihin en ole kyseisellä sivustolla pelaillut ja sivusto on vuoden alussa on muuttanut Curacaolta Maltalle.
Kuumemittari olisi poistanut ilmeisimmän epäilyn ihan välittömästi.Tarvitsen apua. Menin normaalisti sänkyyn ja kömmin peiton alle. Noin puolen minuutin makaamisen jälkeen keho alkoi täristä. Iho meni kananlihalle ja pian koko kehoni tärisi kuin pakastimessa. Oli pakko kaivaa huppari vaatekaapista lisälämmitykseksi. Sekään ei ole juuri auttanut, vaan tärinä jatkuu. Noustessani sängystä paljas iho alkoi vallan vapisemaan.
Mitä kummallista tämä oikein on? En olisikaan tarvinnut pitkän tauon jälkeen hyviä yöunia, vaan nämäkin voi menettää uppo-outoon oireeseen. Tuikare sentään.
Mitä kummallista tämä oikein on? En olisikaan tarvinnut pitkän tauon jälkeen hyviä yöunia, vaan nämäkin voi menettää uppo-outoon oireeseen. Tuikare sentään.
Osaako joku kertoa, että miksi en saa laitettua täppää multilotto.com sivustolla kohtaan, että hyväksyt ehdot ja yksityissuoja asetukset?
Aikoihin en ole kyseisellä sivustolla pelaillut ja sivusto on vuoden alussa on muuttanut Curacaolta Maltalle.
Okei. Olen Chrome ja Exploreria kokeillut. Siis tulikettu seuraavaksi.Itsellä käyttäytyi samoin Operalla, tein sitten Chromella tai Firefoxilla, en muista kummalla
Elikkä takapihallemme on tuollainen rikkaruoho pesiytynyt, voiko noille muuta tehdä kuin repiä ylös?
Elikkä takapihallemme on tuollainen rikkaruoho pesiytynyt, voiko noille muuta tehdä kuin repiä ylös?
Vapina ei johtunut mielestäni mistäkään sairaudesta. Se alkoi yllättäen, ja vielä hetki sitten olin ollut ihan hyvissä voimissani. Jostain syystä vaan alkoi kamala jäätymisen tunne. Nyt minulla ei ole yhtään mitään, vaan olen ihan okei. Eriskummallinen mysteeri, vieläpä huonoon ajankohtaan.
@PunamustaVaro vaan, ettei ala pää kasvamaan tai muuten vaan ulkomuoto muuttumaan. Sellaistakin on täällä palstalaisille päässy tapahtumaan.
Miksi leikit tulella?Onko @Sämppäri jatkoajan mode?
Miksi kysyt? Siksikö, kun tiesin sinun olevan Sir Markku ? Olen selvännäkijä. Taiteilijanimeltään isomunainen pastori.Onko @Sämppäri jatkoajan mode?
Kyllähän se perille saatiin. Soitti saatana hälärin klo 22.11. Onneksi päivystin puhelimen vieressä, niin soitin saman tien takaisin. 22.29 oli paketti handussa, toki koputtelivat ensin väärää ovea. Oli kuulemma tosi paljon kuljetuksia. Muutenhan mä en sitä tosiaan olis edes jäänyt odottamaan, mutta kun kyse on uudesta telkkarista ja muussa tapauksessa olis mennyt ensi viikkoon, niin ei vaan käynyt mikään muu vaihtoehto.@Ishmael kiinnostaisi tietää miten sun postipakettisaaga päättyi tai mitä sille kuuluu? Antoivatko selitystä?
Miksi leikit tulella?
Siksi että nykylinjalla pekkaa paukkuu takuuvarmasti. Tuomari on rauhotettu eläin!Miksi kysyt? Siksikö, kun tiesin sinun olevan Sir Markku ? Olen selvännäkijä. Taiteilijanimeltään isomunainen pastori.
Kyllähän se perille saatiin. Soitti saatana hälärin klo 22.11. Onneksi päivystin puhelimen vieressä, niin soitin saman tien takaisin. 22.29 oli paketti handussa, toki koputtelivat ensin väärää ovea. Oli kuulemma tosi paljon kuljetuksia. Muutenhan mä en sitä tosiaan olis edes jäänyt odottamaan, mutta kun kyse on uudesta telkkarista ja muussa tapauksessa olis mennyt ensi viikkoon, niin ei vaan käynyt mikään muu vaihtoehto.
Tuo nyt on on suurta paskapuhetta. Kävin tutustumassa tuon Söörin tuotantoon ja näkeehän sen jo nimestä, että kaappihifkiläinen se on. Se trollaa. Mä olen aidosti sekava tuulellakäypä Taka-Laanilan Boris Johnson.Miksi kysyt? Siksikö, kun tiesin sinun olevan Sir Markku ? Olen selvännäkijä. Taiteilijanimeltään isomunainen pastori.
Kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen?
Se kai pitää tehdä jokaiseen palveluun erikseen. Nehän kai avaa jonkun luottotilin. Ystäväni sai perinnön ja päätti maksaa kaikki vipit pois, joutui soittamaan joka firmaan erikseen että mikä on nyt saldo ja sanoi samalla kaikki luottotilit irti.Miten saa estettyä luotonannon jostain pikavippipalveluista? Olen koittanut tätä googlailla, mutta menestys on ollut huono.
EDIT: Ja ihan oikeasti, en välillä osaa estää itseäni, että jos joku osaa kertoa muun keinon kuin luottotietojen menetyksen, niin olisin siitä kovin onnessani. Jos vielä olisi joku maksuton palvelu. Kaikki ne jotka löysin googlen kautta olivat maksullisia jne.