Valmistajan merkki ja logo :)Tommy kirjoitti:Miksi Duact-kapseleissa lukee "Wellcome" ja siinä on pieni kamelin kuva?
Valmistajan merkki ja logo :)Tommy kirjoitti:Miksi Duact-kapseleissa lukee "Wellcome" ja siinä on pieni kamelin kuva?
Kyösti kirjoitti:ostin vahingossa kaupasta pannujauhatus kahvia. Jos sitä käyttää keittimessä niin millainen on lopputulos?
Kyösti kirjoitti:ostin vahingossa kaupasta pannujauhatus kahvia. Jos sitä käyttää keittimessä niin millainen on lopputulos?
Näinhän se menee. Liikkuminen lämmittää, mutta myös vaatteet (varsinkin sisätiloissa). Kaupassa "pakkasvaatteissa" jo hikoat hiukan, eikä viima ulkona sitten heti tunnukkaan. Mikäli kotimatkasi ei ole kovin pitkä ja liikut reippaasti, niin kylmyys ei tosiaan tunnu edes koko matkan aikana, vaikka tulomatkalla tuntuikin. Kylmyys kuitenkin iskisi pian jos kaupasta tulon jälkeen seisoskelisit vähän aikaa kaupan ulkopuolella. Vähän sama ilmiö kärjistetysti kuin tulisi ilman vaatteita saunasta pakkaseen tällä ilmalla.JWill kirjoitti:Ulkona on kova pakkanen. Lähden kävelemään lähikauppaan ostamaan maitoa ja jäädyn jo ensimmäisen sadan metrin aikana totaalisesti. Päästyäni kauppaan ja tehtyä ostokseni lähden takaisin kotimatkalleni. Oloni on lämmin koko matkan ajan, eikä paukkupakkanen tunnu enää missään. Sama asia kylmän viiman kanssa. Lähtiessä hyytävä, takaisin tullessa leuto. Miksi? Pähkäilin itse, että keho tekee työtä lämmittääkseen minua menomatkalla ja kaupasta takaisin tullessani kehoni lämpötila on edelleen sen verran korkealla ettei kylmä pure minuun samalla lailla kuin tullessa.
Ihan näin 'lonkalta': Ei mikään muu kuin kannattamasi joukkue.sampio kirjoitti:Mikä minussa on vikana?
dingus kirjoitti:Minkä takia kukaan ei laita Conan O'Briania avaruuskapseliin ja lähetä sitä tziljoonan valovuoden päähän Telluksesta, heti siihen Kuolemantähden ja Eewokkien planeetan väliin?
Ambi kirjoitti:Mikä on Elisan numerotiedustelun numero, siis sen johon lähetetään tekstiviestillä soittajan numero?
Derby kirjoitti:Mikä vaivaa JYPiä?
Grome kirjoitti:Voiko jostain tietää, että puhuuko joskus nukkuessaan? Herääkö siihen esimerkiksi itse? Ei tuttiakaan hirveästi haluaisi käyttää.
Välillä sitä vaan näkee unia, että hävettäisi, jos joku saisi niistä tietää =/
grap kirjoitti:Luin uudesta Tekniikka&Talous -lehdestä, että eurooppalaisista jääkiekkoilijoista 90% pelaa leftiltä, kun taas Pohjois-Amerikassa suhde on päinvastainen - 90% pelaa rightilta. Tämmöisen totuuden kertoi komposiittimailoja ja nanotekniikkaa käsittelevässä artikkelissa Montreal Oy:n toimitusjohtaja Antti Valtakari.
Tuntuu aika hurjalta väitteeltä, että 90% olisi rightin miehiä jenkeissä. Katselin pikaisesti parin NHL-joukkueen rostereita, enkä kyllä löytänyt yhtään enempää rightilta pelaavia jenkkejä kuin eurooppalaisia. Miten on, asiantuntijat, pitääkö paikkansa?
grap kirjoitti:Luin uudesta Tekniikka&Talous -lehdestä, että eurooppalaisista jääkiekkoilijoista 90% pelaa leftiltä, kun taas Pohjois-Amerikassa suhde on päinvastainen - 90% pelaa rightilta. Tämmöisen totuuden kertoi komposiittimailoja ja nanotekniikkaa käsittelevässä artikkelissa Montreal Oy:n toimitusjohtaja Antti Valtakari.
Tuntuu aika hurjalta väitteeltä, että 90% olisi rightin miehiä jenkeissä. Katselin pikaisesti parin NHL-joukkueen rostereita, enkä kyllä löytänyt yhtään enempää rightilta pelaavia jenkkejä kuin eurooppalaisia. Miten on, asiantuntijat, pitääkö paikkansa?
Ei tarvisi kyllä sen Zyclon-B:n kanssa pitää kiirettä... Antaa Celinen vetää setti loppuun, jakaa muutamia pistooleita katsojille ja sitten katsoa josko joku olisi vielä elossa kun setti loppuu.SamSpade kirjoitti:Jos kaikki Suomen "Mediaseksikkäät" mainostoimisto ihmiset ja muut pintaliitäjät kutsuttaisiin Hartwall arenalle, jossa esiintyisi Celine Dion.
Ovet teljettäisiin ulkoa ja kaikki kaasutettaisiin Zyclon-b:llä tai vastaavalla.
Olisiko kyseessä oikeutettu armonmurha?
SamSpade kirjoitti:Jos kaikki Suomen "Mediaseksikkäät" mainostoimisto ihmiset ja muut pintaliitäjät kutsuttaisiin Hartwall arenalle, jossa esiintyisi Celine Dion.
Ovet teljettäisiin ulkoa ja kaikki kaasutettaisiin Zyclon-b:llä tai vastaavalla.
Olisiko kyseessä oikeutettu armonmurha?
Gellner kirjoitti:Miten niistetään sisäänpäin? Mulla on ilmeisesti poskiontelotulehdus, joten lueskelin netistä miten sitä voisi hoitaa itse vai onko pakko mennä lekuriin.
Maikkarin poliklinikkasivuilla kehotetaan niistämään sisäänpäin. "Ulospäin niistämistä kannattaa välttää, sillä se vaikeuttaa onteloiden tyhjentymistä ja lisää entisestään paineen tunnetta. Suositeltavaa sensijaan on niistää sisäänpäin."
Eihän tuo voi pitää paikaansa?
Gellner kirjoitti:Miten niistetään sisäänpäin? Mulla on ilmeisesti poskiontelotulehdus, joten lueskelin netistä miten sitä voisi hoitaa itse vai onko pakko mennä lekuriin.