Postasin viestin tuonne ikäkyselyketjuun klo 19.35.Omalla laitteellani viestin lähettämisaika on kuitenkin 16.35.Mistä johtuu kolmen tunnin aikavääristymä?
Joo näinhän se oli.Täytyi käydä muuttamassa se tuolla Omat tiedot-osiossa.Olin siinä uskossa että päivittyy automaattisesti mutta aina oppii uutta.
Ei taida olla. Melkein kerran avasin metakeskusteluketjun, mutten kehdannut.Muistaako kukaan nähneensä jatkoajassa ketjua, missä keskustellaan palstan kirjoitusten yleisestä tasosta, tai käydäänkö tällaista kesustelua jossain? Voisi toki kuvitella kyseisen ketjun olevan trollaajien unelmien hiekkakenttä, mutta en ainakaan googlauksella / jatkiksen hakuagentilla moista löytänyt. Jo pidemmän aikaa olen ihmetellyt, että tällaista ei ole tullut vastaan.
Harvinaisen typerä (ja todella helppo!) matemaattinen kysymys tähän aikaan, mutta... nyt eivät omat aivot toimi.
Suorakulmaisen kolmion asteiden laskeminen:
- etäisyys A-B = 5
- etäisyys B-C = 1
- kulma B = 90 astetta
Kuinka suuri on kulma A?
- etäisyys A-B = 7
- etäisyys B-C = 1
- kulma B = 90 astetta
Kuinka suuri on kulma A?
Jostain syystä eivät sini-kosini-tangentti -kaavat nyt muistu mieleen!
Hm... en nyt ole ihan varma, mutta...
Onko S-ryhmän työntekijän työntekijäalennus elektroniikasta tosiaan vain 5% (Prismoissa/Sokoksella)? Konsolia vailla (+omistan juurikin S-ryhmän lahjakortin), mutta en taida viitsiä 22 euron takia lähteä juonimaan kaveripiirin työntekijöitä läpi.
Kyllä on pieni prosentti, jos noin on. MUISTAAKSENI N. 10-VUOTTA SITTEN broidin työskennellessä Stockmannilla, niin heillä olisi ollut 15-20%.
Mistäköhän tällainen voisi johtua?
Lisäksi tulee sellainen seikka mieleen, että millä se Areena pyörii? Jos Flashillä, myös flashin versio on (etenkin alitehoisella koneella) merkitsevä. Itse olen vanhempiin koneisiin joutunut rullaamaan flashin version taaksepäin aina 11.1.102.63 jotta esim. GCL on pyörittänyt suht koht sujuvasti.
Kokeileppa katsella Areenan sovelluksella, jos auttaisi.Mä en näistä niinkään ymmärrä, mutta olen aika varma siitä, että Areena ei vaadi/tarvitse Flashia. Omassa puhelimessa (Samsung Galaxy SII) ei Flashia ole, ja pelejä olen tuon luurin kautta Areenasta katsellut.
Tosin puhelimella katsottaessa kuva pätkii, kun vastaavasti kaveri pystyi katsomaan ihan sujuvaa ja hyvälaatuista kuvaa. Ilmeisesti mulla on vain niin vanha luuri, ettei "tehot" riitä kunnolliseen kuvaan? Netistä ei ainakaan jää kiinni.
mutta olen aika varma siitä, että Areena ei vaadi/tarvitse Flashia.
Myydäänkö Suomessa vielä jossain Lion-suklaapatukoita? Satakunnasta havaintoja?
Just hain vanhempani satamasta ja jäin tänne samalla kahville - he olivat tosin Siljan Baltic Princessilla. Kuvasto on tossa pöydällä ja näyttäisi olevan Siljalla tarjouksessa: General Portion 10x24g 33,90EUR (norm.hinta 39,90EUR).Kävin viikonloppuna Viking Gracella ja toin kaverille yhden tornin nuuskaa sieltä. Tuli oltua vähän pöllyssä siinä ostohetkellä, eikä tietenkään kuittia löydy mistään. Kysyisinkin nyt, että minkä verran pyytelen kaverilta Generalin Classic Portionista? Noutista tuossa ei tarvitse olla.
Kävin viikonloppuna Viking Gracella ja toin kaverille yhden tornin nuuskaa sieltä. Tuli oltua vähän pöllyssä siinä ostohetkellä, eikä tietenkään kuittia löydy mistään. Kysyisinkin nyt, että minkä verran pyytelen kaverilta Generalin Classic Portionista? Noutista tuossa ei tarvitse olla.