Jos nätisti kysyt, niin ehkä äiti antaa sinun katsoa sen.Miksi Kevin Baconin "tähdittämä" Hollow Man sijoitetaan aina niin myöhäiseen ajankohtaan illan ohjelmistossa? Tämä taisi olla viides kerta, kun leffa alkaa jossain puolenyön jälkeen.
Jos nätisti kysyt, niin ehkä äiti antaa sinun katsoa sen.Miksi Kevin Baconin "tähdittämä" Hollow Man sijoitetaan aina niin myöhäiseen ajankohtaan illan ohjelmistossa? Tämä taisi olla viides kerta, kun leffa alkaa jossain puolenyön jälkeen.
No joo, totta. Mutta kun miettii, että McDonaldsista saa sentään hieman parempaa ruokaa ja vielä hieman edullisemmin kuin Hesestä, niin kyllä hieman kummastuttaa. Ja ovathan Mäkkärit vähän tilavampia ja tyylikkäämpiäkin paikkoja kuin Heset.
Edit. Niin siis Heset ovat suositumpia, koska niitä on enemmän, eikä pienillä paikkakunnilla ole välttämättä ollenkaan Mäkkäriä. Mutta jos McDonalds ja Hesburger olisivat vierekkäin, niin mua hieman kummastuttaa Hesen valitsevat ihmiset.
Söisit joskus jotain muutakin kuin euron juustoja ja happy mealeja. Big Macissa ei ole ketsuppia.Jonkun mielestä McDonaldsin hampurilaiset ovat saatanan kuivia ja maistuvat pelkästään sipulilta ja/tai ketsupilta joita on molempia vitusti liikaa.
Söisit joskus jotain muutakin kuin euron juustoja ja happy mealeja. Big Macissa ei ole ketsuppia.
Kytkypuhelimen soppari loppuu kesäkuussa ja itse laite siirtyy samalla minun omistukseen. Jatkaako operaattori automaattisesti kuitenkin palveluntarjontaa uudella sopparilla ja samoilla spekseillä, kuin aiemminkin, vai yrittääkö ne diilata mulle uutta sopparia?
Uutta laitetta olen kyylännyt nyt toiselta operaattorilta ja ei ole haluja jatkaa tuota edellämainittua enää uudella sopparilla. Eli, loppuuko tuo kuin seinään, jos en ole missään yhteydessä heihin (toivottavaa)?
Toivottavasti joku sai tolkkua..
Kytkypuhelimen soppari loppuu kesäkuussa ja itse laite siirtyy samalla minun omistukseen. Jatkaako operaattori automaattisesti kuitenkin palveluntarjontaa uudella sopparilla ja samoilla spekseillä, kuin aiemminkin, vai yrittääkö ne diilata mulle uutta sopparia?
Uutta laitetta olen kyylännyt nyt toiselta operaattorilta ja ei ole haluja jatkaa tuota edellämainittua enää uudella sopparilla. Eli, loppuuko tuo kuin seinään, jos en ole missään yhteydessä heihin (toivottavaa)?
Toivottavasti joku sai tolkkua..
Itselle tulee noista pikkugrilleistä mieleen veroja kiertävät vietnamilaiset. McDonalds ja Hese maksaa edes ne verot
Toinen ei tosin välttämättä Suomeen.
Kai MC nyt sentään ALV:n ja palkkojen verot ja muut sivukulut sentään maksaa toisin kuin kuulemma jotkut itsenäiset yrittäjät? Ja jos franchising-yrittäjä sattuu voittoa tekemään, niin kaipa se verotkin voitostaan maksaa. Emoyhtiön pyörittämien pisteiden tulos on sitten oma lukunsa.
Miksi joku yleensäkään syö näissä kummassakaan jos lähistöltä löytyy vaikka joku karvakäsimesta?
Ei taida olla vaaraa, että Mäkkäri kauheasti tuloksesta joutuisi veroa maksamaan, tappioputki kun on HPK-tasoa. Tiedä sitten onko aitoa turskaa vai verosuunnittelua.Emoyhtiön pyörittämien pisteiden tulos on sitten oma lukunsa.
Tuotahan kysyttiin joskus ennenkin ja vastaus taisi olla ettei onnistu.Mulla on lennot Vaasa-Helsinki-Vaasa ostettuna ja nyt en haluaisi käyttää kuin paluun. Lennot on "samalla lipulla" niin kuin sanotaan. Pystynkö käyttämään vain paluun? Lentoyhtiö Finnair, operoija Flybe.
Tuotahan kysyttiin joskus ennenkin ja vastaus taisi olla ettei onnistu.
Kun kerran on ostettu meno/paluu-lippu niin se edellyttää että se käytetään kokonaisuudessaan. Useinhan meno/paluu on halvempi kuin pelkkä menolippu ja jos et ole käyttänyt meno-osuutta, niin lippu ei ole enää voimassa.Firma onkin Blue1. Mitä jos teen niin, että chekkaan lennolle, mutta en mene. Mullahan on voinut iskeä kentällä vaikkapa hirveä ripuli ja en pääse lennolle. Siltikikö voidaan evätä paluulennolle pääsy?
Edit 2: Luin liian hätäisesti vastauksesi. No, lentoselvitys tapahtuu portilla, siis tarkoitat että menisit esittämään lipun portilla ja sen jälkeen kävelisit pois? Kai se voisi onnistua...
Muokkasin viestiä vastauksen jälkeen. Nimenomaan tuota tarkoitin, jos et mene lennolle sinun boarding todennäköisesti perutaan ja sinun paluulippu ei ole voimassa. Ja lähtöselvityksessähän sinua ei vielä olla merkattu mihinkään. Se tapahtuu vasta check-inissä.Lähtöselvitystä ajattelin. Ylläolevaan ei ole mahdollisuutta ja tuskin ne minua lennolla olleeksi merkkaavat, jos portilta kävelen pois.
Jos nätisti kysyt, niin ehkä äiti antaa sinun katsoa sen.
Olen aikoja sitten lopettanut Hesessä, Mäcissä tai karvakäsimestoissa käynnin. Löytyy kuitenkin 5 hyvätasoista kotiruokaa lounasaikaan tarjoilevaa paikkaa kotikunnasta. 7 egee, ruoka+salaatit+leipä ja juomat sekä kahvi. Seisova pöytä eli santsatakin saa. Eipä ole grilliruokia ikävä tullut. Ja tietysti paikallisten yrittäjien tukemista tämäkin.
Mulla oli kauan sitten tyttöystävä joka oli luvalla sanoen melko kone. Tuli vaan mieleeni, polkeminen on hyvä harrastus.Kellään tietoa Kone-merkkisten polkupyörien laadusta?
Hinta/laatu-suhde millainen? Työmatkapyörää haen ja hybridi kiiluisi silmissä oston kohteena.