Muistaako kukaan, mikä on leffan blood in blood out suomenkielinen nimi?
Muistaako kukaan, mikä on leffan blood in blood out suomenkielinen nimi?
Toimiiko kenelläkään Jääkiekkoliiton sivujen tulosseurannat? Muutamaa peliä olen tässä seuraillut ja jo pitkän aikaa sitten jämähtivät paikalleen eikä ole tullut mitään merkintöjä, ja erään varttitunti sitten alkaneen ottelun seurantaan ei ole tullut minkäänlaisia merkintöjä vielä.
Toimiiko kenelläkään Jääkiekkoliiton sivujen tulosseurannat? Muutamaa peliä olen tässä seuraillut ja jo pitkän aikaa sitten jämähtivät paikalleen eikä ole tullut mitään merkintöjä, ja erään varttitunti sitten alkaneen ottelun seurantaan ei ole tullut minkäänlaisia merkintöjä vielä.
Mie olen 38 enkä aio ostaa.Osaako joku kertoa, että onko kesäkuun Mötley Cruen keikalle jotain alaikärajaa, lippujen ostamisen suhteen. Eli kuinka olla vanha saa olla, että ei tarvitse lippua ostaa?
Miriam OffersgaardKuka on tämä tanskalainen naisurheilija?
EDIT: jolla saattaa tarkemman tarkastelun jälkeen olla jättimäinen klitoris.
Hölmö kysymys.
Voiko vuokranantaja olla luovuttamatta vuokravakuutta mikäli viimeinen vuokranmaksu tulee hieman myöhässä(toki ilmoitettu että se maksu myöhästyy). Voivatko he sitä tehdä? Asunnossa ei muuta valitettavaa heillä ollut.
Tietysti niin kauan kunnes saatavat on maksettu (onko jo?), mutta ei sen jälkeen luulisi olevan oikeutta olla luovuttamatta. Tietty jonkun korkolain mukaisen viivästyskoron saattavat vähentää vakuudesta.
Niin siis väittivät etteivät palauta ollenkaan, maksamisen jälkeenkään? Ei se niin voi mennä.Ei, keskiviikkona maksan. 6pv ollut ep. Väittivät kivenkovaa etteivät palauta koska vuokra on rästissä. Ja maksu 14pv. 8 päivää vain. Niin eiväthän ne meikänkään mielestä voi pimittää sitä. Mitä kautta tuota voi lähteä hakemaan kun sanovat etteivät luovuta sitä.
Mie olen 38 enkä aio ostaa.
Pitääkö veikkauksen tilillä olla rahaa, jotta voi katsella veikkaustv:tä?
Pitääkö veikkauksen tilillä olla rahaa, jotta voi katsella veikkaustv:tä?
Joo, mutta mietin just että jos oon lyönyt kaikki rahani kyseiseen matsiin (jokipo-sport) jolloin tilillä ei ole rahaa, mutta avoimia vetoja kyllä.Kyllä. Ja tämän kertoo myös google kaikilla kuviteltavissa olevilla hakusanoilla.
yritysTietoa - Veikkaus
16.1. lähtien piti näin olla, mutta hyvin tuo on ilman rahaa toiminut tähän asti (esim. eilen). Veikkaisin suurella todennäköisyydellä, että toimii ilman rahaa.
Eikö löydy tietoa? Kuukkeli petti, mutta että jatkis?Mistä johtuu että hiukset alkavat kihartua iän mittaan?
Alkavatko ne? En ole huomannut. Monilla ne tippuvat päästä kokonaan. Parilla lapsistani puolestaan hiukset kihartuivat runsaastikin ihan pienenä, mutta ei enää.Mistä johtuu että hiukset alkavat kihartua iän mittaan?