Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 606 384
  • 2 427

RedWhiteBlue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Rangers
Hypoteettinen kysymys: McDavid siirtyisi IFK:hon lock-out kaudeksi ja hän pelaisi IFK:ssa täyden 60 ottelun runkosarjan ketjukavereinaan Tallberg ja Åsten myös ylivoimalla. Mikä olisi kolmikon pistejakauma kauden lopussa.
Oma veikkaus on, että Åsten saisi vihdoin rikottua ainakin oman maaliennätyksensä ja tekisi kauden aikana 4 maalia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kysyn täällä:

Onko vinkkejä mihin jättää auto? Tampereelta Nordikselle lauantaina. Liput E kulmaan. Pieni kävely ei haittaa eikä maksullisuus.
Itse olemme jättäneet aina uuden Lastensairaalan kulmille. Kadunvarsipysäköintiä, joka on ilmaista lauantaina. Aina löytynyt paikka. Lisäksi sieltä pääsee nopeammin pois, kun ei ole Mannerheimintie ja Nordiksen ottelunjälkeisiä ruuhkia.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Töölön Kisahallin parkkipaikalta varmasti löytyy. Maksullinen johonkin kellonaikaan asti.
Kysyn täällä:

Onko vinkkejä mihin jättää auto? Tampereelta Nordikselle lauantaina. Liput E kulmaan. Pieni kävely ei haittaa eikä maksullisuus.
Eltsun Nestettä vastapäätä olevalta parkkikselta on yleensä löytynyt paikka jos saapuu n. tuntia ennen matsin alkua. Hermot tuppaa menemään vuodesta toiseen siihen, että Nordiksen parkkikselle pitää jonottaa vain kuullakseen että "me ollaan loppuunmyyty" vaikka siellä on puolet paikoista tyhjänä.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Siis onhan jäähallilla ihan oma parkkis, pääovien edessä tai sivussa. Sinne mä nyt ensimmäisenä yrittäisin parkkiin, jos ei enää mahdu, niin sitten vasta muualle hortoilemaan. Muokkauksena vielä, kerran lähdin kyl ajelemaan himaan takaisin, kun mistään ei tuntunut löytyvän autolle parkkipaikkaa. Nyt ajattelin saada Nordikselle auton parkkiin, toivottavasti saan paikan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Hypoteettinen kysymys: McDavid siirtyisi IFK:hon lock-out kaudeksi ja hän pelaisi IFK:ssa täyden 60 ottelun runkosarjan ketjukavereinaan Tallberg ja Åsten myös ylivoimalla. Mikä olisi kolmikon pistejakauma kauden lopussa.
Veikkaan, että olisi McDavidin kaikkien aikojen huonoin kausi.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä jätän auton melkein aina Eltsun kentän taakse parkkiin, siihen mihin Vauhtitieltä ajetaan. Siitä on mukava kävellä hallille ja takaisin. Viikonloppuisin ilmainen, arkisin klo 21 maksullinen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mä jätän auton melkein aina Eltsun kentän taakse parkkiin, siihen mihin Vauhtitieltä ajetaan. Siitä on mukava kävellä hallille ja takaisin. Viikonloppuisin ilmainen, arkisin klo 21 maksullinen.
Onko siellä hyvin tilaa? En ole jättänyt sinne ikuisuuksiin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko siellä hyvin tilaa? En ole jättänyt sinne ikuisuuksiin.
On siellä. Pari kertaa kun 30 min ennen matsia olen mennyt, niin onkin ollut täyttä, mutta silloin oli paljon lunta ja kasoja aurailtu sinne tänne ja ilmeisesti lähistöllä muitakin tapahtumia, kun muutoin siellä on ihan hyvin ollut tilaa 30 min ennen matsin alkua.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Siis onhan jäähallilla ihan oma parkkis, pääovien edessä tai sivussa. Sinne mä nyt ensimmäisenä yrittäisin parkkiin, jos ei enää mahdu, niin sitten vasta muualle hortoilemaan. Muokkauksena vielä, kerran lähdin kyl ajelemaan himaan takaisin, kun mistään ei tuntunut löytyvän autolle parkkipaikkaa. Nyt ajattelin saada Nordikselle auton parkkiin, toivottavasti saan paikan.
Maanantaina olin Nordiksen edessä jo 17.20, paksu poika viittoili veks: "Täyttä on!"
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: MJ64

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joo, tietenkin pitää olla jo ennen kolmea mestoilla lauantaina. Jonnekin safkalle ja sit takaisin hallille.

Perjantaina en ole tulossa, mutta arkipeliin oli aina ennen raflaan varaus jo klo 16.30.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyn täällä:

Onko vinkkejä mihin jättää auto? Tampereelta Nordikselle lauantaina. Liput E kulmaan. Pieni kävely ei haittaa eikä maksullisuus.

Riippuu siitä, monelta olet tulossa hallille. Paikkoja on, ilmaisiakin, ihan kävelyetäisyydelläkin, mutta ongelma on se, että nyt kun lumikasoja on siellä täällä, samoin siirtokehotuksia, parkkipaikan etsimisen hankaluus kertautuu, kun samoilla apajilla voi olla paljon jengiä samaan aikaan. Ja sitten, jos jossain on täyttä, niin ruuhkaisessa Nordiksen ympäristössä aikaa menee mukavasta valojen vaihtumista odotellessa. Stadikan edessä, Paavo Nurmen patsaalla on todennäköisesti tilaa, mutta maksua peritään muistaakseni klo 21 asti. Ja pirkot sakottavat aivan pomminvarmasti. Mutta tämä kannattaa kyllä tsekata, jos tulee ajoissa.

Jos sinulla taas ei ole kauheasti aikaa etsiä parkkipaikkoja ja kun Tampereelta olet tulossa, mä varmaan sinuna jättäisin Triplaan. Eka tunti on ilmainen ja Moovy-sovelluksen lataamalla ei tarvitse maksaa muutenkaan mitään ennen kuin sitten aikanaan luottokorttilaskussa. Kävelemään joutuu hieman, mutta ei mitenkään kohtuuttomasti. Ja sillä aikaa, kun käppäilee Triplaan, ehtii suurin ruuhka purkautua ja Triplasta pääsee sitten lämpimällä autolla yhtä soittoa Hämeenlinnantielle ja kotia kohti. Tässä vaihtoehdossa ei käytännössä ole muuttujia, koska tilaa on varmasti. Triplasta voi vielä ostaa tuoreet matkaeväät, vaikka keskellä yötä, kun Prisma on auki 24h.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyn täällä:

Onko vinkkejä mihin jättää auto? Tampereelta Nordikselle lauantaina. Liput E kulmaan. Pieni kävely ei haittaa eikä maksullisuus.
80€ summalla voit pysäköidä minne haluat.

Rehellisesti, tulisin Stadiin n. 15.00 ja ajaisin Lääkärinkadun päähän 24h paikoille Laakson sairaalan taakse. On tuohon aikaan kyllä varmasti tilaa ja pääsee 5 minuutissa hallille.
Poistuminen 99% nopeaa suoraan Manskulle ja Hämeenlinnanväylälle. Tätä käytän itse lähes aina jos aikataulut antavat myöden.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onko tolla hREDS-esportsjoukkueella enää nykyään mitään tekemistä IFK:n kanssa?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Missä Stenbergin Micke on?
Oli outoa kuunnella väärää ääntä viime matsin kuulutuksissa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Missä Stenbergin Micke on?
Oli outoa kuunnella väärää ääntä viime matsin kuulutuksissa.
Sairastumisen takia ainakin edellisestä matsista poissa. IFK:n Facebookissa kerrottiin asiasta.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Sairastumisen takia ainakin edellisestä matsista poissa. IFK:n Facebookissa kerrottiin asiasta.
No hyvä, ettei oo mitään isompaa.
Mä en oikein hallitse noita social media-hommeleit, ni jää paljon asioita kuulematta.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Mikä on pisin jatkoaika, jonka IFK on voittanut himassa? En ole varma, onko se koskaan voittanut ottelua, joka on mennyt toiseen jatkoerään Nordiksella?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Juubelii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löytyisiköhän täältä henkilöitä, kenellä olisi kokoelmissaan 2010-2011 kauden synttäripaita, se ”Stadin I.F.K.”, numerolla 16?

Yritän kartoittaa missä erässä omani on ollut käytössä. Yhden bongannut Nordikselta ja tämän erä on tiedossa. Olisin kiitollinen avusta!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaverin puolesta kyselen, että olettehan muistaneet jo tuulettaa hiihtopukunne? Kausihan on kuitenkin jo päättynyt. Jotenkin nenääni tuli sellainen haju, että jonkun hiihtopuku kaipaisi vielä tuuletusta. Mutta, koska mulla meni vappusimaa nenään, voin haistella väärinkin.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Libor Ustrnul, onko hän viimeisin tsekki IFK:ssa?

Siinä oli muuten legenda jätkä. Teki vajaan 10 vuoden ammattilaisuransa aikana noin 10 pistettä. Jos muistan oikein niin ei osannut luistella.

Ja Ustrnul oli kuitenkin kakkoskierroksen varaus, kyllä on ajat muuttuneet. Penalla oli joku ihme perversio tšekkiläisiin, osa oli ihan hyviäkin pelimiehiä (Zidlicky, Vopat, @-Kantor- ) ja sitten oli näitä Ustrnuleja ja Scnhabeleita. Scnhabel oli siinä jossain niiden vuosien pleikka kakkosen änärissä koko pelin hitain pelaaja mikä varmaan vastasi todellisuuttakin.

Mutta kyllä viimeisin Tšekin poika IFKssa taitaa olla Petr Stloukal joskus 10 v sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös