Minulle on ihan se ja sama miten rahat jaettiin tai oltiin jakamatta. SaPKo sai varmasti kelvollisen korvauksen alkukauden vajaista katsojamääristä ja kun ei jatkanut ja joukkueen kuluja ei synny niin eipä sitä tarvii korvatakaan. Että ei pääse syntymään väärää käsitystä.
@jmexel minusta kysyi ihan aiheellisesti että toimitettiinko tositteet ja kirjanpito vai ilmoitettiinko luvut.
Ja se mistä tämä taas lähti liikkeelle oli minun heitto että jos kausi nyt uudelleen keskeytetään niin rahat jakoon tai alkaa poru.
Syy. Seurat saivat rahaa laskennallisesti menetettyjen ottelutuottojen mukaisesti ja jos käytetään yhden ottelun summana € niin eikös se silloin ole muodostunut ottelut x €.
Kun SaPKo ja RoKi jäi pois heiltä tuo summa leikattiin ja jos nyt keskeytetään niin muiltakin tuo tappiota muodostava ottelumäärä alenee ja silloin laskennallinen summa alenee.
Jos samalla perusteella kahden seiran tulea on leikattu niin ihme jos ei jotain vituttaisi että samasta syystä muiden summia ei korjattaisi.
Tämä on ihan jossittelua koska eihän kautta ole jätetty kesken. Ja toisaalta minua ei tuo asia juurikaan kiinnosta.
Niin ja se että jos raha annettiin kustannustueksi mutta sen jakaminen on perusteltu saamatta jäävillä tuloilla niin se on jotain ihan omalaatuista taloustiedettä.
Kulut ja saamatta jääneet tuotot on sitten aikalailla kaksi ihan eri asiaa.
Ei mahtaisi ainakaan verottaja hyväksyä jos ilmoitan 8000€ tappiota kun en saanutkaan osakekaupalla niin paljoa tuottoja.
Ymmärtänette varmaan muutki kuin
@jmexel että kustannus on eri asia kuin jäämättä saava myynti.
Ja vielä loppuun, että itde en tiedä oliko kohdistus kustannuksiin mutta ainakin nuo tukipakettien "kustannustuki" nimet viittaisi siihen.