Sebastian Dyk HIFK:ssa

  • 117 518
  • 588

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään oli Dykiltä oikeasti kauden huonoin peli. Sai myös aika monta kertaa iskuja ranteisiin ja mailakin lenteli näyttävästi. Pitäisi saada se yksi maali tehtyä, mutta nyt ei ole edes lupausta siitä. Itseluottamuksen puute näkyy kotisohvalle asti. Kovasti toivoisin onnistumisia Dykille, koska on mainettaan parempi pelaaja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Zaborskylle toimi joulukuusi, pitäisköhän Sebbelle ostaa pelargonia?
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Nyt kyllä DYKkään kun Sebbe sai Gorillan ja neljä paviaania pois selästään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt saa hiihdellä taas seuraavat 20 peliä? Mulla ei ikävä kyllä löydy luottoa siihen, että Dykiltä saisi mitenkään kovin tasaisesti tehoja, vaikka tänään iski tärkeän maalin ja selvästi peli vähän aukeni tuon jälkeen.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Nyt saa hiihdellä taas seuraavat 20 peliä? Mulla ei ikävä kyllä löydy luottoa siihen, että Dykiltä saisi mitenkään kovin tasaisesti tehoja, vaikka tänään iski tärkeän maalin ja selvästi peli vähän aukeni tuon jälkeen.
Pari seuraavaa peliä varmaan näyttävät, aukesiko lukko vai oliko tämäniltainen maali työtapaturma. Tehoja kaivataan, toivotaan, että niitä myös tulisi.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt saa hiihdellä taas seuraavat 20 peliä? Mulla ei ikävä kyllä löydy luottoa siihen, että Dykiltä saisi mitenkään kovin tasaisesti tehoja, vaikka tänään iski tärkeän maalin ja selvästi peli vähän aukeni tuon jälkeen.
Vaikka fanipoika olenkin, en minäkään nyt suoraan usko että tästä tehoputki urkenisi. Tai voihan toki niinkin käydä, mutta enemmän se olisi sattumaa (anteeksi bubismi).

Voitto oli ylipäänsä varsin tärkeä, mutta en myöskään usko, että kollektiivinen rämpiminen olisi tällä kuitattu. Toki jos nyt Taponen jatkaisi samalla tasolla ja jos ja jos ja jos... Mutta josko se nyt kuitenkin tästä vähän lähtisi paranemaan, Sebbelläkin!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dyk on pelannut eilistä lukuunottamatta hyvin, vaikka tulosta ei pisteiden muodossa ole tullutkaan. Ja tänään, kun sai sen maalin tehtyä, se oli seurausta periksiantamattomasta duunista ja yrittämisestä. Ei vaan suostunut antamaan periksi ja tällä kertaa Rouva Fortuna katsoi, että hän on maalinsa ansainnut. Ja kyllähän siinä koko joukkuekin iloitsi sen verran isosti, että maalin arvo oli enemmän kuin vain yksi maali.

Dyk saattaa pelata muutaman seuraavan matsin kiikareilla tai sitten ei pelaa. Ennenkin on saattanut olla pidempiä hiljaisia kausia, mutta silti jotenkin varkain tekee maalin silloin, toisen tällöin ja kauden päätteeksi on ihan ok lukemat taulussa. Joka tapauksessa, tämä ei ollut kauden viimeinen maali.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Kahteen edelliseen peliin veikkasin IFK-visailuun Dykille avausmaalia. Ei tullut pelin avausmaalia, mutta tuli kauden avausmaali joka myös oli voittomaali. Olen iloinen siitä, että Sebastian saa kotona vaimon paistamia lättyjä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hieno homma, että Dyk sai maalihanat auki. Eiköhän sieltä tule taas se about 10 maalia ja pisteitä 25-30 tälläkin kaudella. Paljon kylmiä ja kuumia putkia. Liian tehoton TOP6 rooliin ja ylivoimalle, mutta 3.ketjussa menee hyvin. Tämän kauden jengi on vaan Salmelaisen toimesta sen verran heikosti rakennettu, että Dykin pitäisi pelata aivan ylärekisterissä, jotta pärjätään. Koska joukkueesta puuttuu kädet niin se tekee tämän vaikeaksi.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Go Sebbe. Näitä lisää.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olemme vierustoverin kanssa päätyneet johtopäätökseen, että Dyk ampuu tahallaan ohi. Syytä emme vielä ole saaneet selville.

Pakko olla yksi huonoimmista YV-vastuuta jatkuvasti saavista ns. laukojan paikalla pelaavista tyypeistä IFK:n historiassa. Tuo kausikortti YV:llä ei avaudu minulle ollenkaan, siitähän tosin ei Dykiä voi syyttää; hän tuskin itse vastaa peluutuksesta (tosin tämän hetken IFK:ssa kaikki voi olla mahdollista).
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Olemme vierustoverin kanssa päätyneet johtopäätökseen, että Dyk ampuu tahallaan ohi. Syytä emme vielä ole saaneet selville.

Pakko olla yksi huonoimmista YV-vastuuta jatkuvasti saavista ns. laukojan paikalla pelaavista tyypeistä IFK:n historiassa. Tuo kausikortti YV:llä ei avaudu minulle ollenkaan, siitähän tosin ei Dykiä voi syyttää; hän tuskin itse vastaa peluutuksesta (tosin tämän hetken IFK:ssa kaikki voi olla mahdollista).
Niin - lopun YVtä vetivät samettikädet Dyk, J Jääskä ja Väänänen ..surullista touhua
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Niin - lopun YVtä vetivät samettikädet Dyk, J Jääskä ja Väänänen ..surullista touhua
Oli se parannusta, kun siinä oli aiemmin Jääskän tilalla Teemu Tallberg-Gretzky, joka ei pärjäisi todennäköisesti edes Rautaliigassa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös