R.P.M. 12 000
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Ei ole tainnut dyk saada himassa vähään aikaan lettuja? Tää tuli vaan taas mieleen.
Ei ole tainnut dyk saada himassa vähään aikaan lettuja? Tää tuli vaan taas mieleen.
Tulihan se sieltä! Ja kyllä mua vaan edelleen lämmittää Dykin onnistumiset. Ihme fanipoika olen.Tuli töihin kävellessä etiäinen että tänään jysähtää kauden eka.
Niin epätoivoisia tässä ollaan.
Pari seuraavaa peliä varmaan näyttävät, aukesiko lukko vai oliko tämäniltainen maali työtapaturma. Tehoja kaivataan, toivotaan, että niitä myös tulisi.Nyt saa hiihdellä taas seuraavat 20 peliä? Mulla ei ikävä kyllä löydy luottoa siihen, että Dykiltä saisi mitenkään kovin tasaisesti tehoja, vaikka tänään iski tärkeän maalin ja selvästi peli vähän aukeni tuon jälkeen.
Vaikka fanipoika olenkin, en minäkään nyt suoraan usko että tästä tehoputki urkenisi. Tai voihan toki niinkin käydä, mutta enemmän se olisi sattumaa (anteeksi bubismi).Nyt saa hiihdellä taas seuraavat 20 peliä? Mulla ei ikävä kyllä löydy luottoa siihen, että Dykiltä saisi mitenkään kovin tasaisesti tehoja, vaikka tänään iski tärkeän maalin ja selvästi peli vähän aukeni tuon jälkeen.
Oli todella hyvä. Ja kuten sanoit, ni Nelssoni näytti työteliäältä Dykin kanssa. Hieno matsi heiltä.Minusta Dyk oli tänään todella hyvä ja hyvin myös sopi nelssoniin.
Niin - lopun YVtä vetivät samettikädet Dyk, J Jääskä ja Väänänen ..surullista touhuaOlemme vierustoverin kanssa päätyneet johtopäätökseen, että Dyk ampuu tahallaan ohi. Syytä emme vielä ole saaneet selville.
Pakko olla yksi huonoimmista YV-vastuuta jatkuvasti saavista ns. laukojan paikalla pelaavista tyypeistä IFK:n historiassa. Tuo kausikortti YV:llä ei avaudu minulle ollenkaan, siitähän tosin ei Dykiä voi syyttää; hän tuskin itse vastaa peluutuksesta (tosin tämän hetken IFK:ssa kaikki voi olla mahdollista).
Oli se parannusta, kun siinä oli aiemmin Jääskän tilalla Teemu Tallberg-Gretzky, joka ei pärjäisi todennäköisesti edes RautaliigassaNiin - lopun YVtä vetivät samettikädet Dyk, J Jääskä ja Väänänen ..surullista touhua