Seisomakatsomo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Viestin lähetti -OO-
Älkää te Porilaiset niin kovasti huoliko siitä, kuinka kallis Langkow on ollut Lukolle. Kyllä Lukolla rahaa riittää, toisin kuin naapurikaupungin persaukisella seuralla. Jos Langkow epäonnistuu niin kaivetaan vähän perstaskua ja ostetaan parempi. Niin yksinkertaista se on.
Oletteko kuulleet, mitä tapahtui, kun Hunttalan Matti Suomen osti...? Vaan asiaan: Edelleen kysyisin, että kuinka kauan ja kuinka paljon Lukolla on varaa törsätä? Kertokaa toki jos olen väärässä, mutta olen saanut sellaisen käsityksen, että viime kausi olisi NHL-hankintoineen mennyt aika lailla pakkasen puolelle. Mieleen nousee kysymys, että a) onko tuollaisessa rahan käytössä järkeä, ja b) kuinka kauan minkään seuran talous tuollaista jatkossa kestäisi? Jos olen viime kauden suhteen saanut väärän käsityksen, niin silloin on tietysti asian laita toinen. Mutta jos viime kausi jäi taloudellisesti selvästi miinukselle, niin yllä olevan lainauksen uho ei osoita kovin suuria bisnesmiehen elkeitä. Samaa voidaan kysyä esim. Bluesin kohdalla; vaikka olisi makkararahaa perstaskussa paljonkin, niin jos suurista pelaajainvestoinneista huolimatta tehdään isoja taloudellisia tappioita, niin kuinka kauan ko. meno jatkuu ennen kuin joku alkaa viheltää peliä poikki?