Hänellä on rokotus ja niin on kaikilla muillakin siellä baarissa.
No sinulle on toki varmaan aivan sama että samalla laiminlöi ministerinvastuutaan jättämällä puhelimen jonka kautta tulee olla 24/7 tavoitettavissa kotiin? Eikä haittaa vaikka vähän valehteli että pikku dinnerillä tässä vaan käytiin ystäväpariskunnan kanssa. Tuuresta ei taida naisten kanssa kyllä pariskuntaa saada aikaiseksi.Minulle on se ja sama onko Marin ollut bilettämässä ”korona-altistuneena” vai ei. Hänellä on rokotus ja niin on kaikilla muillakin siellä baarissa. Päästelköön höyryjä, jos se auttaa häntä suoriutumaan tehtävässään.
No sinulle on toki aivan sama että samalla laiminlöi ministerinvastuutaan jättämällä puhelimen jonka kautta tulee olla 24/7 kotiin. Eikä haittaa vaikka vähän valehteli että pikku dinnerillä tässä vaan käytiin ystäväpariskunnan kanssa. Tuuresta ei taida naisten kanssa kyllä pariskuntaa saada aikaiseksi.
No tässä tapauksessa näen vikaa kun olisi pitänyt välttää kontakteja. Aika paljonkin vikaa.On totta, että Marinin virhe on tässä nimenomaan tuo että häntä ei tavoitettu. Bilettämisessä en sen sijaan näe mitään väärää.
Tämä ei toki pidä paikkaansa. Stadissa on ollut hyvät jonot pikatesteihin baareihin pääsemiseksi.
Minulle on se ja sama onko Marin ollut bilettämässä ”korona-altistuneena” vai ei. Hänellä on rokotus ja niin on kaikilla muillakin siellä baarissa. Päästelköön höyryjä, jos se auttaa häntä suoriutumaan tehtävässään.
Okei, kerrotko vielä, miten baari-ilta, koronavirus ja EU- sekä sisäpolitiikka liittyvät toisiinsa tässä tapauksessa?
Jos joku ei rokotusta hae ja sairastuu koronaan, se taas ei ole Sanna Marinin ongelma.
...samaan aikaan pm potee krapulaa kotisohvalta käsin. Mitä boomeritkin ajattelevat!?
Eikö Marinin politiikasta löydy oikeasti mitään kritisoimisen arvoista, kun kaikki kritiikki järjestäen liittyy henkilökohtaiseen elämään? Melkein itselle tulee olo, että tärkeämpää on löytää sitä lokaa ja virheitä kuin huomata se, ettei ihan hirveästi ole virheitä itse hommassa.
Tällä hetkellä lienee 2 eri tahoa, jotka miettivät kuumeisesti Marinin tulevaisuutta ja kohtaloa, eli Keskusta ja SDPn ”Marin-oppositio”. Ensimainitun strategit varmasti parhaillaan pohtivat kumpi on sille edullisempaa juuri maakuntavaalien alla - pääministerin joutuminen luiskaan ja hallituskriisi vai ”status quo” siinä määrin, miten se nykyisessä sekavassa ja riitaisassa hallituksessa on mahdollista. Toisaalla SDPn riveissä mietitään, onko sillä laittaa uskottavaa pääministeriä Marinin tilalle ja jo kolmatta kuluvalla vaalikaudella vai pitääkö odotella lähemmäs eduskuntavaaleja ennen kuin voi antaa tilanteen eskaloitua.Itse kyllä tuomitsen Sannan bile-illan mutta vähän luulen että vielä löytyy yllättävän monta pään silittelijääkin.
Mä olin lauantaina kupilla, olin joskus kolmen jälkeen kotona. Sannalla taisi mennä vähän vielä pidempään. Sanna on minua hieman vanhempi ja itsellä tuntuu tällä hetkellä edelleen se lauantain törpöttely. Sen verran vahvalla kokemusasiantuntijuudella puhun siis nyt että voin olla varma siitä että Sanna potee edelleen krapulaa kotona, kenties ottaa hieman loiventavaa päiväsidukkaa. Mokomakin doku.Mistä sinä tiedät että hänellä on krapula 2 päivää ravintolassa käynnin jälkeen. Onko jotkin faktaa vai perätön heitto?
Uskon täysin, että Sanna Marin puolustaa näkökantojaan viimeiseen Huoltovarmuuskeskuksen toimitusjohtajaan saakka.Sanna on kova luu, jos Mansessa selvinnyt. Nuori nainen marinoidaan nyt huolella. Sääli, koska demarit olisi tarvinnut kovaa johtajaa pitkäksi aikaa. Marin sellainen olisi, vaan miten kestänee paineet? Jotenkin se aiemman elämän kovuus paistaa läpi, helpolla ei luovuta hän.
Palasipa mieleen Sanna Marinin oma roastaava twiitti muutaman vuoden takaa:Ensin tulee Sanna Marinin oma etu, sitten Ilmarin ja muiden kaverien etu, niiden jälkeen saunaporukan etu, sen perässä ravintolaporukan etu, kaukana noiden jälkeen demaripuolueen etu, jonka tuntumassa puolestaan sinnittelee hallituksen etu.
Päivä päivältä näyttää enemmän siltä, ettei #Sipilä ole politiikassa edistämässä isänmaan vaan lähipiirinsä etua.
Monille vanhemmille ihmisille (lue: äänestäjille) tälläiset jutut "pressapari sytyttää muistokynttilät kirkossa, Marin bilettää" voivat jäädä pitkäksikin aikaa mieleen. Ehkä jopa muistetaan seuraavissa gallupeissa. Sanna toki toivottaa twitterissä hyvät itsenäisyyspäivät mutta vanhemmat ihmiset eivät tälläisiä sometuksia välttämättä huomioi.
Näin itsenäisyyspäivän vietto sujui – Iltalehti seurasi tapahtumia aamusta iltaan
Itsenäisyyspäivää juhlittiin ja vietettiin maanantaina monin tavoin eri puolilla Suomea. Iltalehti seurasi tapahtumia aamusta iltaan saakka.www.iltalehti.fi
Uskallan kyllä väittää, että mikäli Marinilla nyt todettaisiin vaikkapa omikron-tartunta ja tuolta ravintelista paljastuisi joku superleviämistapaus ko. illalta, se olisi hyvinkin vahvasti Sanna Marinin ongelma.
Näin tuskin käy, mutta älykkään pääministerin päähän tuollaisen skenaarion pitäisi pälkähtää nanosekunnissa siinä vaiheessa kun saa tiedon altistuksesta.
Jos joku ei rokotusta hae ja sairastuu koronaan, se taas ei ole Sanna Marinin ongelma.
Eihän siitä olekaan kuin vajaa 3 viikkoa, kun Mäntyniemen moraalinvartija piti tiedotustilaisuuden ja vieraili Ruotsissa flunssaisena :)
Niin, jos haluaa elää elämäänsä pelossa miettien jotain entä jos-skenaarioita, mitä on mahdoton ennustaa. Fakta on se että jokainen meistä saattaa nytkin tietämättään kantaa ja levittää jotain omikron-varianttia. Se että haluaako elää elämäänsä pelossa miettien jatkuvasti tälläisiä asioita on toki oma valinta ja jokaisen oikeus.