Minä olen kyllä eri mieltä siitä, että kepu pelaisi korttejaan jotenkin huonosti. Tällä hetkellä se on saamassa läpi suurimman tavoitteensa ja on kyennyt takaamaan itselleen tärkeitä asioita (maatalous, turve). Toki luntakin on tullut tupaan, koska Mauri Maanviljelijä on aika konservatiivinen heppu ja ilmastotoimien häviäjä, ei siis oikein nappaa katsella jotain Marinia ja muita naikkosia. Mutta niinhän se on kepulla ollut aina. Palstalla haikailtu Sipilä - jota itse pidin hyvänä pääministerinä - johti puolueen historialliseen vaalitappioon oikeistolaisella politiikallaan, eli mitä kepulta oikein halutaan ja mitä se voi tarjota?
Oikeistolaisesti ajattelevalle kokoomus on parempi vaihtoehto, koska sillä ei ole vastaavanlaisia pyhiä lehmiä (sic) kuin kepulla. Alkiolaiselle demarit ovat varmempi julkisen sektorin tae, varsinkin kun demareilla ei nykymuodossaan ole suuria ambitioita uudistuksiin. Mökin mummoille, jotka katselevat Spede-elokuvia ja muistelevat perunannostolomia, persut on ilmiselvä vaihtoehto, koska kepun jarrupolitiikka on paljon hienovaraisempaa kuin Purran ja Halla-ahon flirttailu koko työperäisen maahanmuuton lopettamisella tai ilmastotoimien hylkäämisellä.