Ukkolalla oli tosiaan monta ihan hyvin perusteltua pointtia, jotka osuvat tuossa maaliinsa. Maailma on tällä hetkellä kaksoisstandardeja täynnä, ja tasa-arvo on hyvinkin mielenkiintoinen käsite tietyissä piireissä.
Tuosta olen silti hieman eri mieltä. kun hän nostaa tämän twiitin esille:
Vaikka tämä pääministeriltä onkin todella harkitsematon tunteenpurkaus, niin olen kuitenkin sen sisällöstä siinä mielessä samaa mieltä, että kyllähän Marin ja kumppanit saavat somessa aivan valtavasti ihan roskatason kritiikkiä pelkästään ulkoisista syistä johtuen.
Perusteltu heidän toimintaansa ja harjoitettuun politiikkaan kohdistuva kritiikki on paikallaan, ja sitä tämä poppoo totta vieköön myös ansaitsee, mutta täysin ulkonäön, sukupuolen tai ihmisen iän ympärillä pyörivä paskanjauhaminen ei vie mitään asiaa minnekään.
Tuosta olen silti hieman eri mieltä. kun hän nostaa tämän twiitin esille:
– Osaamaton, kokematon, Sokoksen kassa, tyttö, tyttöhallitus, huulipunanallitus, sukkahousuhallitus, uhkailu, vihapuhe, maalitus. Kyllä, naiset johtavat hallitusta. Get over it.
Vaikka tämä pääministeriltä onkin todella harkitsematon tunteenpurkaus, niin olen kuitenkin sen sisällöstä siinä mielessä samaa mieltä, että kyllähän Marin ja kumppanit saavat somessa aivan valtavasti ihan roskatason kritiikkiä pelkästään ulkoisista syistä johtuen.
Perusteltu heidän toimintaansa ja harjoitettuun politiikkaan kohdistuva kritiikki on paikallaan, ja sitä tämä poppoo totta vieköön myös ansaitsee, mutta täysin ulkonäön, sukupuolen tai ihmisen iän ympärillä pyörivä paskanjauhaminen ei vie mitään asiaa minnekään.