@Cobol tuossa yllä jo hyvin kirjoittikin asiasta, mutta lisäisin vielä sen, että onko tämä todellisuudessa ollut se ainoa keihäänkärki niissä jutuissa? Minä en niin Twitteriä seuraa, mutta jos nyt otetaan Jatkoajan foorumi tutkiskeluun, niin harvassa on sellaiset viestit, missä olisi haukuttu pelkästään naiseutta tai ulkonäköä, mutta itse kritiikkiä ei olisi esitetty ollenkaan johonkin toimeen. Tästä sitten täälläkin on helposti vain poimittu se, että viestin seassa mainittu vaikka tyttöhallitus ja sivuutettu se kaikki viestin muu sisältö. Tällä tavalla saa kyllä hienosti asetettua Marinin uhrin asemaan vaikka viestissä voisi olla ihan validikin sisällöllinen pointti.Tuosta olen silti hieman eri mieltä. kun hän nostaa tämän twiitin esille:
Vaikka tämä pääministeriltä onkin todella harkitsematon tunteenpurkaus, niin olen kuitenkin sen sisällöstä siinä mielessä samaa mieltä, että kyllähän Marin ja kumppanit saavat somessa aivan valtavasti ihan roskatason kritiikkiä pelkästään ulkoisista syistä johtuen.
Perusteltu heidän toimintaansa ja harjoitettuun politiikkaan kohdistuva kritiikki on paikallaan, ja sitä tämä poppoo totta vieköön myös ansaitsee, mutta täysin ulkonäön, sukupuolen tai ihmisen iän ympärillä pyörivä paskanjauhaminen ei vie mitään asiaa minnekään.
Laitetaan nyt sellainen hyvin siinä ja siinä oleva päästä vetästy esimerkki mikä olisi voinut tulla vastaan eli jotain tälläistä "Ei helvetti tätä tytönhupakkojen rajoitustouhua". Huomaatko miten helposti tuosta tarttumalla siihen "tytönhupakot" sanaan voi kääntää koko viestin siihen, että on haukuttu naisia ja sitten viestin sisältö eli rajoitustoimiin tuskastuminen jää huomioimatta. Tätä minusta näkyy ja paljon. Täällä tosin alun jälkeen kielenkäyttö on muuttunut huomattavasti, mutta kyllä helposti tartuttiin pitkässäkin viestissä yhteen lauseeseen jossa oli vaikka tyttöhallitus mainittuna ja tällä perusteella tuomittiin koko viesti turhaksi.
Edit. mulla taas tagit jumissa, sori @Cobol