Mä olen aiemminkin sanonut, että Marin on hyvin laskelmoiva ja hänessä on pyrkyrimäisiä piirteitä. Näistä kommenteista moni on suuttunut, eikä siinä mitään. En nyt ala tekemään tähän mitään kattavaa selvitystä Marinin toiminnasta, mutta tämä tuorein Twiitti on suoraa jatkumoa hänen toimintatapoihinsa. En ole koskaan pitänyt Marinia tyhmänä, mutta minun mielestäni hän on monessa asiassa kokematon. Ja se kokemattomuus on usein tullut ilmi hänen kommenteissaan. Hän osaa laskelmoida kohtuullisen hyvin, mutta hän on usein sortunut kommenteissaan sellaisiin virheisiin, joita suurin osa ihmisistä ei huomaa, mutta jotka avautuvat kuitenkin osalle ihmisistä. Tämä uusin kommentti ei nähdäkseni kuitenkaan kuulu ns. huonosti laskelmoitujen kommenttien joukkoon.
Vaikea uskoa, että Marin olisi niin tyhmä, etteikö ymmärtäisi oikeasti, että julkaisemalla tuollaisia kommentteja, hän nimenomaan lisää vettä myllyyn ja aiheuttaa vain enemmän kohua ja keskustelua. Tälle kommentille on joku syy. Se syy ei välttämättä käy ilmi juuri nyt, vaan se paljastuu vasta myöhemmin. Tällä kommentilla Marin nostaa itsensä taas kaikkien huulille ja saa itselleen huomiota, joka kantaa hedelmää jonkin ajan päästä, jolloin sille on oikeasti enemmän tarvetta.
Toki on olemassa sekin vaihtoehto, että Sanna Marin ei oikeasti ymmärrä, miten julkisuus toimii. Mikään ei kuitenkaan oikein viittaa siihen. Jääkäämme siis odottamaan lähipäiviä tai -viikkoja.
EDIT: vaihdettu pari sanaa, sisältö ei varsinaisesti muuttunut.
Vaikea uskoa, että Marin olisi niin tyhmä, etteikö ymmärtäisi oikeasti, että julkaisemalla tuollaisia kommentteja, hän nimenomaan lisää vettä myllyyn ja aiheuttaa vain enemmän kohua ja keskustelua. Tälle kommentille on joku syy. Se syy ei välttämättä käy ilmi juuri nyt, vaan se paljastuu vasta myöhemmin. Tällä kommentilla Marin nostaa itsensä taas kaikkien huulille ja saa itselleen huomiota, joka kantaa hedelmää jonkin ajan päästä, jolloin sille on oikeasti enemmän tarvetta.
Toki on olemassa sekin vaihtoehto, että Sanna Marin ei oikeasti ymmärrä, miten julkisuus toimii. Mikään ei kuitenkaan oikein viittaa siihen. Jääkäämme siis odottamaan lähipäiviä tai -viikkoja.
EDIT: vaihdettu pari sanaa, sisältö ei varsinaisesti muuttunut.
Viimeksi muokattu: