Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Pastassa liikaa hiilareita?Vieläkö joku muistaa miksi Rinne erosi?
Pastassa liikaa hiilareita?Vieläkö joku muistaa miksi Rinne erosi?
Oliko jossain video, jossa näkee tuon ensimmäisen tokaisun sanojan? Ainakin niissä videoissa, jotka olen nähnyt, tuo lause vain kuuluu taustalta."Vittu tästä tulee hyvä fiilis" - Sanna
30sec myöhemmin (leikatussa videossa)
"Jauhojengi" - Joku
Luultavasti Sanna on vain innoissaan Vamos-kappaleesta sekä siitä että on demari.
Miedot on naisille, vahvat miehille. Jos Marin olisi sanonut juoneensa vahvoja, Sari Tanus olisi varmaan paheksunut tätä, koska Marin on nainen, äiti ja kristitty.MIksi miedot ja vahvat alkoholijuomat on eritelty? Samalla tavalla molemmista tulee huppeliin, kunhan määrät ovat oikeat.
Miksi olla huolissaan tytöstä? Hänellä on myös isä. Jokainen hoitaa perhearkensa omalla tavallaan.
Kummallisesti vanhemmuus nähdään jonkinlaisena esteenä vain naisten kohdalla. Sitten vielä päivitellään ruotsalaisen jalkapallovalmentajan kommentteja äitiydestä. Hän taisi pukea sanoiksi sen, mitä moni hiljaa mielessään ajattelee.
Mielenkiintoista olisi kuulla myös Ilmari Nurmisen kommentit asiaan. Ihan yhtälailla hän on ollut tuolla jauhojengin bileissä.
Se oli kyllä törkeä sallitun rajojen ylitys. Sietikin saada siitä lähdöt. Seiska on varmaan tarjoamassa ennätyssummaa kuvasta/videosta jossa ihan kuka tahansa tuosta porukasta kiskaisee pöydällä olevasta rakeisesta tolppa oletetusta pienet nenäänsä.Pastassa liikaa hiilareita?
Epäsuositumpi PM olisi lähtenyt kiertoon jo aikaisemmista Marinin kohuista, tuskimpa tämäkään aiheuttaa sen suurempia toimenpiteitä. Vieläkö joku muistaa miksi Rinne erosi?
Demarit ja hallituskumppanit ratkaisevat Marinin luottamuksen. Yksi hallituspuolueen kansanedustaja on vaatinut Marinia huumeseulaan. Vaikka kyseessä oli Kärnä, jotain kertoo tämäkin. Myös Kärnän ja laajemmin Keskustan ahdingosta tulevissa vaaleissa surkean kannatusprosenttinsa kanssa.Taisi olla kyse jostain ihan oikeasta käytännön politiikan ongelmasta, eikä Antin äijäköörin kaljaillasta. Joka ei taitaisi ketään kiinnostaakaan, vaikka joku sammuisi saunan lauteille.
Moniko näistä oli pääministeri?Viime viikonlopun perusteella niin sanottu moshpit örinäbändin lavan edessä on hyväksyttävää juhlintaa, vaikka siihen osallistuu perheellisiä yli 40-vuotiaita ja näyttää ulkopuolisen silmiin aivan yhtä typerältä.
Sen verran täytyy korjata, että eihän Rinteen pastassa ollut ongelmana hiilarit, vaan se että siinä oli pastan määrään verrattuna tolkuttomasti pekonia, kermaa ja juustoa. Tämä sitten avasi Marinille tien vaalitentteihin ja myöhemmin pääministeriksi.Pastassa liikaa hiilareita?
Itse en ole tässä kenenkään puolella, mutta haluaisin nähdä vaikka kuvakaappauksen missä pupillit näkyy "lautasina". Itse en moista videoilta nimittäin pysty mitenkään hahmottamaan. Ennen kuin tästä tehdään totuus, niin haluaisin siis sen vielä nähdä. Muuten väittäisin vähintäänkin liioitteluksi.Aika suuria yhtäläisyysmerkkejä täällä vedetään tuon videon perusteella. On nähty kokkeliviivaa, jättimäisiä pupilleja, oltu varmoja pirin vetämisestä ja vannottu Marinin olevan aineissa. Noh, kai se on kaikkien oikeus.
Sekin vielä, että hämärässä ihmisen pupillit on jo luonnostaan laajentuneet.Itse en ole tässä kenenkään puolella, mutta haluaisin nähdä vaikka kuvakaappauksen missä pupillit näkyy "lautasina". Itse en moista videoilta nimittäin pysty mitenkään hahmottamaan. Ennen kuin tästä tehdään totuus, niin haluaisin siis sen vielä nähdä. Muuten väittäisin vähintäänkin liioitteluksi.
Toisaalta ei kai kokaiini ole mitenkään harvinainen tai edes ihmeellinen juttu tuon kaltaisissa kekkereissä? Nuoriso (ja toki muutkin), jolla on rahaa sitä ostaa, aika paljon sitä myös ymmärtääkseni käyttää. Pidän kyllä täysin mahdollisena ja jopa todennäköisenä, että koksua tuolla on painettu nokkaan. Onko meidän pääministeri niin tehnyt, niin tällä todistusaineistolla sitä on mielestäni mahdoton todentaa.
Kieltämättä yhtä vedenpitäviä kuin oman alkoholisti-isän vakuuttelut, kuinka hänellä ei voi olla alkoholiongelmaa kun ei ole pitkään aikaan juonut muuta kuin olutta. Sillä ei nyt niin väliä että sitä olutta meni kassikaupalla päivässä ja kahteen viikkoon ei ollut yhtään selvää päivää.Tämä vähän huvitti, tuli mieleen Clintonin legendaarinen "en vetänyt henkeen".
”Olen viettänyt pitkää iltaa ystävien kanssa, olen juonut mietoja, en vahvoja”, Marin kommentoi."
MIksi miedot ja vahvat alkoholijuomat on eritelty? Samalla tavalla molemmista tulee huppeliin, kunhan määrät ovat oikeat.
Lähinnähän tuo porukka naureskelee Marinille selän takana. Tuure Boeliushan on kuulemma jättäytynyt pois tästä possesta, kun haluaa viettää aikaansa aikuisemmassa seurassa.Onko nuo tinnit hänen kavereitaan? Tuskin. Ovat perskärpäsiä jotka pettävät "kaverinsa" vuotamalla videot nettiin. Marin ei sitä itse ymmärrä.
Marin olisi arvatakseni joukon äänekkäin kyseenalaistaen pääministeri Orpon jatkon ja kyvyn hoitaa maan asioita.Ihan varmasti huumeseulaa vaadittaisiin myös silloin, jos Orpo vetäisi tukka sekaisin kuin mikäkin janari ollessaan maan PM ja samalla taustalla joku äijä huutaa, että vittu tästä tulee hyvä fiilis ja chanttaa jauhojengiä.
Ja jos ei käy niin sitten tulee viimeistään se "No mutku sitku totku ja Ahti Karjalainen ja Kekkonenkin ja nih!".Ihme pyhimyksen mainetta Marinkin viettää, missä joka saatanan kohu sivutetaan ja kerrotaan sen olevan normaalin ihmisen vapaa-ajan viettoa.
Toisaalta ei kai kokaiini ole mitenkään harvinainen tai edes ihmeellinen juttu tuon kaltaisissa kekkereissä? Nuoriso (ja toki muutkin), jolla on rahaa sitä ostaa, aika paljon sitä myös ymmärtääkseni käyttää. Pidän kyllä täysin mahdollisena ja jopa todennäköisenä, että koksua tuolla on painettu nokkaan. Onko meidän pääministeri niin tehnyt, niin tällä todistusaineistolla sitä on mielestäni mahdoton todentaa.