Sanna Marin

  • 954 684
  • 8 479

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
IS:n mukaan tiesi videoista ja kun itse kameraan poseerasi niin ymmärsi varmaan, että "tää saattaa levitä" kun eletään some-aikaa
No varmasti tiesi videosta, mutta puhuinkin videon jakamisesta julkisuuteen. Kait sitä vois sen verran kavereihin luottaa ettei tommosta jakaisi - oli sit julkkis tai ei. Sitä en kyllä ymmärrä miksi ylipäätänsä juhlintaa kuvataan.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä tosta bilettämisestä nyt niinkään olisi huolissaan, mutta Marinista itsestään kyllä. Eikö ketään muuta häiritse se, että Marin on entisestä hoikasta olemuksestaan laihtunut varmaan 10 kiloa ja alkanut muistuttaa piriveikkoa ja/tai alkuvaiheen anorektikkoa. Mark my words - Marin on saigonilla / telakalla / muuten siirretty filaan ennen vuodenvaihdetta.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Kuinkahan moni vaikutusvaltainen bilettää vapaa-ajallaan - varmaan hyvin moni nuoremmista. Tässä virhe on tapahtunut siinä, että ylipäätänsä on videot bilettämisestä vuodettu julkisuuteen tai et niitä on edes kuvattu, jota en itse kyllä ymmärrä. Tuskin Marinilta on lupaa kysytty tai jos on, niin ihmettelen miks on suostunut et "pistä vaan."
Eihän bilettämisessä mitään pahaa ole. Ja niinkuin itsekin sanoit niin se video on se huono juttu.

Mutta viittasit siihen että kunhan ei ole jurrissa töissä niin ei ole mitään tuomittavaa. Tästä nimenomaan olen erimieltä. Jos otat vastaan Pääministerin viran, sitten vain et ota kavereiden kanssa jurreja. Valintojen maailma. Kyl niitä kännejä ehtii myöhemminkin ottaa. Tai sit tissuttelu pitää todellakin olla salassa. Mitä jos vaikka Suomessa olisi tuona iltana tapahtunu oikeasti jokin iso kriisi, vaikka kaasuräjähdys jossa olisi kuollut kymmeniä ihmisiä? Valtion päämies, esikuva, johtaja olisi tullut umpitunnelissa kertomaan kuinka hän pahoillaan hän on.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Miten kännissä Kekkoset ja Karjalaiset aikoinaan heiluivatkaan milloin missäkin konferensseissa ja neuvotteluissa? Paljon pahemmassa kuin Marin tuossa videolla, veikkaisin. Eli ei mitään ongelmaa tämän kanssa, ihminen se on pääministerikin.
Maailma oli vähän eri paikka silloin. En nyt ihan vertaisi 50 vuotta vanhoja tapahtumia tähän päivään. Ihan sama mitä se Kekkonen teki niin pysyi vallassa.
 

Morgoth

Jäsen
Kuinkahan moni vaikutusvaltainen bilettää vapaa-ajallaan - varmaan hyvin moni nuoremmista. Tässä virhe on tapahtunut siinä, että ylipäätänsä on videot bilettämisestä vuodettu julkisuuteen tai et niitä on edes kuvattu, jota en itse kyllä ymmärrä. Tuskin Marinilta on lupaa kysytty tai jos on, niin ihmettelen miks on suostunut et "pistä vaan."
Jos pääministeristä on tuollaista videomatskua niin joku sen vuotaa ihan varmasti julkisuuteen jossakin vaiheessa. Vuotajaa ja syytä sille voi arvailla. Omituinen aloitus, jos tällä vaalikampanjaa aloitetaan tietoisesti.

Ei ihan hetkeen tullut vastaavaa myötähäpeää katsellessa jotain videota. Toisaalta olen jo niin vanha, että olen nukkumassa ennen kuin nuo edes aloittavat bileitään eikä edes kokaiini auttaisi pysymään hereillä, piri ehkä juuri ja juuri kympiin uutisiin asti. Enää ei edes seiso, vaikka seuraavaksi eetteristä tulisi Pamela Anderson ja Tommy Lee tyylistä matskua. Olisiko Tommy Leena sitten Ilari vai joku muu.

Tykkäsin enemmän Ahti Karjalaisesta, kännissä oltiin 24/7/365 ja työllä ja vapaa-ajalla ei ollut merkittävää eroa. Kekkonenkin sai nussia rauhassa, kun lehdistö ei uskaltanut kertoa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
En mä tosta bilettämisestä nyt niinkään olisi huolissaan, mutta Marinista itsestään kyllä. Eikö ketään muuta häiritse se, että Marin on entisestä hoikasta olemuksestaan laihtunut varmaan 10 kiloa ja alkanut muistuttaa piriveikkoa ja/tai alkuvaiheen anorektikkoa. Mark my words - Marin on saigonilla / telakalla / muuten siirretty filaan ennen vuodenvaihdetta.

Tästä on kotisohvalla puhuttu jo hetken aikaa. Anoreksiaa veikkailtu.
 
No, ei ole kyllä Marin ensimmäinen pääministeri tai huipputason poliitikko jonka juomingeista kohistaan (esim. Karjalainen tulee mieleen).
Niinpä, ja mistä kohuista Karjalainen ensisijaisesti muistetaan? Tai mistä muistetaan pääministeri Matti Vanhanen? Omia valintojahan nuo Marinillakin on. Mikäs siinä jos haluaa tulla muistetuksi (ja pohjustaa tulevaa uraa) bileprinsessapääministerinä. Nololtahan nuo videot näyttävät, mutta minä kuulunkin vanhana syntyneisiin, eikä hän kampanjaansa minulle tee.
 
Näissä Marinin kohuissa tunnutaan menevän aina ”mutku Kekkonen” linjalle ja/tai hyökätään kriitikin esittäjää vastaan ja todetaan että arvostelija ”ei vaan tajuu, Sanna nyt vähä ravistelee PM instituutiota”.

Mielestäni hedelmällisempää olisi verrata Rinteeseen/Sipilään/Stubbiin jne. tuoreampiin pääministereihin - voi vaan kuvitella minkälaisia otsikoita vaikkapa Sipilästä oltaisiin revitty jos toistuvasti olisi ollut baanalla vaikkapa Katri Kulmunin kanssa.

Toivottavasti Marin nähdään seuraavilla kerroilla julkisuudessa näyttämässä johtajuuttaan energiakriisin hoidossa kuten ammoisina koronan alkuaikoina.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hemmetin kovia analyyseja lähtenyt taas ilmoille. Kertoo jotakin yhteiskunnasta, että nämä vapaa-ajan bilettämiset nostaa isomman kohun, mitä Rydmanin sikailut.

Pääministeri oli muuten koko tämän viikon ihan normaalisti töissä. Käväisi Oslossa, Jyväskylässä ja Kuopiossa pitämässä linjapuheita.
 
Kieltämättä noihin Sannan valintoihin on jotenkin vaikea samaistua. Olen pari vuotta häntä nuorempi, mutta jos minut nykäistäisiin tästä perhe-elämän keskeltä Suomen politiikan eturiviin, niin kokisinko suurtakaan painetta lähteä tusinajulkkisten ja viihteen moniottelijoiden kanssa bilettämään vaikka joku kuinka houkuttelisi. En taatusti. Ennemminkin kysyisin että miksi vitussa lähtisin, on tässä parempaakin tekemistä duunissa ja kotona.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman ihmettelen, että pääministerin bilettäessä jossain yksityisissä(?) juhlissa kameroita ei ole otettu pois osallistujilta yms.. Kai Marininkin ympärillä pyörii jotain PR-väkeä, jotka suojelevat häntä. Rouva itse näyttää tosin oikein innolla ihan omaehtoisesti poseeravan kameralle, mikä ei toki yllätä; kuten olen aiemmin todennut, Marin on tyylitön teini-ikään jämähtänyt pelle.
 
Hemmetin kovia analyyseja lähtenyt taas ilmoille. Kertoo jotakin yhteiskunnasta, että nämä vapaa-ajan bilettämiset nostaa isomman kohun, mitä Rydmanin sikailut.

Pääministeri oli muuten koko tämän viikon ihan normaalisti töissä. Käväisi Oslossa, Jyväskylässä ja Kuopiossa pitämässä linjapuheita.
Aika kovassa mankelissa Rydmankin oli hesarin jutun julkaisun jälkeen eikä ihan syyttä.

Osaltaan nykyajan median kohuotsikko-tyyli vaan tuppaa tunkemaan uutta kohua vanhan tilalle jotta lehdet ja internetin mainostila menee kaupaksi. Sitä myöten sitten myös enemmän huomiota ansaitsevat asiat unohtuvat.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Marin ja jauhojengi, hyvää materiaalia kyllä kaikinpuolin etenkin tuossa pidemmässä videossa.

Tuli katsottua tuo. Siinä tosiaan joku mainitsi: "vittu tästä tulee hyvä fiilis" sekä "jauhojengi".

Ainakin tuossa jauhojengissä on hyvä aines meemeihin, mihin tuo sitten ikinä viittaakaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mitenhän demarit selittää äänestäjilleen sitä, että samaan aikaan kun elinkustannukset nousevat dramaattisesti ja eläkeläisillä on tosi tiukkaa niin meidän pääministeri näkee asiakseen juhlia kuin viimeistä päivää?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla videolla viimeistään SM vetää pääministerille kuuluvan arvokkuuden vessanpöntöstä alas. Ihan helvetin noloa katsottavaa ja antamalla kuvata itseään tuossa moodissa kertoo se siitäkin ettei hän ole sieltä penaalin kynien terävimmästä päästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
On kyllä aika tasoa 15v ja ekat kännit, noloa.

Toisaalta mulle on ihan sama miten kukakin vapaa-aikansa viettää, mutta tuossa asemassa ollessa olisi syytä pitää huoli ettei tollaista materiaalia pääse julkisuuteen.
Eli toisin sanoen ei ehkä kannata tuollaisilla videoilla esiintyä.
Vähän tommoinen opiskelijat viihteellä meno. Lauletaan mukana, kuvataan videoita ja muuta sellaista (olen katsonut kun pari opiskelija-aktiivia ottivat peilinkautta alastonkuvia kesken saunomisen ja minun puhelimellani vielä). Tuo katsomani video oli aika kesyä menoa kuitenkin. Ei edes näkynyt ketään alastomia ihmisiä tai kielareita.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieman ihmettelen, että pääministerin bilettäessä jossain yksityisissä(?) juhlissa kameroita ei ole otettu pois osallistujilta yms.. Kai Marininkin ympärillä pyörii jotain PR-väkeä, jotka suojelevat häntä. Rouva itse näyttää tosin oikein innolla ihan omaehtoisesti poseeravan kameralle, mikä ei toki yllätä; kuten olen aiemmin todennut, Marin on tyylitön teini-ikään jämähtänyt pelle.

Onko Marin tuossa videossa pääministeri? Milloin video on kuvattu?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mitenhän demarit selittää äänestäjilleen sitä, että samaan aikaan kun elinkustannukset nousevat dramaattisesti ja eläkeläisillä on tosi tiukkaa niin meidän pääministeri näkee asiakseen juhlia kuin viimeistä päivää?
Eivät ne äänestäjät muista enää mitä juhliminen tarkoittaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on taas jatkoajan kristilliskonservatiivit onnesta soikeina kun voivat pitää itseään parempina kuin pääministeri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös