Kunhan sairastupa tyhjenee saa Samuel väistyä jollei otteet parane olennaisesti.No, eihän tää ainakaan toistaiseksi kovin vakuuttavalta vaikuta.
Oli tänään monta kertaluokkaa parempi kuin kalja-Raine. Ei kyllä toisaalta ole mikään meriitti, vaan ikään kuin minimivaatimus.Kunhan sairastupa tyhjenee saa Samuel väistyä jollei otteet parane olennaisesti.
Ei yhtään osaa katsoa peliä, luistelee surkeasti eikä syötötkään näytä menevän ajateltuun osoitteeseen.
Taisi olla tyhjä arpa ellei suuresti petraa.
Onhan tää kaveri sellaista alempaa keskiluokkaa ikävä kyllä tällä hetkellä.
Tätä veijaria on tullut vahdattua suurennuslasin kanssa ja niin tein eilenkin. TPS oli umpisurkea hyökkäyssuuntaan eikä ihmeitä tarvinnut tehdä, mutta ei mitään pois Samuelilta: solidi esitys. Hyvä.
Mä katoin samaa, omaan silmään näytti että korpo-liu'ussa oli myös kööling-aspekti mukana, ja yritti harjata kiekon kauemmas. Siinä kuitenkaan onnistumatta.Joo mun mielestä vetänyt ihan hyvin myös. Eilen vähän ihmeellinen korpo-liuku tilanteeseen, kun kiekon olisi voinut mailalla pelata pois ennen TPS:n ekaa maalia.
Jardine on kyllä pakko saada pidettyä meillä. Näkeehän sen, että on todella hyvä joukkuepelaaja ja hyvä jätkä. Tuo varmasti letkeetä tunnelmaa koppiin. Sen lisäksi, että on loistava joukkuepelaaja on myös hyvä pelaaja. Potentiaalia on vieläkin parempaan mitä tällä hetkellä nähdään. Jardine antaa aina kaikkensa joukkueelle. Kultainen persoona ja asenne. Joukkueenjätkä.
Kritisoin tätä hankintaa voimakkaasti silloin kun se julkaistiin. Sain kuulla puolusteluksi kaikenmaailman sinisilmäistä huuhaata kuinka kyseessä voi aivan hyvin "uusi Halkidis". Joko nyt voidaan todeta, että kyseessä on korkeintaan uusi Dehner sillä erotuksella, ettei mennyt heti ensimmäisessä ottelussa palasiksi?Pelkästään tilastoskouttauksella olen äärimmäisen pettynyt tähän hankintaan. Hieman isompaa kalaa odottelin. Jopa Dehnerillä oli aiempia näyttöjä liigatasolta ja ihan kelpostatsit DEL:stä. Kouleskin tuli tänne sentään AHL-pelaajana. Tätä kaveriako tässä on koko syyskausi venattu? En ole edes ikinä kuullut tuollaista kirjainyhdistelmää kuin ICEHL, joka siis on se sarja, josta kyseinen pelaaja meille rekryttiin.
Kaljaliigatason pakki, ei jatkoon.