Eikö se ollut Mauno, jolla liike ei riittänyt Talajaa vastaan?No siellähän sitä kymppiä taas vietiin.
Eikö se ollut Mauno, jolla liike ei riittänyt Talajaa vastaan?No siellähän sitä kymppiä taas vietiin.
Eikö se ollut Mauno, jolla liike ei riittänyt Talajaa vastaan?
Minä taas katsoin, että se oli juuri toisinpäin (hymiö).Mauno taisi olla tilanteessa veskarin kaarella päivystämässä.
Aika katastrofaalisen huono peli Jardinelta. Nyt jäähylle kun ei pysy perässä.
Liikettä isompi ongelma on minusta tuo jatkuva itsensä ulos pelaaminen, tuo takaiskumaali ei ollut ensimmäinen kerta kun Jardine lähti nollat taulussa kohti merkattua pelaajaa ja jätti omansa täysin vapaaksi. On hänessä hyvääkin ja mies tarvitsee vielä aikaa mutta jos tuosta tavasta ei pääse eroon niin ei keväällä tarvitse paljoa pelatakaan
Ahonen oli hyvissä asemissa Talajan suhteen, äijä tulossa syliin ja nou-hätä, ei sinne Jardinen pitäisi lähteä tuplaamaan ja jättää omaa kaistaa auki. Eikä sinne olisi Ahonen ehtinytkään tuossa vaiheessa. Peruspeliä omalla kaistalla taaksepäin ja mitään hätää ei olisi ollut, mailan huitaisu maalin jälkeen todisti, että tiedosti oman mokansa.
2-3:ssa taitaa horjahtaa kun piti vaihtaa peruutusvaihde sisään ja ajautuu horjahtaen tilanteesta ulos. Hyökkääjä pääsee käyttämään ajan ja tilan hyvään syöttöön ja maali. Jos näitä horjumisia tulee enemmänkin, niin sarja on väärä,
edit: peruuttaa ja kurkottaa/vaihtaa suuntaa ja horjahtaa selkeesti itsensä ulos tilanteesta. Näytti jotenkin kömpelöltä junnumokalta luistelutaidossa, mutta asiantuntijat voi kommentoida.
Eiköhän noi merkkivirheet ja kääntymiseen liittyvät ongelmat tästä pikku hiljaa parane.Ensiksi jakaa kovuutta oman maalin edessä ja sit käy laittamassa hienon maalin. Kelpo työnäyte!
Eiköhän noi merkkivirheet ja kääntymiseen liittyvät ongelmat tästä pikku hiljaa parane.
Eilen oli uus pari jäällä.
Hieno rannari yläpeltiin, niinku pohjois-amerikkalaisilla yleensäkin, skode on kova.
Mä toki kuulun fanipoika-siipeen, mut uskon Sammyn vetävän kolmosparissa myös kannujahdin ratkaisevissa peleissä.
Kyllähän nämä on usein sovittu etukäteen miten tietyt tilanteet pelataan, joko koko joukkueen osalta tai vähintään yhdessä pakkiparin kanssa. Jardinen elekieli antaa vähän ymmärtää että "samperi tuli tehtyä virhe".Tässä vielä kuva lähtöasetelmasta. En siis varmuudella tiedä, miten tämä olisi pitänyt pelata, mutta olen myös nähnyt tilanteita, joissa Jardinen asemassa oleva pakki jatkaa saman miehen kanssa ja Ahosen asemassa oleva ottaa pari napsua oikealle eikä pelaa selkeästi tuota Talajaa. Mutta ehkä tosiaan joku parempi asiantuntija voi kertoa tarkemmin.
En mä mitään videoklippimeininkiä tässä aisti. Ottelun aikana jo totesin, että mun mielestä toi Sportin ensimmäiseen maaliin johtanut tilanne oli ihan junnutason moka. Se voi toki johtua siitä, että opit on saatu aikanaan muualta ja jossain päin on voitu ohjeistaa pakkeja pelaamaan tilanne toisin. Tosin silläkin hetkellä, kun näki Ahosen pelaavan paineistettua puolta olisi pitänyt ymmärtää olla tuplaamatta tilanne. Näitä kuitenkin sattuu toisinaan, ja tällä kertaa seurauksena oli maali. Jälkeenpäin voidaan todeta, että seuraus oli ainoastaan miinus muutaman pelaajan sarakkeeseen, Haloselle heikompi torjuntaprosentti sekä muita merkityksettömiä seikkoja, kun kävi kuitenkin tekemässä myöhemmin voittomaaliksi jääneen maalin.Onko täällä ollut videoclippikerhon kokoontuminen?
Annetaan kundille nyt vielä muutama matsi aikaa. Uusi sarja ja uudet kuviot. Muistetaan, että muullakin jengillä kesti pitkään, ennen kuin Villen kuviot alkoivat sujua, vaikka niitä oli treenattu koko kesä. Jardinen on nyt ollut joukkueen vahvuudessa vähän toista viiikkoa. Onneksi pelien väleissä on nyt pitkiä taukoja, niin Murphy voi hioa Sampan peliä kuntoon..
En mä mitään videoklippimeininkiä tässä aisti. Ottelun aikana jo totesin, että mun mielestä toi Sportin ensimmäiseen maaliin johtanut tilanne oli ihan junnutason moka. Se voi toki johtua siitä, että opit on saatu aikanaan muualta ja jossain päin on voitu ohjeistaa pakkeja pelaamaan tilanne toisin. Tosin silläkin hetkellä, kun näki Ahosen pelaavan paineistettua puolta olisi pitänyt ymmärtää olla tuplaamatta tilanne. Näitä kuitenkin sattuu toisinaan, ja tällä kertaa seurauksena oli maali. Jälkeenpäin voidaan todeta, että seuraus oli ainoastaan miinus muutaman pelaajan sarakkeeseen, Haloselle heikompi torjuntaprosentti sekä muita merkityksettömiä seikkoja, kun kävi kuitenkin tekemässä myöhemmin voittomaaliksi jääneen maalin.
Mun mielestäni Jardine on ollut juuri sitä tasoa kuin voitiin olettaa. Ei mikään sateentekijä, mutta ehdottomasti kelpo palanen tuonne repaleiseen pakistoon. Mikäli höntyilyt (eli ylipelaamiset ja sijoittumisvirheet sun muut) pystytään karsimaan vähemmälle ajan kanssa on meillä tässä loppukaudeksi puolustaja, joka kilpailee tosissaan paikasta pelaavassa kuusikossa. Tähän kohtaan hyvä paikko, ettei tarvitse peluuttaa hyökkääjiä puolustajina eikä ottaa riskejä vammoista toipuvien pakkien liian nopeasti palaamisen osalta. Tää jengi ei nouse eikä kaadu Jardinen myötä, mutta rehellisesti sanoen markkinoilla ei vain näyttäisi olevan sellaisia puolustajia, joilta voi odottaa kärkipakin roolia Liigassa. Joo, Rindell siirtyi Kärppiin, mutta todennäköisesti siirto tänne ei ollut edes mahdollinen, kun meillä ei ollut antaa Rädyn tasoista pelimiestä vaihdossa ja/tai Axel ei halunnut tänne siirtyä. Annetaan aikaa ja sitten kun sairastupa pakkien osalta on edes vähän tyhjempi, katsotaan missä mennään.
Joo, kunhan toipuu jetlagista.Taas maksoi Jardinen huono avaus maalin. Onkohan tästä kaverista meille vahvistukseksi?