Salainen suosikki?

  • 191 903
  • 1 070

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kent, pmmp(rusketus ja niina), mmm... hmmm... t.at.u huh.. tiukkaa tekee... sitte jotku shit music only kanavien biisit jaksavat innostaa yhden kerran, kunnes sen on kuullu 10 potensiin x kertaa ja repii jo hiuksia päästä. Näyttää siltä, että me kaikki tykätään kentistä.. pitääköhän sitä enään hävetä. Vapen och ammunition on itseasiassa todella hieno levy... meninköhän jo liian pitkälle...:O
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Enkä koe, että minun tulisi pyytää tätä joltain anteeksi tai selitellä mieltymyksiäni. En näe, että musiikki määrittelisi minut ihmisenä, joten kuuntelen mitä lystään. Sama asia peilautuu siten, ettei minulla ole inhokkia. Jos en pidä jostain musiikista, en kuuntele sitä.



AAMEN!

Kerrankin pitää olla samaa mieltä nykäsläisen kanssa. Sergei tiivistää asian ytimen hyvin tuohon em. pätkään.

Mutta kerroppas se, miten Porissa voi olla paskaa musiikkia? Rakennuksista puhumattakaan?
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Arnold
Mutta kerroppas se, miten Porissa voi olla paskaa musiikkia? Rakennuksista puhumattakaan?
No Porissahan on paljon wanhoja 1800-luvun rakennuksia. 70-luvun elementtitaloja koko ikänsä katsoneena wanhat talot voivat olla rumia.

Mutta se on makuasia, kuten musiikkikin.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Mullakin on kyllä äärimmäisen hävettävä salainen suosikki: Bonnie Tyler - Total Elicpse of the Heart. Jotenkin se on vaan niin ihanata kuunneltavaa.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Raskaamman musiikin kannattajana kai se kuitenkin on pakko tunnustaa eli: Alanis Morisette ja Maija Vilkkumaa on oikeasti hyviä. Emmerdale TV:n puolelta tulee katsottua aina ,kun työvuorot sen vain sallivat. Anssi kela tipahtaa jostain syystä myös.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Kent-bändin kolme kappaletta, erityisesti Music Non Stop.

Ruattalaiset jyrää!
 

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
Pari vuotta sitten tuli katottua useampi jakso Sunset beach -nimistä sarjaa, vaikka päivänvalossa olen aina kironnut kauniitjarohkeat sunmuut salkkarit syvimpään manalaan.
Häpeän.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti wade
Emmerdale TV:n puolelta tulee katsottua aina ,kun työvuorot sen vain sallivat.

Sama täällä. Muita saippuasarjoja en katsele mutta Emmerdalen erilainen ympäristö ja maanläheisemmät tapahtumat miellyttävät.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy myöntää, että tuo Williamsin Robbie osaa kyllä heittää melkoisen live-keikan, ihan näin tv:nkin välityksellä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Iker
Täytyy myöntää, että tuo Williamsin Robbie osaa kyllä heittää melkoisen live-keikan, ihan näin tv:nkin välityksellä.

Allekirjoitan. Itse olen naureskellut kaverin edesottamuksille mediassa (lähinnä haastatteluissa) jo Take Thatin ajoista, vaikkei musa aina olekaan napannut. Tulee sieltä Manchesteristä muutakin hyvää kuin United...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Master Chief
Allekirjoitan. Itse olen naureskellut kaverin edesottamuksille mediassa (lähinnä haastatteluissa) jo Take Thatin ajoista, vaikkei musa aina olekaan napannut. Tulee sieltä Manchesteristä muutakin hyvää kuin United...

Ketjun aiheeseen puuttumatta on sanottava, että nimenomaan Manchesterista on tullut aika paljon todella hyvää musiikkia viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Vai miten olisi esimerkiksi nimet Joy Division, The Charlatans, The Stone Roses, Happy Mondays ja vaikkapa Oasis.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paula Koivuniemi.
Vaikka olenkin 100% hetero, jokin kyseisessä rouvassa sävähdyttää.
Paulassa on munaa enemmän kuin kymmenessä ammattikoulun vittumarkossa yhteensä :)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Snakster
Ketjun aiheeseen puuttumatta on sanottava, että nimenomaan Manchesterista on tullut aika paljon todella hyvää musiikkia viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Vai miten olisi esimerkiksi Oasis.

Sori, Cityn kannattajat ei saa armoa multa. ;)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti ÄLKOOÄM
Pari vuotta sitten tuli katottua useampi jakso Sunset beach -nimistä sarjaa, vaikka päivänvalossa olen aina kironnut kauniitjarohkeat sunmuut salkkarit syvimpään manalaan.
Häpeän.


Älä turhaan häpeä!! Se sarja oli tehty sopivasti pilke silmäkulmassa, siinä kaikki vedettiin tahallaan överiksi...

sitäpaitsi siinoli kaikkien aikojen parhaimman näköiset saippuatähdet...ihania kissoja!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivien viemää sarjassa on myös aika hyviä kissoja. Nyt kun ne on jossain tropiikissa ollut, niin asusteet ovat sopivan niukat.

Tai siis tota... kaverit niinku... kertoivat.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Master Chief
Sori, Cityn kannattajat ei saa armoa multa. ;)

Mielestäni myös "väärän" joukkueen intohimoinen kannattaminen on plussaa. Ainakin se on helvetin paljon parempi kuin se, ettei kannattaisi mitään tai kannattaisi puolitehoisesti.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Fc Jazz, Colorado Avalanche
Täytyy tunnustaa et mul on kaks Hanssonin levyy, enkä oo kumpaakaan ikinä kuunnellu.
Sama tohon Sunset Beach-juttuun. Haukuin sen aina kun muita oli paikalla, mutta kattelin melkein joka jakson viimeselt tuotantokaudelta!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ma sain joskus 10 vuotta sitten Mamban kasetin lahjaksi en ole avannut sitä vielä.

Lisäksi tykkään myös hapankaalista.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Nylon Beat - Musta joulu

Loistava kappale. Iskee täällä suunnalla, kuin tuhat volttia. Yksi kaikkien aikojen parhaista jouluaiheisista lauluista. Omasta mielestäni ainakin.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Re: No eihän nuo nyt vielä mitään...

Viestin lähetti Rööri
Minä diggaan ihan älyttömästi Jaakko Teppoa. Hänen riipaiseva juntti-huumorinsa uppoaa minuun kuin kuuma naskali voimariiniin. Enkä älyä edes hävetä...

Täysin samaa mieltä ja kun laulu tulee vielä kivasti murtaen niin aijai... "tuppi luppi suu ei sua se olla, eikä polttoo loppi tupakkoo, eikä pankkikirjassa sua olla nolla, minen kaipoo mittee hupakkoo..."
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Marienhoff-koukussa olin vuosia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös