Salainen suosikki?

  • 191 494
  • 1 070

tiikeri

Jäsen
Ööh.. no okei, sanotaan sitten. Räp-musiikki, tosin ei suomalainen sellainen. On vaan vähän vaikea etsiä sellaista musiikkia, kun ei tiedä yhtään esittäjiä ja biisien nimiä. Nettiradioista tulee lähinnä kuunneltua.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kieltämättä Martti Servon & Napanderin tuotanto pistää aina hymyilyttämään.
Suupielet saa vääntymään kohti taivaita myös Matti Nykäsen tuotanto. Etenkin "V-tyyli" napakalla jytkeellään laittaa tanssijalan vipattamaan. Todellakin.
Matin ihailu on muutenkin sairas fiksaationi. Pidin kaverin kanssa skaban, jossa keräiltiin Matin lehdestä leikattuja kuvia jääkaapin oveen. Kaveri voitti, saavutuksena 34 Matin kuvaa (lähinnä 7 päivää lehdestä). Mulla oli vaan 12.
Seuraavana syksynä on sitten edessä Kimi Räikkönen - kilpailu, kaverin tyttöystävä kun ei oikein lämmennyt idealle Jenni Dahlmanin kuvien keräilystä.
Dammit.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ehkä hivenen perverssiä?

Ensinnääkin. En juurikaan välitä rap-"musiikista". Toisekseen. Inhoan Anita Hirvosta.

Siksipä onkin erittäin outoa, että Spesialistin Älä tule myöhään kotiin (tjsp) kuulostaa vielä parinkymmenen kuulemiskerrankin jälkeen hauskalta.

Toivottavasti löytyisi joku kohtalotoveri.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Eminemissä on jotain. En paljoa ole kuullut, mutta on muutama biisi joita huomaan jääväni kuuntelemaan, kun jossain sattuu soimaan.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Vaikka en normaalisti tämän tyylisestä musiikista pidäkään, niin Don Johnson Big Band kuulostaa ihan asialliselta. Jätkillä on selvästi oma juttunsa. En ole niin kovasti kyseisen pumpun tuotoksiin ihastunut, että levyn viitsisin ostaa, mutta kaipa sitä "hiljaiseksi diggailuksi" voisi kutsua...
 

Salonen #33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja FcJazz
Mun salainen suosikki on MATTI JA TEPPO.... myös tosta Tapani Kansasta pidän... Mutta suurin on PMMP - Rusketusraidat
 

Aina Pata

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Ehkä hivenen perverssiä?

Ensinnääkin. En juurikaan välitä rap-"musiikista". Toisekseen. Inhoan Anita Hirvosta.

Siksipä onkin erittäin outoa, että Spesialistin Älä tule myöhään kotiin (tjsp) kuulostaa vielä parinkymmenen kuulemiskerrankin jälkeen hauskalta.

Toivottavasti löytyisi joku kohtalotoveri.

Ilmoittaudun, olenko siis pervo?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt niin hirveästi häpeile, mutten myöskään pahemmin ympäriinsä kailottele (paitsi nyt) että koneeltani löytyy parikymmentä Metallican biisiä. Ihan mukiinmeneviltä kuulostavat.
Mitä tulee täällä jo esitettyyn Kaduilla tuulee-biisiin, niin pakko myöntää että ihan ok kappalehan se on.
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löysin täältä tämmöisen ketjun ja täytyy nyt sitten myöntää, että ehkä itselläni tämä tällainen artisti on Christina Aguilera... osaa laulaa ja ei ollenkaan hullumpia biisejä...

pienempänä salainen lempibändi oli Spice Girls, 2 levyä löytyy vieläkin hyllystä, tosin aika pitkä aika siitä, kun viimeeksi niitä kuunnellut..
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Salonen #33
Mun salainen suosikki on MATTI JA TEPPO.... myös tosta Tapani Kansasta pidän... Mutta suurin on PMMP - Rusketusraidat

Matista ja Teposta ne piittaa kuten en kansaan menevästä Tapani Kansastakaan mutta... tunnustan... "Rusketusraidat" kolahtaa minuunkin. Joku siinä "räävittömyydessä" viehättää.

vlad#16.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä olen tähän jo kirjoittanutkin mutta yksi ehdoton on jäänyt mainitsematta.

Suomalainen pelimannimusiikki, erityisesti Kaustisen Järvelän suvun tekemä musiikki, ja etenkin esittämä. Omistan varmasti päälle 15 cd:tä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jostain syystä nuorisobändi Killer kolahtaa. En tosin ole kuullut heiltä kuin biisit "All I Want" ja "Naughty Boys". Yleensä en korvaani lotkauta nykymusalle.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kent.

Mä suutun jos joku rupee nauramaan.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Kent.

Mä suutun jos joku rupee nauramaan.

Ihmiset häpeävät täällä ihan turhaan.
Kent on loistavaa musiikkia mielestäni.
Minä tunnustan kuuntelevani kymmeniä kansanmusiikki cd:itä ja täällä häpeillään jotain Kentejä. Pyh.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Olen muuten metallimies, mutta Virtasen Villen konemusiikki uppoaa kuin häkä. Next to you on aivan käsittämättömän hyvä skipale.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
PMMP!

Kyllä vaan, diggaan aivan täpöillä "Rusketusraidat" -biisiä. Sanoituksen "puluille kiroilu" ja "helvetin hyvin menee!" saavat aina fiilikset päälle. Sitäpaitsi PMMP:n Mira on Turggusest, vanhoja Super Trouperin jäseniä.

No niin, synnit on tunnustettu. Mihin saa maksaa?
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Punk !

Dead Kennedys!
- California über alles
- Kill the poor
- Holiday in Cambodia
- Nazi punks, Fuck off!
- Jesus was terrorist
- Too drunk to fuck
- Pull my strings
Samanlaista musiikkia kuin tuo Sex Pistols, mutta Dead Kennedys osaa jopa laulaa ja soittaa!

J.K. no eipä tuo niin hirveästi hävetä että DK on hyvä punk-bändi, mutta se hävettää naapuritkin tietää sen NYT. Eli ei ole enää Salainen Suosikki.
 
Viimeksi muokattu:

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Wassup! ;)
Oon räpmies henkeen ja vereen!

80-90 meni kuitenkin aika paljon sukkahousuhevin parissa, eli sitä on tullut nyt kuunneltua paljon.
Uusimpia suosikkeja on Audioslave ja QOTSA!

Mutta kaikkihan tuon tietää..
Salainen suosikkini on Spice Girls!
Kaverit jaksaa kettuilla noista parista levystä, jotka löytyy hyllystä. Noooh.. Ja tietty jotain Bachia ja Verdiä..
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Olen ollut pienenä suuri Kirka-fani, hetkinen, olen vieläkin. Varsinkin Kirkan kirkuminen on mukavaa kuunneltavaa.
 

jaheka

Jäsen
Itse pidän kantrimusiikista, en ny sitte tiedä onko siinä mitään hävettävää mutta en oo kuitenkaan viitsinyt kavereille mainostaa että tykkään ko. musiikista..
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Re: Punk !

Viestin lähetti Kapo00
Dead Kennedys!
- California über alles
- Kill the poor
- Holiday in Cambodia
- Nazi punks, Fuck off!
- Jesus was terrorist
- Too drunk to fuck
- Pull my strings
Samanlaista musiikkia kuin tuo Sex Pistols, mutta Dead Kennedys osaa jopa laulaa ja soittaa!

Saattaapi vinyyli löytyä vielä kellarista ja ainakin Too Drunk to fuck sinkku on tallessa. Kill the poor biisistä nousi aikoinaan melkoinen kohu, kun se ymmärrettiin täysin väärin. Sleepparit esiintyvät muuten nykyjään myös nimellä Kuolleet Kekkoset.
Hyvää musaa.
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
My Heart Will Go on
Aikuinen nainen
Vielä on kesää jäljellä

siinä muutama zipale, joista jotenkin pidän ja jotka eivät erityisen katu-uskottavia ole. Niihin liittyy erilaisia hyviä muistoja.

B
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Täältä pesee:

Virve Rosti:
- "Kun Chigago kuoli" ja euroviisu "Sata salamaa". Ensimmäiseen liittynee muistoja ja jälkimmäinen on mielestäni ihan kiva sävelmä

Jukka Kuoppamäki:
- "Sininen ja valkoinen"; lieneekö tässäkään mitään häpeämistä...ei ole kulunut puhki vaikka onkin paljon kuultu

Kaija Koo:
- "Kuka keksi rakkauden". Ei voi mitään, korvia hivelevä melodia

Miljoonasade:
- "Lennä Juri Gagarin" sekä "Marraskuu"

Pelle Miljoona:
-"Moottoritie on kuuma"

ja täytyy myöntää, että minullakin on TikTakin levy; jopa ihan itse ostettu (tarjouksesta)
 

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Meikäläisen levyhylly nyt taitaa olla muutenkin kuin katu-uskottavuutta halajavan painajaisuni, mutta viimeisin ei-niin-hirveän uskottava suosikki on ehdottomasti Sum 41. Varsinkin tältä uudemmalta Does This Look Infectediltä löytyy monta hyvää biisiä.

Muita hieman nolohkoja suosikkeja on ainakin monet 80-luvun tukkahevisuosikit. Näistäkin niin monet ovat jo kokeneet jo rehabilitaatiota, että ei niitäkään erityisinä paheina voitane pitää.

Viimeisin levyostos on Columbian viime vuonna julkaisema tupla-CD Armottomat Prisman kesä-alesta. Jos joku ei tunnista nimestä, niin se on se kokoelma jossa on kahden viime vuosikymmenen novelty- ja huumoribiisejä Bat ja Ryydistä Raptorin kautta Jonna Tervomaan Minttu ja Ville-hittiin. Vaikka koko tuplan läpikahlaaminen yhtäjaksoisesti ylittäisi Metallican käytön kidutusvälineenä 6-0, niin ainakin vielä jotkut levyn kappaleet kuulostavat hyviltä. Tiedä sitten, kun kuuntelukertoja on tullut muutama enemmän.

Ai niin ja viime kirjastokäynnillä tarttui mukaan Mikko Alatalon kokoelma. Leuhkat eväät on loistava biisi. Ihan oikeasti.

Ei nämä kyllä mitkään hirveästi enää hävetä. Toista se oli joskus lukioaikoina, kun piti yrittää esittää itseään viisaampaa ja yrittää kehua jotain uskottavampia artisteja. Puolustuksekseni voin kuitenkin todeta, että proge tuntui jo silloin täysin elämälle vieraalta kitkuttelulta.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Mäkelä
Toista se oli joskus lukioaikoina, kun piti yrittää esittää itseään viisaampaa ja yrittää kehua jotain uskottavampia artisteja. Puolustuksekseni voin kuitenkin todeta, että proge tuntui jo silloin täysin elämälle vieraalta kitkuttelulta.

:D No, en nyt tiedä.. Täytyy myöntää, että meikäläinen kuuntelee mielellään iskelmää tyyliin Kari Tapio, Anna Eriksson ja mitä niitä nyt onkaan. Iskelmäkanavan parissa menee tunti jos toinenkin..

Lisäksi autolla ajaessani radio kääntyy väkisinkin Classic -kanavalle, sillä eihän mikään maailmassa voi voittaa Vivaldia, Mozartia Beethovenista puhumattakaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös