Salainen suosikki?

  • 191 053
  • 1 070

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko teillä jotain salaista suosikkia esim. musiikin rintamalla, jotain laulajaa, bändiä jota diggaatte mutta ette kauheasti muille sitä hehkuta?

Itselläni on montakin joita häpeän suuresti.
Jostain syystä innostun esim. Kirkasta, Matista ja Teposta, Tapani Kansasta ym.
Myöskin Village People, ja muuten haukkumani TikTak ja Britney Spears saavat minut tanssimaan ja laulamaan.

Kertokaa omista salaisista mieltymyksistänne?
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Petri Nygård! :D

Jos ajattelee sen siltä kannalta, että se on huumoria, jos ei, niin voi unohtaa koko homman. Toki joku voi sanoa koko suomiräpistä samaa, mutta itse lasken Nygårdin suurimmaksi "vitsiksi".
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Salainen suosikki.. Hmm..

Tykkään "salaa" joistain Linkin parkin lurituksista, vaikka se kiertää musiikkimakuni aika kaukaa. Mutta ihan tarttuvia piittejä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menköön sitten loputkin katu-uskottavuudestani...

Right Said Fredin debyyttialbumi kuulosti edelleen aika hyvältä, kun sen muutama viikko sitten esiin kaivoin "yhden hitin ihme"-keskustelun innoittamana.

Omistan kaksi ensimmäistä Scatman Johnin levyä. Niitä ei nyt ole pahemmin tullut enää kuunneltua, mutta ovat kuitenkin harvoja europop-tuotoksia, joita siedän. Ensimmäisestä maksoin joskus heikkona hetkenä täyden hinnan, mutta jälkimmäinen taisi maksaa jossain poistomyynnissä suunnilleen kympin wanhaa rahaa.

Samaten Rednexin levy tuli joskus hankittua ja joistain biiseistä melkein tykkäsin.

Jotkut Stock-Aitken-Waterman-tuotokset kuulostavat nykyään jollain perverssillä tapaa sympaattisilta. I should be so lucky - lucky Lucky Luke...

Omistin myös noin 14-vuotiaana New Kids On The Blockin kasetin, mutta se lensi aika nopeasti seinään...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Samainen katu-uskottavuus menee mullakin (se kaikki mitä siitä on jäljellä sen jälkeen kun jatkoaika.comiin ekaa kertaa kirjoitin)


TIKTAK SAA MUT HUMMAILEMAAN!
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Vai että Scatman John?! Ohhoh sellainenkin oli joskus hittikamaa. En muistanutkaan. Naurattaa kun ajatteleekin :D Pii-pappa-padappo.. Herranjumala sentään!

Mullakin on jostain syystä toi Linkin Park: Aina tulee katottua videot tai jos tulee radiosta niin on kuunneltava. Sama pätee HIM:iin. Häpeän molempia:o

Ai joo! Menköön sitten katu-uskottavuudet täältäkin e-rotic:in(!!!!) kaksi levyä lepää hyllyssä.. siellä jossain.. toivottavasti hyvin syvällä!

Minä omistan vieläkin NKOTB:n t-paidan..
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Se on varmaankin The 69 Eyes.
Minulle on myöskin siitä jaksettu vinoilla kaveripiirissä, että hankin Cradle of Filthin kaksi levyä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sade Adu! Se on mitä mainiointa tuutilaulumisiikkia. Käy myös eroottisiin hetkiin. Riippuu siis tajunnan tasosta, kuinka Saden musiikki vaikuttaa; nukuttavasti vai stimuloivasti.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noh. Minä olen edelleenkin sitä mieltä, että Hansonin MMMBop on ihan sairaan hyvä biisi. Häpi häpi dzoi dzoi. Erehdyin ostamaan bändin albuminkin siinä vaiheessa, kun vielä luulin laulajaa tytöksi, mutta sitä en aio teille kertoa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh tunnustetaan sitten.

Him on oikeasti hyvää musiikkia, sitä en edes häpeä, mutta hävettää tunnustaa, että uudempi Tik Tak on ihan hyvää musaa ;)
Linkin Parkiltakin muutama biisi menee.

Huh siinä alkuun, ikä se heikentää pollaa selvästi ;)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tota siis no ei salaista kyllä... Mä oon ihan avoimesti Britney Spears -fani. Ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee. Keikalle menin yksin, kun ei kukaan frendeistä suostunu lähtemään, huikea huikea ilta!

Nyt mä lähetin sille kortin, kun kuulin, että tytöllä on huolia. Mä oon ihan aidosti huolestunut.
 

Wolves

Jäsen
Salainen suosikkini on...

Girlzilla:D , no kunhan kiusaan.

Suosikkeja on paljon. Yksi mikä kolahti aikoinaan 90-luvun puolivälissä oli Mikko Kuustonen, edelleen tuo kaveri löytyy levyhyllystä kaikkien levyjen voimalla.

Muita suosikkejakin on, mutta tuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Muokataan listaa kun mieleen juolahtaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Unohdin yhden biisin josta saan aivan sairaasti kicksejä.
Mikko Alatalon "Tytöt tahtoo pitää hauskaa". Loistava biisi. Hyvänä kakkosena tulee Matin ja Tepon "Kaiken takana on nainen".

Ja se todellinen salainen suosikki, josta en usein kenellekään puhu...No, kai sen voin kertoa, ainoa joka minut täältä henkilökohtaisesti tuntee on Sparrow.

Suomalainen kansanmusiikki. Kaustisten viulupelimannien musiikki. Kuuntelen sitä faijani kanssa autossa. Rakastan tuota musiikkia ihan jumalattomasti.

Mulla on muutenkin outoja mieltymyksiä musiikin ja television suhteen.

Edit:Pienenä, jossain 7-vuotiaana minulla oli ihan käsittämätön pakkomielle Joel Hallikaiseen...Lauloin "Vanha tie"-biisiä jossain laulukilpailussakin muistaakseni...:)
 
Viimeksi muokattu:

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olin pienenä aivan tajuton Matti&Teppo fani, automatkoilla ei saanut kuunnella mitään muuta *punastuu* Kirkkohäät oli mun lempibiisi, kuin myös "Kaapin takana on nainen".

Nykyään mä aina haukun kaikki teknohömpät mut silti hyräilen niitten mukana. TikTakistakaan en erityisemmin tykkää mutta silti Kyyneleet sujuu jo aika hyvin :rolleyes:
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tyttöbändit...

No tota Spice Girlsin "Wannabe" ei musta oo huono biisi ollenkaan ja pari muutakin spaissarien tuotosta ylittää riman. Ja edesmennyt The Bangles kai on "virallisestikin" tunnustettu laatubändiksi; "Walk Like an Egyptian" saa aina hyvälle mielelle!
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Tik Tak rules :)
Alanis Morrisetten ja Spice girlsien ekat levyt olivat mun mielestä aivan loistavat!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti girlzilla15
Suomalainen kansanmusiikki. Kaustisten viulupelimannien musiikki. Kuuntelen sitä faijani kanssa autossa. Rakastan tuota musiikkia ihan jumalattomasti.

Onko teillä "sikspäkki"matto takakontissa, jos iskälle iskee vimma kääriytyä...:p

Ps. Pakko tunnustaa, että haitarimusiikki iskee meikäläiseen; lapsena setä tapasi soitella sen ajan hittejä...tulee mukavia muistoja pintaan...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti mauri


Onko teillä "sikspäkki"matto takakontissa, jos iskälle iskee vimma kääriytyä...:p

Ps. Pakko tunnustaa, että haitarimusiikki iskee meikäläiseen; lapsena setä tapasi soitella sen ajan hittejä...tulee mukavia muistoja pintaan...

Tottakai, isä tosin harrastaa eniten noita itämaisia mattoja minkä sisään voi kietoutua..:)
Haitarimusiikki muuten on erittäin mukaansatempaavaa. Sama juttu kuin tuolla pelimannimusiikilla.
 

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Kas kummaa, aloitin vastaavan ketjun Kärppä-sivuilla joku päivä sitten. No vastataan niinkuin sinne kirjoitin.

Aikanaan oma salainen ihailun kohde oli Abba, mistä tunnun pitävän nykyään aina vaan enemmän. Tautisen tarttuvia melodioita, uskomattomia sovituksia ja tuotanto on viimeisen päälle. Huolella tehtyä hyvää pop-musiikkia huolimatta täydellisestä katu-uskottavuuden puutteesta. Toisaalta miksi ihmeessä kaiken pitäisikään olla samanlaista.

Abbasta kyllä piti miljoonat muutkin, mutta itse olin vahvasti Punk-bändeihin kallellaan ja harrastinpa musisointia itsekin, joten vihainen nuori mies kun olin, niin niitä Abba levyjä piti säilyttää hieman sivummalla. Pari kertaa taisin päästä pälkähästä kertomalla pikkusiskon käyneen kuuntelemassa Abboja minun laitteilla. 70-luvulla ihmiset oli ahdasmielisempiä, sitä oli syytä olla joko tai, muttei missään nimessä sekä että, etenkin Pohjanmaalla, mikä nyt muutenkaan ei ole mikään suvaitsevaisuuden tyyssija. Siihen aikaan ei homoja vihitty, päinvastoin, koko homma oli lailla kielletty. Bkt oli pienempi, mutta lapsilisät ynnä muut sosiaalietuudet oli jatkuvassa kasvussa. Äänestämässäkin käytiin lähinnä velvollisuudesta, Kekkosta. Oli ne aikoja ne...

Nykyään itsellä on myös vastaavanlainen ihailun kohde, nimittäin Spice Girls. Muutamat reippaammat laulut on uskomattoman hienoja. Spice Girls on hyvä esimerkki mitä isolla rahalla ja ammattitaidolla saadaan aikaan, ne levyt muuten soundaa pirun hyviltä ja kyllä siellä on sovituksellisiakin jippoja ihan kiitettävästi. Tosin kokonaisuuksina Spaissaritkin ovat varsin tylsiä, mutta ne muutamat helmet...
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: Re: Salainen suosikkini on...

Viestin lähetti mauri


Herra Saipa on hyvä ja menee sinne jonon hännille vaan...

Taitaa mauri muuten vilpertti on ensimmäisenä jonossa...? ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Salainen suosikkini on...

Viestin lähetti Risa


Taitaa mauri muuten vilpertti on ensimmäisenä jonossa...? ;)

Niin onkin. Janos on toisena. Minä olen kolmantena (jiiiihhhaaa!)! Repikää siitä! Ei tönitä siellä jonossa...!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös