Salainen suosikki?

  • 191 726
  • 1 070

Ari63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joku jo mainitsi Kutri Helenan esittämän kappaleen "Minä toivon". Vanha punkkarikin herkistyy... Oli muuten Mirja Pyykön keskusteluohjelman tunnarinakin tässä muutama aika sitten. En muista, kuka sen siinä esitti?
 

Miguel

Jäsen
Pari sellaista biisiä on nyt pulpahtanut pinnalle, joista en esittäjän perusteella olisi ihan heti uskonut pitäväni. Toinen on Outkastin uusin single, jonka taustatilutus jostain syystä miellyttää.

Toinen on PMMP - Joutsenet. Täysin eri galaksista kuin Rusketusraidat.
 

Cucamonga

Jäsen
Salainen suosikkini taitaapi olla System Of A Down. Hyvä bändi, mutta en vain ole jaksanut paljoa muille mainita. Bändi uusi Toxicity levy on ihan sairaan hyvä. Bändi kaikista kappaleista parhaita ovat:

- Sugar
- Streamline
- Snowblind (black sabbath coveri)

Ja kaikkein kauheinta on että pidän Anssi kelasta, tykkään jotenkin biiseitä, valitettavasti. En niinkään uudesta levystä vaan Nummelasta.

P.S Jos joku kaveri lukee tuon "Anssi Kela" jutun joskus joudun tappamaan kaikki todistajat. =)
 
Viimeksi muokattu:

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mikä edes on OutKastin uusi single? Koko tuplalevyhän on ihan mahtava..

Tuo Robbie Williamsin Me and My Monkey todellakin on hyvä biisi, kuuluu minunkin "salaisiin" suosikkeihin. Tämä on ainoita Robbien biisejä, joka kuulostaa _hyvältä_. Pituutta kyllä on tavattoman paljon poppibiisiksi.

Norah Jonesin jotkut kipaleet on tosi hyviä. Myös esim. Ultramariinin Elohopeaa on ihan mahtava. Kumpikaan näistä ei ihan kuulu mun yleensä suosimiin genreihin, rap, r&b, reggae/ragga...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyvää iskelmäpoppia

Kirsi Ranto - Soitellaan
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tehosekoitin, prkl! Mä mikään pehmopoika ole! Isot äijät ja tommosta nyyhkyä vielä hyvänä pidetään :)
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Laulaja Irina. Ei hittolainen, viimeisen viikon aikana kun on radiosta tullut kuultua kappaleita Vastaukset ja Vahva, niin olen jäänyt kyllä koukkuun. Jokin siinä kiinnostaa, itse laulajakaan ei ole hassumman näköinen, mutta musiikkikin kyllä iskee. Syystä tai toisesta.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Britney'n Toxic-biisi kolahtaa.. jostain syystä! ..ja muutenkin Britney on aika hotti..aah.. :)
 

kasipallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
RMB : The world is yours. Aivan jäätävä trance-levy. Kattelin läpi ikivanhoja cd-levyjäni, niin tämmöinen putkahti esiin. Toimii edelleenkin, vaikka heviä tässä on kuunneltukin viime vuodet.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
No joo...

Gary Barlow - Forever love tai vaikka Take That - Back for good. Oikeesti hyviä ja harmi kun Barlowista ei tullut ikinä todellista tähteä. Hyvä lauluntekijä ilman muuta...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti dee_snyder
No joo...

Gary Barlow - Forever love tai vaikka Take That - Back for good. Oikeesti hyviä ja harmi kun Barlowista ei tullut ikinä todellista tähteä. Hyvä lauluntekijä ilman muuta...

Totta, Garyn karisma vaan ei olisi riittänyt edes yhteen neljäsosaan siitä mihin Robbie Williamsin rahkeet riittivät. Ja toivottavasti riittävät vielä pitkään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti ozo
Britney'n Toxic-biisi kolahtaa.. jostain syystä! ..ja muutenkin Britney on aika hotti..aah.. :)


Kyl.. aluksi ajattelin, että huh huh mitä kuraa, mutta ei kulunut kauan, kun tarpeeksi kuuli renkutusta, niin jopas siitä alkoi pitämään. Ovelia koukkuja täynnä se tausta siinä biisissä.
 
Viestin lähetti Leiska
Laulaja Irina. Ei hittolainen, viimeisen viikon aikana kun on radiosta tullut kuultua kappaleita Vastaukset ja Vahva, niin olen jäänyt kyllä koukkuun.

Liityn joukkoon. Toinen salainen suosikki on Mariska, jota ainakin YleX on kohtuullisen paljon soittanut.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Hyvää iskelmäpoppia

Viestin lähetti Arnold
Kirsi Ranto - Soitellaan

biisistä en tiedä, mutta miss ranto on ainakin todella hottt!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Suomalainen hiphop iskee minuunkin, kyllä.

Niin ja eipä tätä häpeillä lainkaan pitäisi mutta Europen levyt olen kaivanut arkistostani (varastosta) ja niitä luukutellut kohtalaisen hyvällä volyymillä.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Suomi rock toimii meikäläiselle (Yö, Popeda jne.), ja en nyt tiijä niin salainen, mutta hyvä biisi Kirsi Rannon Ei jaksa kiinnostaa, käännös siitä Shania Twainin biisistä, eikä se Kirsikään niin pahan näkönen oo ;)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Noniin. Täältä se tulee. Pidin biisistä nimeltä Harmaata lunta.. vasta tällä viikolla kuulin, että sen esittää Gimmel.

Voin puolustautua sillä, että Gimmelin biisit tekee ammattilaiset, joiden tehtävä on vaikuttaa juuri minunlaisteni ihmisten alitajuntaan. Sen lisäksi tytöt on valittu seulonnalla, josta esiin ovat tulleet juuri parhaan lauluäänen omaavat missit (No jaa. Jenniä lukuunottamatta naamaperseitä). Ääni yhdistettynä ammattilaisiin säveltäjiin ja sanoittajiin, niin eihän siitä voi muuta tullakkaan kuin lähes täydellinen kokonaisuus. "Harmaata lunta.."
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vaikka yleensä en sen tyyppisestä musiikista pidä, niin jostain Outkastin musiikki kuulostaa hauskalta korvaani. Mikähän siinäkin on.
 

snumi

Jäsen
Slayer.

Vai pitäiskö näiden tunnustusten olla junttimusaa, jotain Sukkulaa Venukseen? Ei kiitos minulle.

Minusta rankka meno on kovempaa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Yö .. etenkin tänään kun soittavat Hotelli Vantaan yökerhossa. Jännittää onko paikalla 500 vai kenties jopa 1000 naista..

Haaskalle \o/
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös