Salainen suosikki?

  • 191 653
  • 1 070
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
BEHM. Tykkään todella molemmista Spotifystä löytyvistä kappaleista. Jotain tuossa on.
Herttilei, suomalainen SUOMEKSI laulava artisti jolta on vasta kaksi biisiä Spotifyssa ja jo tuollainen kuuntelijamäärä. Kyllähän tuo jostain kertoo, vähintään siitä että et ole ainut kuka tykkää kuunnella.

Edit: Tivolit lähti muuten heti omallekin soittolistalle! Katsotaan iskeekö tuo vanhempikin single yhtä hyvin.

Edit2: Iski

Edit3: Niin joo, iso kiitos artistivinkkauksesta!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
BEHM. Tykkään todella molemmista Spotifystä löytyvistä kappaleista. Jotain tuossa on.
Tämän myötä on ainakin jonkinlainen usko vielä palannut naispoppareihin jotka laulaa suomeksi.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Tyttäreni kuuntelee Billie Eilishiä ja pakko se on myöntää, että on hienoa musiikkia. Mikä tässä on erikoista valtavirtapoppiin nähden, niin tämä kestää kulutusta, eikä rupea vituttamaan yhden kuuntelun jälkeen.. no siksi kai se hyvää onkin. En viitsi kertoa kenellekään, ainakaan vielä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oma salainen suosikkini musiikin saralla on syntymävuotenani perustettu teknoyhtye Scooter. Kuuntelin heitä tossa tänäkin aamuna. En ole tainnut täällä Scooter-faniudestani sanallakaan mainita joten kyseessä on sananmukaisesti salainen suosikki.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oma salainen suosikkini musiikin saralla on syntymävuotenani perustettu teknoyhtye Scooter. Kuuntelin heitä tossa tänäkin aamuna. En ole tainnut täällä Scooter-faniudestani sanallakaan mainita joten kyseessä on sananmukaisesti salainen suosikki.
Scooter on kyllä vahva. Hieno bändi siinä(kin) mielessä, että monissa kappaleissaan on sämplätty aiempia biisejä, joita ei välttämättä muutoin olisi tullut kuunnelleeksi.

Esim.


Logical Song
ja




Sekä



ja




+ Nessaja jne.

Saksalaisista puheen ollen, Nenan ja Kim Wilden "Anyplace Anywhere Anytime" (Irgendwie, irgendwo, irgendwann) on aina kova. Yksi historian hienoimmista saksalais-brittiläisen yhteistyön tuloksista.


 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jostain oudosta syystä olen pitkään tuntenut vetoa siihen Ti-Ti Nallen äitiin, Riitta jotakin. Pirtsakan oloinen täti.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minun salainen suosikkini on ollut jo muutaman vuoden ajan Eija Kantola. Hän on ollut salainen suosikkini siitä lähtien kun näin hänet esiintymässä eräällä Tallinnan risteilyllä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Jostain oudosta syystä olen pitkään tuntenut vetoa siihen Ti-Ti Nallen äitiin, Riitta jotakin. Pirtsakan oloinen täti.
Eikös tämä Riitta täti ole monen perheellisen miehen salainen päiväuni. Lapset katsomaan nalleja ja isät Riittaa
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Behm.

Hei rakas on klassikko jo syntyessään. Tivolit laulattaa ja Frida huikea myös. Neljäs single Lupaan olla kaunis. Koko levykin, joka ilmestyi muuten tänään, erittäin tasokas.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Can't get you out of my head" kuuluu puolestaan minulla listalle "salaiset suosikit 2000-luvun alun radiohittien joukosta". Ja itsekään en tosiaan muuten juuri Kylien musiikkia ole kuunnellut.
Tähän on pakko yhtyä. Lisätään tähän myös Miley Cyruksen Wrecking Ball. Musavideoillahan ei ole mitään tekemistä asian kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Enkö minä ole muka ikinä kirjoittanut tähän ketjuun? Ei ainakaan palstasofta näytä.

Mutta Kylie Minogue. Muutin 12-vuotiaana Skotlantiin 2.1.1989 ja suurin hitti silloin siellä oli Kylien ja Jason Donovanin Especially for you. Toki jo Suomessa olin onneksi kaapelitaloudessa asuessani MTV:tä katsellessa kuullut Kyliestä (I should be so lucky). Sittemmin kotiin palattuani rupesikin videoissa vaatteet vähentymään ja Czescku pääsi siihen ikään, että moinen rupesi kiinnostamaan ihan kunnolla.
Veli Sesku, oot mua vähän vanhempi mutta kyllähän kun nuori Johnny löysi MTV:n ja Kyllin sekä Sabrinan niin vaikutus oli sellaanen ettei sitä voi sivuuttaa näin setämiehenäkään. Huhhuh. Ja tosiaan, eihän sitä tunnustaa uskalla omalla nimellä, mutta kyllä mää tota Mailia myllyttäsin kun liittoutuneitten joukot Ranskan rantoja D-Dayna.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tähän vielä se Mailin video:



Ja sitten vähän harvinaisempi salainen suosikki. Tunnustaako kukaan ja liittyy seuraan...? @Czescku



Tätä se humala teettää, perkeles...
 
Viimeksi muokattu:

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tämä nyt ei ole mikään yksittäinen salainen suosikki, mutta kuuntelen kausiluontoisesti mielelläni, miten sen nyt sanoisi, "erikoista" musiikkia kuten Bella Ciao tai Katjusha (Katyusha), alkuperäisversioina tietenkin.

Varsinkin ensin mainittu toimii erittäin hyvin myös instrumentaalina.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä:



Muistan, kun kuulin aikoinaan, niin tuli vaan mieleen, että onpas nätti biisi ja laulaja kuulostaa ihan siltä Spice Girlsin yhdeltä muijalta. Erittäin katuepäuskottavaa ollut koskaan myöntää tällaisen kaltaiseni ns. wannabe-rockheavyrin pitävän biisistä, joka on levy-yhtiön rahastussampomielessä kehitellyn tyttöbändin jäsenen soolojulkaisu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sointu Borg. Skippaan lähes kaikki häntä koskevat uutiset ja haastattelut, sillä niissä hän vain kertoilee omasta elämästään, joka eroaa omastani kuin yö päivästä ja jollaisesta elämästä en edes haaveile, mutta onhan se myönnettävä, että on tuo nainen vaan kuuma. Samanaikaisesti sekä ärsyttävä, että kuuma.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä tykkään paljon sellaisista vanhan kansan iskelmälaulajista joista ei välttämätä tykkää kovin moni muu minun ikäiseni. Tykkään esimerkiksi Paula Koivuniemestä ja Eija Kantolasta tosi paljon. Olin kerran Eija Kantolan keikalla risteilyllä ja pidin kyllä siitä keikasta. Tykkään kuunnella paljon iskelmämusiikkia. Kertookohan se jopa henkisestä kypsyydestäni? En ole mikään kakara... En tiedä.

Olen tuon Eija Kantolan kyllä nostanut aiemminkin esille mutta halusin vielä korostaa sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös