Metalcoresta puhuttaessa minun "salainen" suosikkini on The Human Abstract ja erityisesti bändin kolmas levy Digital Veil.Mä tiedän et tyyliin kukaan jatkiksessa ei kuuntele mun musaa mut vittuakos tuolla väliä. Salainen suosikkini on jo kuukausia ollut melodista metalcorea soittava The Word Alive. Tosin tän viestin jälkeenhän se ei ole enää salaisuus, joten se siitä. Tykkäsi tai vihaisi ko. genreä niin fakta on, että siinä on bändi joka on kypsynyt lyyrisesti albumi albumilta.
Tirautatko itkut siinä lopussa, kun John valitseekin sen lukion aikaisen tyttöystävänsä, eikä Alicea, vaikka koko leffan ajateltiin, että Alice? Sit Mandy vei sen Johnin sydämen ja se oli ihquu, kun ne kuitenkin sopi yhteen parhaiten.Romanttiset komediat. Naisystävä kun haluaa katella nii oon sille et hyi helvetti mitä paskaa. Oikeesti tykkään niistä ja katon yksinkin. Omg.
Emmää tirauta itkuu mut yleensä hymyilen typerästi. Se on häiritsevää, välillä pitää lämäyttää ittee ku alkaa liika neiteily.Tirautatko itkut siinä lopussa, kun John valitseekin sen lukion aikaisen tyttöystävänsä, eikä Alicea, vaikka koko leffan ajateltiin, että Alice? Sit Mandy vei sen Johnin sydämen ja se oli ihquu, kun ne kuitenkin sopi yhteen parhaiten.
Pitääpä ottaa testiin tämä!Metalcoresta puhuttaessa minun "salainen" suosikkini on The Human Abstract ja erityisesti bändin kolmas levy Digital Veil.
Sama (muuten paitsi naisystävä uupuu vielä). OmgRomanttiset komediat. Naisystävä kun haluaa katella nii oon sille et hyi helvetti mitä paskaa. Oikeesti tykkään niistä ja katon yksinkin. Omg.
Olavi Uusivirta. En itsekään ymmärrä tätä.
Pyhimys. Paperi T. Edelleenkään en ymmärrä.
Kun lähinnä tulee black/death/metallia kuunneltua.
Hyvin noloa myöntää, mutta jotenkin olen semisalaisesti seuraillut Ylen Uusi Päivä-sarjaa jo vuosia. Käsittämätöntä teinidramaa ja välillä voinkin olla seuraamatta sarjaa viikkoja, mutta jossain välissä taas juutun seuraamaan sarjaa pitkäks aikaa.
Robbie Williams sopii varmaan hyvin tähän ketjuun. Olen käynyt livenäkin katsomassa. Ei sitä vain millään voi huonoksi sanoa. Helvetin kova showmies.
Tykkään.
Mutta musiikista ei tiedä mitään ilmeisestiMediapersoonista Sita Salmisen puhetyylissä on jotain josta tykkään. Mukavaa kuunneltavaa korvalle.
Eikä tuo nyt rumimmastakaan päästä ole...
En ois tiennyt minäkään.Mutta musiikista ei tiedä mitään ilmeisesti