Salainen suosikki?

  • 192 239
  • 1 070

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1Timer kirjoitti:
Nikke T:sta en tieda, mutta Raptoria kuunnellessa paino on teksteilla, ei savelilla. Ne ei kuulosta meinaan vielakaan hassummilta.
Täytyy lainata tätä viestiä, sillä oma salainen suosikkini on nimenomaan Raptori. Oi Beibe on edelleen yhtä tarttuva biisi kuin 15 vuotta, jolloin sitä mukulana kuuli. Legendaarinen, kuten myös tämän orkesterin haastattelut ja Jufon vierailu Kymppitonnissa viitisen vuotta sitten :).
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Noniin! salainen suosikkini on: Paris Hiltonin Stars are blind!

Lynkkausketjun saa sitten perustaa erikseen. Saatana, antaa tulla vaan, vaikka kaikki samaan aikaan, meikäläistähän ei pysäytä enää mikään..hähää!
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Edellisen kirjoittajan jälkeen minäkin uskallan postata omani:

Aerosmith
Tämä uskomattoman junteille ihmisille tarkoitettu musiikki kolahtaa minuun aivan täydellisesti. Hyvät musavideot ovat varmaan aivopesseet meikäläisen

Popeda
Jostain syystä diggaan ihan kybällä vaikka vihaan biisien junttimaista yksinkertaisuutta. Pate on vaan niin aito, että tätä kuuntelen ihan simona - varsinkin kiekkokauden aikana

Gangstarr
Räppiä? Hyi vittu! Samaa ajattelen minäkin usein kun avaan MTV:n. Kuitenkaan mikään ei ole aidompi kuin Gangstarr. Kaukana siitä kliinisestä blingblangblöng-ympäristöstä, johon nykyräppi on ajautunut. Gangstarr on kaduilta!
 

Kiileri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon ollu vannoutunut rokki kaveri jo monta vuotta, mutta nyt kun metroseksuaalisuus muhunkin iski niin huomasin että suvaitsen paljon enemmän musiikkia ja monipuolisempaa sellaista. Räpistä ja rnb musasta on tullut tiukka vaihtoehto rokille ja heville. Mutta sitten näihin "noloihin" artisteihin.. Niin varsinkaan vannoutuneille rokkari frendeilleni en sanallakaa mainitse kuuntelevani eminemiä, jolla on mielestäni kourallinen erittäin hyviä kipaleita. Lisäksi mulla on tapanu kuunnella muille "wanhoja" biisejä nytteki diggailen jay-z:n ja linkin parkin biisei kuten numb/encore. Sitten tossa on tullut tollane hyvän fiiliksen musa kuten black eyed peasit joide musa on erilaista siitä löytyy potkua eikä sitä myydä seksillä. Mutta tosiaan se mitä artisteja/bändejä hehkutan riippuu aika paljon siitä millasessa porukassa millonki pyörii.
 
Minun on nyt kyllä tunnustettava, että Katri Ylanderin videokappale Onko vielä aikaa? hivelee, suorastaan koskettelee sisintäni. Runsas kehokarvoitukseni saa erektion ja silmäkulmani kosteustasapaino pyrkii märän puolelle kappaleen kuullessani.

Tekisi mieli mennä ulos sateeseen nurmikolle polvilteen niin, että valkoinen avonainen kauluspaitani vain leplattaisi tuulessa ja syleillä maailmankaikkeutta sen koko kauneudessaan. Harmi, kun ulkona ei sada eikä tuule enkä valkoista kauluspaitaa omista.

Vittu, noloa digata jotain ihme Idols-ulostetta. Tästä ei puhuta ikinä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
cosmic_rodeo kirjoitti:
Minun on nyt kyllä tunnustettava, että Katri Ylanderin videokappale Onko vielä aikaa? hivelee, suorastaan koskettelee sisintäni. Runsas kehokarvoitukseni saa erektion ja silmäkulmani kosteustasapaino pyrkii märän puolelle kappaleen kuullessani.

Tekisi mieli mennä ulos sateeseen nurmikolle polvilteen niin, että valkoinen avonainen kauluspaitani vain leplattaisi tuulessa ja syleillä maailmankaikkeutta sen koko kauneudessaan. Harmi, kun ulkona ei sada eikä tuule enkä valkoista kauluspaitaa omista.

Vittu, noloa digata jotain ihme Idols-ulostetta. Tästä ei puhuta ikinä.

Putosin.

Tuli mieleen elävä kuva super-furry Enrique Iglesiaksesta. Täällä taitaa sataa ja tuulla ja nurtsiakin on tossa ihan kymmenen askeleen päässä. Lainaan valkoisen kauluspaidan, jonka voit pingottaa päällesi.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Tän ketjun voi lopettaa koska pohja tuli vastaan. Se on kuulkaas ranskalainen Alizée ja J'ai pas vingt ans. Sanoja en niin tajua, paitsi että nimi tarkoittaa että En ole 20 v. Muija on jotain 14 eli siitäkään ei saa armahdusta, pikemminkin päin vastoin. Höyhenenkevyt pop-rallatus mutta jostain syystä en vaihda kanavaa. Sopii helvetin hyvin vaikka Celtic Frostin jatkoksi.

Eiku joo lisätääs tähän vielä Kerkko Koskisen koostama "En valinnut asiaa" -kokoelma taistolaislauluja ja M.A. Nummisen Kiusankappaleita -kokoelmat. Loistavaa loppuillan soundtrackia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Noniin! salainen suosikkini on: Paris Hiltonin Stars are blind!

Lynkkausketjun saa sitten perustaa erikseen. Saatana, antaa tulla vaan, vaikka kaikki samaan aikaan, meikäläistähän ei pysäytä enää mikään..hähää!
Mä fanitan Parisia ihan julkisesti!
Stars are blind on loistava ja varsinkin video. Elokuussa ilmestyvä levy on pakkohankinta, tietenkin dualdisc-versio.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
BigRedBob kirjoitti:
Mä fanitan Parisia ihan julkisesti!
Stars are blind on loistava ja varsinkin video. Elokuussa ilmestyvä levy on pakkohankinta, tietenkin dualdisc-versio.

Kyllä siinä nyt metallimiehen uskottavuus ropisee.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Pakko kai sitä on salainen suosikki paljastettava. Eli minun salainen suosikkini on ruotsalainen hammasrauta-idoli Darin. En tiedä miksi pojun kappaleet kuulostavat niin mukavilta mutta ne vain kuulostavat.. Mikään muu minua ei tosin nappaa kuin musiikki. Mutta se musiikki on yllättävän hyvää..
 

Cube

Jäsen
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Noniin! salainen suosikkini on: Paris Hiltonin Stars are blind!
Joo, sama täällä. Tuo biisi ja video ovat saaneet minut innostumaan uudestaan myös eräästä toisesta Parisin videosta, jonka diggailu on toki selvästi vähemmän salaista.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Cube kirjoitti:
Joo, sama täällä. Tuo biisi ja video ovat saaneet minut innostumaan uudestaan myös eräästä toisesta Parisin videosta, jonka diggailu on toki selvästi vähemmän salaista.

Olisikohan kyseessä kenties "one night in Paris"? Jokaisen "salainen" suosikki.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Speedye kirjoitti:
Olisikohan kyseessä kenties "one night in Paris"? Jokaisen "salainen" suosikki.
Hiltonissa olen kyllä ollut. Ikäväkseni kyseessä ei ollut Paris.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
BigRedBob kirjoitti:
Hiltonissa olen kyllä ollut. Ikävä kyllä kyseessä ei ollut Paris.

Helvetti, että on kova leffa! :D

Joo no Parisia vois kyllä tyrkätä ihan mieluusti, mutta ei sen juttuja kyllä kauaa jaksais kuunnella. Jos se suostuis pitämään suukapulaa aina sen ajan mitä panojen välillä menee niin voisin rynkyttää useemmankin kerran.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Nyt hävettää ihan saatanasti tunnustaa, mutta mä oon kuunnellut koko päivän The Carpentersia. Ehkä homoin levy minkä olen ikinä omistanut. Säilytän sitä laatikon perällä, mutta ohan niillä pari aika lepposan hyvää biisiä.

Muistan kuinka jossain lukemassani Zeppelin biografiassa kerrotaan kuinka Bonham luki Rolling Stonesin (siis puhun nyt siitä lehdestä) rankkausta sen hetken parhaista rumpaleista ja hento sekä ihastuttava Karen Carpenter oli listattu törkeäsi Bonzon yläpuolelle.Ei Bonzo tykännyt, ei.
Itse saatan kallistua mielipiteeseen, että lehden lista oli tehty harvinaisen kännissä tai pillua Karenilta kalastellen.

"Rainy days and mondays always put me down."
 

Cube

Jäsen
Monet huonot sitcomit. Tälläkin hetkellä katson Maikkarilta jotain aivan typerää sarjaa, mutta jotenkin tekee silti mieli katsoa.

Nämä ovat tosin suosikkeja ainoastaan aamupäivisin ja sunnuntaisin. Pitäisi silti lopettaa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Häpeillen tunnustan pitäväni seuraavista:

Duran Duran, Pet Shop Boys ja Madonnan 90-luvun tuotanto.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Viime aikoina on toiminut:
Antti Tuisku: Sekaisin (kolahtaa tanssijalkaan kuin kakkosnelonen otsaan)
Dixie Chicks: Not ready to make nice (Natalie Mainesin ääni...)

Hävettää ja nolottaa...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Kipa84 kirjoitti:
Indica.

Nyt se on paljastettu.


En vaan voi käsittää, miksi Indican kaltaisen bändin diggailua pitäisi jotenkin salata? Bändin laulaja (joka muuten vielä kaiken muun hyvän lisäksi on ehkä kaikkeuden pantavimman näköinen lyyli) tekee veisut vielä ihan itse, että ei pitäisi olla kellään vittumä-vihaan-näitä-enteeitebiisei-mut-laulankyl-anttituisku-arvostelijoillakaan mitään valittamista ja hyviä biisejä vielä tekeekin. Kyseinen poppoo kyllä tulee vielä ajan kanssa nousemaan ihan Suomen musiikkitaivaan pysyviin tähtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös