Salainen suosikki?

  • 192 065
  • 1 070

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Salainen suosikki on jo pitkän aikaa ollut Dingo. Heavy-ihmiselle ei yleensä tällainen putoa, mutta joku noissa biiseissä vaan viehättää.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko kai se nyt on jo tunnustaa, eikä vain sen takia että tämän artistin keikkataltiointi sattuu tulemaan just nyt telkusta. Tommi Läntinen, vaikka miten turkulainen olisikin, niin kolahtaa aika lujasti mun musamakuun. Niin ja ei sovi unohtaa Läntisen orkesterin lyömäsoitingurua, joka on Rauman oma "Ringo Starr" eli Jari Varjo.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole koskaan voinut sietää panhuilumusiikkia, mutta Gheorghe Zamfirin The Lonely Shepherd Kill Bill 1:n soundtrackilta saa aina menemään kylmät väreet selkää pitkin - kerrassaan hieno biisi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Juuri kuulin ensimmäistä kertaa PMMP:n Kumivirren js sehän oli aika ihastuttava rallatus. Jos olisi enää rock-uskottavuutta jäljellä niin nyt nekin rippeet olisivat lähteneet. Täytyy kuunnella vaikka The Who:ta jos saisi jotain takaisin.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
PMMP ei ole enää edes mikään salainen suosikki, vaan annan julkisesti kuulua että Paulan kanssa on jonkinmoiset tahdon-julistukset ensi jussina. Musiikin puolesta pitkästä aikaa ensimmäinen uusi tai "uusi" suomalainen löytö.

Olen jäänyt koukkuun Gilmoren tyttöihin. Dialogi on kuin Kurrilla ja Linkulla parhaimmillaan eli huipeaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Uniklubi

Uniklubi iskee tällä hetkellä oikein lujaa. Edellislevy "Rakkautta ja piikkilankaa" nimikkobiisi oli ainoa, joka varsinaisesti kuulosti hyvältä, tosin sekin sitä kovemmin. Uuden "Kehä"-albumin kaksi ensimmäistä singleä, "Kaikki mitä mä annoin" sekä "Huomenna" ovat aika jäätävän hyvän kuuloisia.

Niin ja sekin on hyvä, ettei pojat enää ole tyttöjä niin paljon. Mascarat jääneet vähemmälle.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
tuuski kirjoitti:
Olen jäänyt koukkuun Gilmoren tyttöihin. Dialogi on kuin Kurrilla ja Linkulla parhaimmillaan eli huipeaa.

Äippä on kyllä ikäisekseen verraten hyvärunkoinen tapaus.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
msg kirjoitti:
Äippä on kyllä ikäisekseen verraten hyvärunkoinen tapaus.

Komppaan. Taisipa olla tee muut kateelliseksi-ketju jossa kehuin polkaiseeksi Lauren Graham look-a-likea muutaman kerran. Uuh mikä tapaus, voisin laittaa hänet nainen jota et unohda-ketjuun.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän vuoden Suomen Euroviisu-karsinnoissa mukana ollut ja Yö-yhyteenkin kanssa esiintynyt laulajaneito Annika Eklund on aiemmin kuulunut ehkä siihen "salainen suosikkini"- kategoriaan, mutta nyt on pakko tunnustaa, että helkkarin hyvä-ääninen ja viehättävän näköinen mimmi tämä Annika on.

Euroviisuissa hän esitti biisin Shanghain valot, joka on sittemmin soinut myös paljon radiotaajuuksilla . Ex-Ultra Bran säveltäjähemmo Kerkko Koskisen tekemä tarttuva melodia ja Annikan heleä laulanta vetoaa meikäläiseen melkoisesti.
 
Farkut puolitankoon!

Pari raitaa eroottista räppiä:

- Eminem (feat. Nate Dogg): Shake that
- Notorious B.I.G (feat. P. Diddy, Nelly, Jagged Edge, Avery Storm): Nasty girl

Hain jopa molemmat iTunesista. Varsinkin lyriikat ovat molemmissa aivan hillittömät. Olen gangsta!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Nännimäinen kirjoitti:
Pari raitaa eroottista räppiä:

- Eminem (feat. Nate Dogg): Shake that
- Notorious B.I.G (feat. P. Diddy, Nelly, Jagged Edge, Avery Storm): Nasty girl

Hain jopa molemmat iTunesista. Varsinkin lyriikat ovat molemmissa aivan hillittömät. Olen gangsta!

Tuon Eminemin biisin musavideo on loistavasti tehty ja sopii hienosti kappaleen sanoihin. Tuo Nasty Girl on kyllä sellainen Blingbling-miesten yhteiskappale ettei paremmasta väliä. Ihan meneviä molemmat.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ehheh..meikäläisellä on kumma taipumus ruveta pitämään biiseistä, jotka aikaisemmin olen tuominnut alimpaan helvettiin. Tällä kertaa kyseessä on Janen VIP.

Perkele!
 
Minä vihasin Happoradio-yhtyettä. Minusta se oli ihan paska bändi, jonka irvokkaat suomirokkaavat hittikappaleet olivat paitsi rasittavia niin myös aivan perseestä.

Sitten kuulin yhtyeen hittisinkun Tavikset. Tyhmä nimi biisillä, ajattelin ensin. Sitten huomasin lauleskelevani biisiä yksikseni vähän siellä sun täällä, vaikken osannut (enkä osaa vieläkään) edes kappaleen sanoja. Seuraavaksi huomasin pitäväni niistä aiemmin vihaamistani hittibiiseistäkin. Pois Kalliosta ja Kaupunki täynnä ihmisiä osoittautuivat ihan kivoiksi lauluiksi. Höh. Ihme touhua. Hävettää.

Aika huono yhtye se on silti.
 

Vesku

Jäsen
Gimmel.
Yhtyehän on vieroksumani Idols-formaatin tuotos ja pikemminkin lyriikoiltaan ja musiikilliselta anniltaan kymmenvuotiaiden ykkösmusiikkia, mutta kyllä mä tästä tietyllä tapaa pidän.

Luulenpa, että joskus 10 vuoden päästä tää on klassinen biisiesimerkki 2000-luvun Suomi-popista kuten jokin MC Nikke T ja Raptori, joissa on "Se 90-luvun Henki", kökkö koneteknomelodia. Ehkä 90-luvulla sellainen musa kuulosti vielä hyvältä, mutta nyt pikemminkin huvittavalta.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Nikke T:sta en tieda, mutta Raptoria kuunnellessa paino on teksteilla, ei savelilla. Ne ei kuulosta meinaan vielakaan hassummilta.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Pakko sanoa tähän armottomana hevimiehenä että Eminem. Muutamia todella hyviä biisejä kuten Lose Yourself, Stan ja Without Me. Toivon todella ettei kukaan tuttuni lue tätä ketjua, menetän uskottavuuteni :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Samae Koskinen ja se hittibiisi siltä. Yllättävän kova veto. Huomasin hyräileväni koko viime yön sitä.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Huomasinpa juuri, että Don Huonojen Lentohiekkaa on hieno kappale, vaikken juuri muuten bändin tuotannosta välitä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valvomo - Mikä kesä.

Tehty todennäköisesti kieli syvällä poskessa ja ainakin meikäläisen saa hyvälle tuulelle. Kruununa hauska video. Tosissaanhan tätä ei voi ottaa enkä usko ensi kesänä kenenkään muistavan tätä kuin kesäbiisi-ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös