Salainen suosikki?

  • 192 268
  • 1 070

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
avatar kirjoitti:
En vaan voi käsittää, miksi Indican kaltaisen bändin diggailua pitäisi jotenkin salata?

Totta virkat. Ei sillä, että minä diggailisin Indicaa suuremmin - pari ihan toimivaa biisiä heillä toki on - mutta ehdottomasti nostan tuolle bändille hattua. Tytöt soittavat varsin pätevästi, ja kuten sanoit, tosiaankin tekevät biisinsä itse. Eivätkä ole mitenkään pahemman näköisiäkään. Livenä olen bändin pari kertaa nähnyt, ja hyvin se soitto pelaa lavallakin. Jonsu voisi käyttää viuluansa vielä rohkeammin, pätevästi tuntui tytteli soittavan sillä.

Niin, yksi salainen suosikkini voisi olla juurikin Indican kappale Ikuinen virta.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
avatar kirjoitti:
En vaan voi käsittää, miksi Indican kaltaisen bändin diggailua pitäisi jotenkin salata?

Täsmälleen samaa mieltä bändistä, mutta olen kyllä lukenut näkemyksiä, jonka takia joku voi kuvitella, että pitää salata.

Esimerkiksi joku levy-yhtiöhäiskä retosteli oman puljunsa lastenmusiikkilevyn suosiota, ja erityinen iloinen oli siitä, että ko. äänite pärjäsi kohderyhmässään kovien kilpailijoidensa Lenni Lokinpoikasen ja Indican kanssa... Siis levy-yhtiöiden mielestä Indica on juuri ja juuri kouluikäisten musiikkia...
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jii kirjoitti:
Antti Tuisku: Sekaisin

Kyseisellä videolla on muuten suhteellisen kuumia naisia tanssimassa. Ei pysty ymmärtää, miten tollainen siilitukkapoika on löytänyt sellaisia.

Paljastetaan..
Matti & Teppo - Vauhti kiihtyy (alkusoitto on jäätävä!)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jippo kirjoitti:
Siis levy-yhtiöiden mielestä Indica on juuri ja juuri kouluikäisten musiikkia...

No levy-yhtiöhän saa olla ihan mitä mieltä tahansa.

Onhan joidenkin mielestä esim. Apulantakin kouluikäisten ihmisten musiikkia ja silti niiden keikoilla käy ihan helvetisti porukkaa (siis täysi-ikäisiä ihmisiä).

No, mutta oli miten oli, niin kyseinen bändi kyllä tulee tekemään vielä pitkän ja hyvän uran suomalaisella musiikkitaivaalla. Esim. allekirjoittaneen arvostus kyseistä bändiä kohtaa on paljon korkeampi kuin vaikka tiktakkia, mikä myös kylllä osaa soittaa ja laulaa ja näin, mutta Indica kuitenkin tosiaan tekee biisinsä itse ja se on kova juttu siihen nähden, mikätasoisia melodioita heidän biiseissään on. No eiköhän tää riitä tästä jo pikkuhiljaa :D
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Grome kirjoitti:
Kyseisellä videolla on muuten suhteellisen kuumia naisia tanssimassa. Ei pysty ymmärtää, miten tollainen siilitukkapoika on löytänyt sellaisia.

Se vaan on niin, että siilitukka-antti vaan saa pillua 100 kertaa enemmän kuin moni alfauroskaan tässä maassa. Ikävää tai ei, mutta faktuaalihomma. Ois se vaan kiva olla tommonen ihq julkkis :P

Siitä videosta piti muuten sanomani, että näyttää ihan joltain 80-luvun filkalta ja mitkä helvetin pillifarkut sillä Rovaniemen pojalla oikeen on jalassa? :O
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
avatar kirjoitti:
Se vaan on niin, että siilitukka-antti vaan saa pillua 100 kertaa enemmän kuin moni alfauroskaan tässä maassa.
Saishan se, jos sitä kiinnostais semmonen.

Eipä juuri mitään salaisia suosikkeja ole. Kyllä nuo suosikit kehtaa kaikki tunnustaa ihan avoimesti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
No joo.

avatar kirjoitti:
Se vaan on niin, että siilitukka-antti

Onko Tuiskun Antista kysymys, jos on niin tietolähteeni kertoo jotakin muuta...

veini
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Vitun noloa....


Christina Aguilera - Ain't no other man...

Aina alkaa jalka vipattamaan kun tuon kuulen...

Tästä tulee puukkoa kavereilta, sen tiedän jo nyt..
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
avatar kirjoitti:
No levy-yhtiöhän saa olla ihan mitä mieltä tahansa.

Onhan joidenkin mielestä esim. Apulantakin kouluikäisten ihmisten musiikkia ja silti niiden keikoilla käy ihan helvetisti porukkaa (siis täysi-ikäisiä ihmisiä).

No, mutta oli miten oli, niin kyseinen bändi kyllä tulee tekemään vielä pitkän ja hyvän uran suomalaisella musiikkitaivaalla. Esim. allekirjoittaneen arvostus kyseistä bändiä kohtaa on paljon korkeampi kuin vaikka tiktakkia, mikä myös kylllä osaa soittaa ja laulaa ja näin, mutta Indica kuitenkin tosiaan tekee biisinsä itse ja se on kova juttu siihen nähden, mikätasoisia melodioita heidän biiseissään on. No eiköhän tää riitä tästä jo pikkuhiljaa :D

No niin, nyt on pää avattu tämän keskustelun osalta joten jatketaan. :) Kuten moni muukin tuossa aiemmin on mainittu, täytyy hattua nostaa nimenomaan sille, että bändi tekee biisinsä alusta loppuun itse. Tällöin tuotanto luonnollisesti kuulostaa siltä "omalta jutulta".

En tiedä mikä noissa biiseissä niin iskee, ainakin melodiat ovat kohdallaan. Laulujen sanathan ovat hyvin usein jotenkin "satumaista" kuultavaa, tällainen mielikuva minulle syntyy. Jonsu tosiaan saisi käyttää sitä viuluaan rohkeammin kappaleissa, se on komeaa kuultavaa. Noh, ehkä sitten tulevaisuudessa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitä helvettiä? Olen aina pitänyt wrestlingiä ihan vammaisena saippuaoopperan ja huonosti näytellyn väkivallan yhdistelmänä hieman vajaaälyisille, mutta tuollahan on jotain melkoisen kuumia tätejä painimassa SubTV:llä. En minä tiennyt, että tällaistakin on. Tunnustaudun siis välittömästi show-painin salaiseksi ihailijaksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sir von Aulis kirjoitti:
Christina Aguilera...
Siis okei, mä tunnustan. Kristiinassa on munaa. Vaikka onhan siinä on paljon sellaista mistä mä en yleensä tykkää. Esimerkiksi miten se meikkailee ja feikkailee, miten se pukeutuu, tai miten se käyttäytyy tai siis ehkä enemmänkin miten ylimielisesti se liikkuu ja elehtii.

Beyoncessa on ehkä ihan vähän samaa, mutta muhun se ei iske niin paljoa kuin Christina Aguilera. Avril Lavignessa on myöskin jotain, tai siis se on edes jollain tapaa rock.

Jos joku tuttu tunnisti, niin mä en oo oikeasti se joksi sä mua luulet.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Jii kirjoitti:
Dixie Chicks: Not ready to make nice (Natalie Mainesin ääni...)

Eikös tämä piisi ole Rick Rubinin tuottama. On hemmetin hienot taustat. Viime aikoin aolen huomannut, että tuottaja voi tehdä paljon. Toistaiseksi kaikki, mihin Kalle Ahola on koskenut, on muuttunut lietteeksi, mutta uusimmassa En koskaan tms. -piisissä taustat ovat hemmetin hienot, von Hertzen Brothersit mieleen tulevat.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Grome kirjoitti:
Kyseisellä videolla on muuten suhteellisen kuumia naisia tanssimassa. Ei pysty ymmärtää, miten tollainen siilitukkapoika on löytänyt sellaisia.

Siskoni kavereineen taitaa löytyä sieltä joten pidetäämpäs puheet pieninä tai tulen pesarin kanssa heilumaan sun takaoven taakse...
 
Koomikko Kathy Griffin. Katsoin Suddenly Susania pelkästään tämän naisen takia.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pessaari heiluu

Köntsä kirjoitti:
Siskoni kavereineen taitaa löytyä sieltä joten pidetäämpäs puheet pieninä tai tulen pesarin kanssa heilumaan sun takaoven taakse...
Niin, oikeastihan tuottaja on valitsi tytöt tiukkojen teknistä- ja fyysistätaitoa vaativien testien jälkeen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ja metallistin tunnustukset jatkuvat... uusimpana salaisena suosikkina Christinan rinnalle:

Lily Allen - Smile

Ensiksi kuuntelin et onpas kesäinen ja oikein rennonletkeä viisu, mutta sanoja kuunneltuani totesin et aika rajua tilitystä.. Mut ei se siitä muutu, mukavan leppoisa muuten.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Köntsä kirjoitti:
Siskoni kavereineen taitaa löytyä sieltä joten pidetäämpäs puheet pieninä tai tulen pesarin kanssa heilumaan sun takaoven taakse...

Entäs jos on juurikin vastakkaista mieltä tanssitytöistä ja koko videostakin yleensä. 80-luku meni jo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Derby kirjoitti:
PMMP uutena lisäyksenä tähän ketjuun
Kannatan! Matoja biisi on livenä poskettoman kova ja Pikkuveli-videota katsellessa tuli kyynel melkein housuun kun se koira oli niin reppana ku se jäi siihen yksin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Täst tulee kyl sanomista mutta toi Paris Hiltonin Stars are blind on aika kiva ralli. Nii ja Ellan&Aleksin Laulu kaupungin puistosta.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Tämän julkistamista kadun. Antti Tuisku sekaisin ei tuo biisi selvinpäin iske ,mutta kännissä tuo homo rallatus on jotenkin niin hyvä että viime viikonloppuna päätimme sitten alkaa laulaa sitä baarissa kaverini kanssa ,tosin siihen baariin en enää jalallanikaan astu se on varma sen verran hauskaa muilla oli ja ei tuo edes silloin kaduttanut ,mutta arvatkaas kun aamulla rupes edellis iltaa muistelemaan niin siinä tuli itku ja nauru vuorotellen.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Bloogi kirjoitti:
Tämän julkistamista kadun. Antti Tuisku sekaisin ei tuo biisi selvinpäin iske ,mutta kännissä tuo homo rallatus on jotenkin niin hyvä että viime viikonloppuna päätimme sitten alkaa laulaa sitä baarissa kaverini kanssa ,tosin siihen baariin en enää jalallanikaan astu se on varma sen verran hauskaa muilla oli ja ei tuo edes silloin kaduttanut ,mutta arvatkaas kun aamulla rupes edellis iltaa muistelemaan niin siinä tuli itku ja nauru vuorotellen.
Ai sinäkö se olit? Kuule, ei se mikään baari ollut, vaan Hertsikan yömaja. Mutta jos kerran sanot, ettette enää tänne tule, niin saan minäkin vastedes nukkua yöni rauhassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös