Salainen suosikki?

  • 192 065
  • 1 070

Cucamonga

Jäsen
Ensinnäkin myönnettäköön, että Dannyn seitsemän kertaa seitsemän on loistava teos. Eikä edes hävetä pahasti.

Cradle Of Filth ei kuullostanutkaan enään liian rankalta kun olin hetken, itseäni ja kaveriani kiusatakseni, ladannut koneelle muutaman biisin To Separate Flesh From The Bones'ia, joka on niin kyllä niin kauheata, että ei mitään järkeä. Kyllä sitäkin tosin läpällä aina minuutin verran kuuntelee (biisit ovat suunnilleen sen mittaisia).

Warren G & Nate Dogg - Regulate on mielestä todella tyylikästä räppiä, tulee sellainen rento fiilis. Yleensäkkin kaikki räppi kelpaa muutaman biisin verran, jos siinä ei ole järjetöntä "I got finger on the trigger, nigga!" -uhoamista.

Olen kyllä todella avoin sen suhteen mitä kuuntelen ja jokainen kaveri kyllä tietää, että minun ämyreissä voi pauhata oikeastaan ihan mitä tahansa, genreä sen enempää ajattelematta.

Jonkun verran offtopic, mutta nyt soi: Gwen Stefani - Hollaback Girl.
 

scholl

Jäsen
Fanfaari kirjoitti:
Ensinnäkin myönnettäköön, että Dannyn seitsemän kertaa seitsemän on loistava teos. Eikä edes hävetä pahasti.
.

Ei ole syytäkään hävettää. Sen sijaan jos kuuntelisit näitä nykyajan hinttareita kuten Ville Valoa, Jonne Aaronia, Jimi Pääkalloa ja kumppaneita niin saisit hävetä silmät päästäsi.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
scholl kirjoitti:
Ei ole syytäkään hävettää. Sen sijaan jos kuuntelisit näitä nykyajan hinttareita kuten Ville Valoa, Jonne Aaronia, Jimi Pääkalloa ja kumppaneita niin saisit hävetä silmät päästäsi.

Mun mielestä Ville Valo on ehkä seitsämän kertaa tyylikkämpi artisti ja taiteilija kuin Danny.
Musiikillisesti en häpeä yhtään mitään, mutta en ehkä ihan kaikille kerro että Talo Italiassa oli tosi hyvä sarja omasta mielestä tai että (ainakin joskus) se Shanna Pintushevits-Block oli ihan kivan näköinen tyttö.
 

scholl

Jäsen
En tiedä pitääkö suosikin olla salainen vai ei, mutta tuo CNN:n Lontoon putiikin Richard Quest on kyllä aika hauska äijä. Nyt se väijyttää lentokentällä, kun siellä lakkoillaan. Aamun business ohjelma, business travel kerran kuussa sunnuntaina (harmittavan harvoin muistaa katsoa) sekä Quest ovat niitä ohjelmia, mistä sen tapaa. Ihan hauska äijä. Kummallisennäköinen ja erikoinen ääni, mutta pätevä toimittaja.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löysin uuden suosikin.

Taidan olla aivan perverzione, mutta se tsekkiläinen kiekonheittäjä Vera *lova-*lova oli mun makuuni. Siinä oli nainen jonka kanssa saattaisi jäädä toiseksikin. Perhana mitkä reidet. . .

-duud-
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Fanfaari kirjoitti:
Warren G & Nate Dogg - Regulate on mielestä todella tyylikästä räppiä, tulee sellainen rento fiilis. Yleensäkkin kaikki räppi kelpaa muutaman biisin verran, jos siinä ei ole järjetöntä "I got finger on the trigger, nigga!" -uhoamista.
No mutta tuohan on aika paljon juuri tuota pyssy-horo -uhoamista.

---
sixteen in the clip and one in the hole
nate dogg is about to make some bodies turn cold
now they droppin and yellin, it's a tad bit late
nate dogg and warren g had to regulate

I laid all them busters down and let my gat explode
now I'm switching my mind back into freak mode
---
Hieno biisi, kyllä. Upeaa G-funkkia, oikeen vanhaa kunnon westcoast gangstavingutusta. Se on aina välillä kivaa kuunnella. Toki aika kikkeliräppiä, mutta..
 
Suomiräppiä on joskus tullut salaa kuunneltua jokunen biisi osastolta Ezkimo-Kapasiteettiyksikkö. Hävettää myöntää, mutta lauleskelin myös tätä "Raidataan"- biisisiä, laulavan lökäpöksyn nimeä en nyt muista (Google kertoo että oli Cheek). En menisi ensimmäisenä tätä myöntämään julkisesti ihmisjoukossa.

Toki ihan "katu-uskottavaa" suomi-räppiäkin on olemassa- kuten Notkea Rotta ja Steen 1. Itse en näitäkään ole laajemmin kuunnellut, mitä nyt pöhinät ja siniset raput toki mp3:sina joskus.

Ja eikun laulamaan "posken" tahdissa:

..Okei, tehään siis selväks, mä fiilaan sun stailii
ja et ekoil treffeil sust on liikaa kun painii
ku yleensä "Mennääks?" Tytöt skriivaa mun mailii
En voi olla pitkää naamaa ku tsiigaan sun smailii
sun releit, sun kasvoi, sun kroppaa, sun huulii
Mittaan sua pääst varpaisiin ja ain stoppaan sun bootyy"..


Huikeaa.
 

Hessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:
Tik Takin kuuntelu on kyllä ihan sosiaalisesti hyväksyttävää, mutta kun meikäläinen luukuttaa gimmelia ja Janea stereoista, niin se on kyllä jo kauheeta.....itteäkin prkl hävettää.
Tämä oli jo pohjasuoritus, mutta itse laitan paremmaksi.
Gwen stefani - Hollaback girl.
Biisissä on munaa, niin on laulajassakin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aki & Turo and the Hepamamas – Rumarimprempsa
Anita Hirvonen - De va kukku de
Armi & Danny - Kaiken sulle antaisin
Armi & Danny - Me vain
Armi & Danny - Silloin vasta kaiken saan
Armi & Danny - Tahdon olla sulle hellä
Bogart Co - 24 hours
Bogart Co - All the best girls
Bogart Co – Princess
Cat Cat - Bye bye baby
Eini – Kesä ja yö
Frederik - Ii (siellä on se joki)
Frederik – Tyttö kuin tiikeri
Jaakko Teppo – Pamela
Janita – Maistan maailmaa
Juha Vainio - Käyn ahonlaitaa
Kaivo - Jäit tuoksuna huoneisiin
Katri Helena – Syysunelma
Marion – Kylähäät
Markku Aro – Ensi kertaa
Meiju Suvas – Tää onnea on
Merja Rantamäki – Jossain
Mikko Alatalo - Rikoo on riskillä ruma
Paula Koivuniemi – Aikuinen nainen
Päivi – Suoraan suoneen
Taiska – Miksi näin?
Taiska – Mombasa
Tinni - Lentoon
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
En kehtaisi koskaan tunnustaa kavereilleni ääneen diggailevani Destiny's Childia ja Beyoncéa. Samoin vaikka inhoan muuten Justin Timberlakea, niin "Cry me a river" on ihan huippu, ja samat sanat Christina Aquileran "Dirrtystä".
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
scholl kirjoitti:
En tiedä pitääkö suosikin olla salainen vai ei, mutta tuo CNN:n Lontoon putiikin Richard Quest on kyllä aika hauska äijä. Nyt se väijyttää lentokentällä, kun siellä lakkoillaan. Aamun business ohjelma, business travel kerran kuussa sunnuntaina (harmittavan harvoin muistaa katsoa) sekä Quest ovat niitä ohjelmia, mistä sen tapaa. Ihan hauska äijä. Kummallisennäköinen ja erikoinen ääni, mutta pätevä toimittaja.
Quest on aivan loistava äijä, saa kyllä aina nauramaan!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hausmyllyn uusi tuotanto saa kyllä meikäläisen kirjottamaan tähän ketjuun. 90-luvun alun biisit heillä olivat vielä melkoisen mautonta syntikkapoppia typerillä pikkutuhmilla sanoituksilla höystettynä. Mutta nyt kesällä radiosoittoon tullut 2 km taivaaseen -biisi kuulostaa varsin mukavalta.
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Alamummo: kuuntele ihan huviksesi tuo Cry me a river Julie Londonin esittämänä. Hakkaa Justin Pumpernikkelit mennen tullen. Oma salainen suosikkini on Pentti Matikainen kappaleella "näillä mennään".
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Britney Spears -salafani olen ollut jo vuosia.

Jenkkikolumnisti Ann Coulter on toinen kestosuosikeistani, joka saa kulmakarvat kohoamaan.

Paavo Väyrysen täydellinen vastarannankiiskeily on saanut ihailuni niin pitkään kuin muistan. Linkola, pyh. Katsokaa Väyrysestä mallia, jos haluatte nähdä todellisen toisinajattelijan.

Ja tätä ei pitäisi sanoa, mutta Tarja Halonen on aika kelvollinen presidentti. Noin, olen kehunut demaria.

Ja sitten oudot mielihalut osastolta: minusta meteorologi Anne Borgström on aika hot. Ei samalla tavoin kuin Jessica Alba, vaan niin kuin metvurstimätitahnaleipä on. Jos vaimoni sallisi, laittaisin näitä kaikkia kolmea. Yhtäaikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
bitnir kirjoitti:
Ja sitten oudot mielihalut osastolta: minusta meteorologi Anne Borgström on aika hot.
Niin minustakin! Tämä voi kuulostaa hieman hämmentävältä, mutta saan aina kiksejä siitä, kun AB seisoo ensin kasvot kameraan, kuten kunnon säänlukijan kuuluu ja sanoo "moi, aika syksyistä on tiedossa" tjms ja sitten kääntyy sivuttain ja alkaa selittää. Kiksit tulevat nimen omaan tästä kääntymisliikkeestä kun selkäpuolelta paljastuu muhkea, musta hiuspalmikko. Se on upea. Mä haluaisin saunoa Anne Borgströmin kanssa.
 
vision kirjoitti:
Pmmp:n tytöt ovat aika mukavia. Varsinkin se vaaleampi yksilö.
Sama. Kuuntelen itseasiassa paraikaa Kovempia käsiä. Aika kiva levy. Ja aika kiva tyttö tuo vaaleampi yksilö, Paula. Tykkäsin eilisestä hameesta, tuolla elämä lapselle-konsertissa.

Viime aikoina on tullut kuunneltua myös huolestuttavan paljon vanhoja, siirappisia balladeja. Sellaista 90-luvun puolenvälin ylä-asteen viimiset hitaat-tyylistä. Hävettää.

Noista naiseläjistä on viime päivinä myös tullut himoittua Britney Spearsia. Ei tuollaisesta muovinukesta pitäisi aikuisen ihmisen innostua, mutta niin vaan on päässyt käymään. Musiikkihan on ihan paskaa, ei siinä mitään. Ei tästä uskalla kellekään kertoa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
iiron_troikka kirjoitti:
Suomiräppiä on joskus tullut salaa kuunneltua jokunen biisi osastolta Ezkimo-Kapasiteettiyksikkö. Hävettää myöntää, mutta lauleskelin myös tätä "Raidataan"- biisisiä, laulavan lökäpöksyn nimeä en nyt muista (Google kertoo että oli Cheek). En menisi ensimmäisenä tätä myöntämään julkisesti ihmisjoukossa.

Juu, jokseenkin sama homma minulla. Suomiräppiä tulee välillä haukuttua yhdessä kavereiden kanssa, mutta salassa sitten toisinaan kuuntelen sitä, pieninä annoksina tosin.
 

Bandana

Jäsen
Another HAB kirjoitti:
Amy Diamondsin kappale What´s in it for me kolahtaa jotenkin, hämmentävää sano.

Sama.

Aika erikoista sinällään, kun en yleensä hirveästi tällaisesta valmiiksi pureskellusta purkasta perusta. Vielä kun koko kipale ei ole edes tämän neidin itsensä rustaama.

Jotenkin se jää vain päähän soimaan, eikä edes mitenkään ärsyttävällä tavalla.

Wots in it foo mee, ai rili gada noo.

Vielä kun vetäisi saman på svenska.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
No salainen suosikkinihan on tietysti PMMP. On ne sitten ihania.

Olen myös diggailut HIMin uutta sinkkua täysillä, vaikka ennen olen aina inhonnut HIMiä ja eipä tuo kaverienkaan keskuudessa ole mitenkään kova sana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös