Palstatoveri
@KiVi, erinomainen kirjoitus. Itse otan myös hieman kantaa näihin Oy:n nimityksiin. Tapaus Jonna Vuorinne: Tiedostan että aikaa on kulunut vähän ja suuria muutoksia ei ole voinut tehdä, eikä taikatemppuja opetella, mutta huomaa kyllä että tullaan isosta kioskista pieneen kojuun. Miten voidaan markkinoinnissa jättää tämän hetken suurin kaupallinen paskapäivä hyödyntämättä. BF jätettiin täysin ilman mainontaa, tokikaan ei ollut mitään mainostamisen arvoista. SaiPan bftarjous taisi olla -25% fanituotteista, ei helvetti.
En tiedä, käytiinkö officella keskusteluja että perjantaina myydään loppuihin peleihin vaikka seisomakausarit -70% tai edes -50%, jos käytiin niin hyvä ja lampaan perseet Markkaselle jos tuo estettiin.
Muutenkin fanituotteista vain -25% on kyllä paskaa kun on menossa kovin kauppakausi ja pukin konttiin kannetaan niskat vääränä tavaraa.
Toinen asia, Sputnikverkoston herättäminen henkiin olisi elintärkeää. Siellä on yritykset ladanneet työntekijöilleen kulttuuri ja liikuntarahaa eri sovelluksiin tuhansilla euroilla ja joka vuosi näitä menee nollaukseen tuhansia euroja. Rahastuksen paikka.