Missä viipyy se Lehterän lupaama avautuminen menneestä kaudesta.
No ei kai tämmöistä vakavastiotettavaa raporttia kukaan odota, oli koronoita tai ei.
Niin valitettavaa kun se onkin, niin Terolla ei ole enää mitään mitä se voisi sanoa parantaakseen tai pahentaaksen tilannettaan. Tämä on julma tuomio minun kirjoittamana, mutta myönnän ja tunnustan, että se kaikki vähä mitä olen ekan kahden vuoden jälkeen yrittänyt uskoa ja toivoa - on yksinkertaisesti nyt nollassa.
- - - - -
Tästä koronaepisodijutusta toivottavasti ei tehdä todellakaan mitään puolustusta mihinkään tai kenenkään puolesta. Kyllä ne näytöt on on annettu jo ennen koronaa.
Enkä edes tunne olevani joku kusipää tässä joka haluaisi kenkiä kenkimisen vuoksi ihmisiä... Tässä on menty hyvällä veljellisellä yhteenkuuluvuudella eteenpäin...ö ja kuten jossain ketjussa kritisoin miksi urheilijat olisivat niitä viimeisiä johon vastoinkäymiset saisivat kohdistua... En jotenkin vain osaa puolustaa miljardöörejä että hyvä, älä maksa jatkossakaan veroja, pääasia että painat hattutempun, mulle tää hiekka toimii ihan hyvin.
E: tämä viestini on ihan sekava, jääköön tähän, mutten ole ylpeä.