No jos tuo Vilin sopimus nyt on totta, niin aion ainakin itse tehdä sellaisen periaateratkaisun, etten anna SaiPalle euroakaan ensi kaudella. Ei sillä että muutenkaan tulisi usein peleissä käytyä, mutta nyt saa alkaa ihan täysi nollalinja. En aio lisäksi puhua SaiPasta ensi kauden aikana missään julkisella foorumilla mitään, joten Jatkoajan SaiPa-osiokin saa jäädä, mikä varmaan on kaikkien kannalta ihan hyvä asia. Mutta en yksinkertaisesti halua enää edes tuottaa mitään sisältöä (edes keskinkertaisia foorumiviestejä) SaiPaan liittyen.
Eli jos ja kun se on Vili, niin omalta osaltani se tarkoittaa täydellisen hiljaisuuden aikaa. Saat Jussi touhuta ihan vapaasti mitä haluat, mutta minä en ota enää mihinkään kantaa. En kehu, mutta en myöskään hauku. Toki joku voi perustellusti todeta että ”no hyvä, painu vittuun ääliö”, ja oikeassa varmaan onkin. Mutta haluan olla sanomatta mitään, koska Jussihan on sanonut, että pääasia että puhutaan. No varmasti kylillä ja netissä tullaan puhumaan, mutta minä en enää halua puhua. Enkä oikeastaan jaksakaan puhua. Tuntuu että SaiPa tuottaa nykyään vain pahaa mieltä, vaikka pohjimmiltaan pitäisi olla kyse hyvää mieltä tuovasta viihteestä.
Onhan tässä ”kaikkea” nähty, mutta Hämäläisen jatkosopimus kaikkien aikojen surkeimman kauden jälkeen on vain se viimeinen niitti omalta osaltani. Tällä SaiPa osoittaa, ettei millään urheilullisella menestyksellä ole enää mitään väliä, vaan toimintaa ohjaavat ihan muut motiivit. Hämäläinen ei ole saanut valmentajana yhtään mitään aikaan ja joukkue on vain hävinnyt koko ajan -> tehdään jatkosopimus. Oikeasti, mitä vittua? :D
En halua tukea tällaista touhua, sillä tässä pitäisi kuitenkin olla kyse kilpaurheilusta. Harrastesarjat, joissa leikitään kaveriporukan kanssa ovat erikseen. Ja kieltämättä vaikuttaa siltä, että joku Mestiksen kaltainen paikka olisikin SaiPan organisaatiolle oikea taso. Mutta on se samalla surullista katsoa, kuinka seuraa, jota on kannattanut 25 vuotta viedään ihan oikeasti Mestikseen. Mutta ehkä tämän sitten vain piti mennä näin ja tämä on SaiPan kohtalo. En olisi kyllä vielä 10 vuotta sitten uskonut, että SaiPan maalilla seisoo mies, joka lopulta ajaa seuraa tosissaan ulos Liigasta, mutta elämä on hassua.
Toivon kuitenkin kaikkea hyvää pelaajille. Tämä ei liity heihin millään tavalla. Siellä on paljon reippaita nuoria miehiä kuten esimerkiksi Vainikainen ja Rikkilä, ja toivottavasti ensi kaudesta tulee heille hyvä ja porukkaa jaksaa käydä kannustamassa pelaajia. Eli toivottavasti olen vähemmistössä kun sanon haluavani lopettaa, ja suurin osa kannattajista käy Kisapuistossa kuten ennenkin.