Näiden pelaajien pitäisi ilman muuta pelata tällä kaudella vähintään Mestistä kehityksensä vuoksi ja jos he aikovat taistella U20 kisapaikoista. Missä he nyt pelaavat? SaiPan U20-joukkueessa.
Keskustelu olisi paljon helpompaa jos jättäisit nämä tarpeettomat kärjistykset pois kun yrität sokeasti puolustella Ketterän etua, tosin naamioimalla sen pelaajien eduksi.
@rattussovjeticus tyhjensi aika mukavasti jo pajatson suhteellisen samoilla ajatuksilla kuin omani ovat olleet.
Näetkö jotenkin vääränä tai pelaajien kannalta heikompana asemana että esimerkiksi Laakso, Hokkanen ja Ruusunen saavat harjoituskauden loppuun taistella liigapaikasta? Eli olisiko heti harjoituskauden alussa pitänyt sanoa että teille ei anneta mitään mahdollisuutta vaan menette suoraan Mestikseen lainalle? Selvää on että kaikille ei tule aukeamaan paikkaa auringossa mutta en minä toisaalta näe kehityksen kannalta fiksuna että kaikki sementoitaisiin suoraan koko kauden lainalle Mestikseen.
Hokkaselle voisi sopia esimerkiksi alkuun 3-4kk lainasopimus Mestikseen, mutta miten se sopii Mestis-seuralle? Joillekin varmasti paremmin kuin toisille.
Laakson jättäisin toistaiseksi liigarotaatioon, koska "vain" 9 pakkia ehjänä, Huttulan kohtalo on kysymysmerkki ja tällä hetkellä itse luotan enemmän kentällä Laaksoon kuin Huttulaan.
Ruusunen on toistaiseksi vaikeampi arvioida koska itse en ole nähnyt harjoituskaudella riittävästi tositoimissa joten jätän arvioit myöhemmäksi ja toivon että on tällä viikolla kokoonpanossa mukana.