Näin pari yötä sitten unta, jossa Pikkaraisen Jarno olisi valittu SaiPan päävalmentajaksi.
Silloin tuo tuntui vielä pahalta unelta, mutta nyt kun olen asiaan tutustunut ja asiaa suussani maiskutellut, niin ehkei se lopulta niin huonolta kuulostakaan. Hintapyyntö ei taida olla hirveän korkea, mutta potentiaalia löytynee. Ulkonäkö vaikuttaa aika mulkulta, mutta luonne valmentaja voi olla ihan hyväkin. Tietysti ihmetyttää, miksei hänestä tullut Tepsin päävalmentaja.
Waltteri Immonen lienee tällä hetkellä vahvin vaihtoehto, kun jotkut ovat sanoneet häntä jo varmaksi valinnaksi. Hänen suhteen on mielialani vaihtuneet samaan tahtiin kuin naisella mielialat kuukautisten aikana. Aluksi olin vähän positiivinen, sitten negatiivinen jne. Nyt on taas sellainen olo, että kai hän on ihan hyvä vaihtoehto. Kokemusta ainakin löytyy pääsarjapeleistä. Mitään Jokeri-kauden päävalmentaja esimerkkiä on turha tuoda, sillä siitä kaudesta on jo 10 vuotta aikaa. Ei haittaisi, vaikka toisi jonkun kovan pelimiehen mukanaan tuolta Sveitsistä SaiPaan.
Lehterän Tero olisi kiva saada valmentajaksi, mutta häneen ei minulla usko riitä. Valmentanee jossain muualla tai sitten jatkaa Ruudun äärellä.