Ei vaan kyllä Rehunen meni taas osioon: SaiPan menetetyt lupaukset. Sen verran olen tästä Rehusen tilanteesta aika luotettavasta lähteestä kuullut, että haki tosissaan paikkaa Mestiksestä tällä kaudella, mutta SaiPa ilmeisesti olisi halunnut pitää A-junnuissa ja sitä kautta pitää yhden miehen lisää "lähellä reservissä". Ilmeisesti pelaajan oman agentin mukaan olisi ollut parikin seuraa kiinnostunut, mutta vihdoin kuin SaiPa kävi etsimään lainapaikkaa, niin sitä ei enää myöhäisen ajankohdan takia löytynyt, kun kaikki joukkueet olivat jo aikalailla valmiita. Sopimus purettiin sitten ilmeisesti pelaajan aloitteesta, kun vuosi yli-ikäisenä junnuissa ei enää kiinnostanut, mikä on varsin ymmärrettävää. Viime kaudellahan hän välillä suorastaan dominoi SaiPan sysipaskassa jengissä, vaikka käsi oli ilmeisesti siinä kunnossa ettei sillä pystynyt edes kunnolla laukomaan. Noh senhän näkee tehoistakin, 5+22 ei ole laiturille ihan tyypilliset tehot.Tuosta porukasta Rehunen varmaan oli selkeästi tapaus, jolle ei vaan kova treeni maistunut.
Harmi vain, jos ura todellakin loppui tuohon. Mitä itse olen SaiPan A:n pelejä katsonut, niin oli kyllä todella lupaavan oloinen pelaaja. Pelisilmä ja syöttötaito olivat jo mielestäni liigatasoa, mutta luistelussa oli suurimmat puutteet, minkä ymmärtää tuon kokoiselta kaverilta. Toivottavasti ei jää ura tuohon, vaan jaksaa yrittää vielä vaikka ensi kaudella johonkin Mestis-joukkueeseen try-outin kautta, koska onhan lähivuosina moniakin pelaajia noussut liigaan vähän vanhemmalla iällä. Potentiaali on kyllä mielestäni vähän eriluokkaa kuin esimerkiksi Suutarilla tai Toivasella. Oli mielestäni aika samaa tasoa Joona Harjaman kanssa, kun pelasivat vielä yhdessä SaiPassa. Nyt Harjama pelaa liigaa, kun taas Rehunen on vain höntsäillyt koko kauden. Pienestä se on näköjään kiinni, mutta tuota "harjoittelu ei maistu" argumenttia en osta siltä osin mitä olen pelaajasta kuullut.