Viestin lähetti mirasane
Mitä helvettiä jengi kitisee Annickin tryoutista? Kaveri itse oli halukas tulemaan Lappeenrantaan näyttäytymään. Olisiko SaiPan pitänyt kieltäytyä sillä perusteella, että hänen cv:stään ei löytynyt merkintöjä AHL:stä tai NHL:stä. Kyseessä oli siis SaiPalle ilmainen tryout, joten miksi vikinä? Sopimusta ei näiden parin päivän perusteella tehty, kunhan vaan nähtiin kaveri kurvailemassa jäällä ja saatiin jotain näppituntumaa hänestä.
Annick matkusti tänään pois Lappeenrannasta ja Suomesta, mutta mahdollista on, että hänet nähdään vielä kesällä uudestaan osaamistaan esittelemässä. Jos joukkueeseen jää tyhjä ulkomaalaispaikka, niin mielummin näen kolmosketjun laidassa Annickin kuin Silvennoisen. Tämä tosin on vain oma mielipiteeni.
Harvoin olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta nyt olen. Kaveri ilmoitti itse viime viikon lopulla (taisi olla perjantaina) halunsa tulla näytille ja sen myötä myös saapui. Parit harjoitukset surffailtu ja toivotettu tervetulleeksi myöhemmin kesällä jos yhä paikka on vapaa. Siis miksi valittaa? Kukaan ei ole luvannut herralle mitään sopimusta tai vastaavaa... Onhan näitä näyttejä tulossa kotimaisistakin pelaajista ja nostetaanko silloin samanlainen äläkkä? Toivottavasti linja pysyy ja häly nousee.
Ja suomennetaan vielä tämä taloudellinen puoli. Kaverilla loppui Saksassa pelit, edessä menomatka kotiin pohjois-amerikkaan, pelipaikka Euroopassa toiveissa, käy ennen menomatkaa (säästää matkakuluissa) Suomessa näyttäytymässä ja lähtee sitten...