Siellä on nyt vissiin keksitty, että oheismyynnistäkin saadaan rahaa. Seisomakatsomot "täynnä" lisää halliin tunnelmaa. Otetaan ennemmin mökki täyteen halvemmalla ja paikataan vaje myymällä kioskit tyhjiksi. Ei huono suunnitelma.
Oheismyyntiin onkin hieman taidettu parantaa pienin askellin, toisaalta mitä täydempi halli on niin sitä vaikeampaa se on. Nyt tuo n. 3400-3500 keskiarvolla halli lienee lähellä optimia liikkumisen suhteen. Toisaalta sitä oheismyyntiä tulee myös sitten Akatemian otteluista ja CHL matseissa joissa normaalisti melko vähän ihmisiä tai ei ainakaan lipun ostaneita. Lisäksi sponsori ja mainosmyynti hieman kohenee jos otteluissa käy enemmän porukkaa joten suoraan ei voi sanoa että persnettoa otetaan vaikka jonkin verran ehkä todellisuudessa otetaankin noilla. ihmisiä kuitenkin pitää saada halliin ja taas uusia kausikorttialaisia ja madaltaa niiden kynnystä ostaa istumpaikka myöhemmin.
Se myös että pitäisi ehkä myös oppia hyödyntämään noita kausikorttilaisia jos mietitätisiin että JYPille tulisi vaikka jopa 500 uutta kausikorttilaista tämän tempauksen johdosta tässä kevään ja kesän aikana niin niille kyllä pitäisi yrittää myydä jotain sen 99e kausikortin lisäksi. Kausikortilla pelipaitaa alennuksella tai sujauttaa vaikka 20% alennuslippu fanishoppiin ym.. tuskin kukaan ainakaan suuttuu jos etuja lähetetään mukaan, mutta jos kausikorttilaisia on se parituhatta niin joku saattaisi jopa ostaakin jotain.