Ruutuysi – maailman paras visailu!

  • 15 944
  • 866

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä tunnen kuinka Jorma kiihtyy! Kolmen pisteen vihje. Vedetään kaamealla vartin tahdilla! 21.45 asti siis aikaa!
Minä tiedän kuka tuo kuvassa oleva henkilö on!

Michael Jackson
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitäs tässä oli palkintona kun ratkaisin aikoja sit arvoituksen, olenko Sherlock vai vaan kovempi kuin Mensalaiset tai vuoden Jatkoaikalaiset!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
VMP! Nyt tiedän! Vuorot käytetty..

Veli Tamminen
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitäs tässä oli palkintona kun ratkaisin aikoja sit arvoituksen, olenko Sherlock vai vaan kovempi kuin Mensalaiset tai vuoden Jatkoaikalaiset!!
Etkös sinä ole jo valmiiksi Tamin facebook-kaveri, mahtaako parempaa palkintoa mistään löytyäkään?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitäs tässä oli palkintona kun ratkaisin aikoja sit arvoituksen, olenko Sherlock vai vaan kovempi kuin Mensalaiset tai vuoden Jatkoaikalaiset!!
Jäi mainitsematta, että palkintona on Jorma Pulkkisen henkilökohtainen vierailu voittajan kotona (voittaja maksaa Jormalle matkasta aiheutuvat polttoaine/majoitus/ruokakulut, nimmarit ja kaverikuvat tietenkin maksullisia. Jormaa saa myös saunottaa).
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kyllä se one and only Tammisen Manu sittenkin on, kymmenentuhannen urheilukirjan isäntä ja omistaja, kaikki omaa tuotantoa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mie on nyt vissiin ymmärtänyt jotain ihan väärin, tai sitten vaan muuten pudonnut kelkasta. Luulin että muiden veikkauksia ei katsota, käytetään omat vastaukset siinä kohtaa missä haluaa, ja lopuksi paljastuu oikea vastaus ja pisteet. Tämän oletukseni myötä käytän siis myös toisen vastaukseni:

kyllä se Tami on!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eikö vittu kukaan teistä Mensalaisita osannut yhdistää ketjun avaajaa ekaan vihjeeseen. Ketjun avaajalla kun on tärkeimmässä ketjussa tasan 79 viestiä ja tarkoituksella lopetti siihen. Tä oli liian helppo mun supernopealle fullhoodeessdhdd-kiintoelvylle.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mie on nyt vissiin ymmärtänyt jotain ihan väärin, tai sitten vaan muuten pudonnut kelkasta. Luulin että muiden veikkauksia ei katsota, käytetään omat vastaukset siinä kohtaa missä haluaa, ja lopuksi paljastuu oikea vastaus ja pisteet. Tämän oletukseni myötä käytän siis myös toisen vastaukseni:

kyllä se Tami on!
Tääl muuttuu säännöt koko ajan :D
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jorma vetää kakkos(vihj)een! Kymmeneltä tulee yhden pisteen vihje!

Voin sanoa, että paha on vielä arvata kuvan kohde (valkoinen laatikko on väärä vastaus!).
 

Liitteet

  • 2 p.jpg
    2 p.jpg
    11,7 KB · kertaa luettu: 85

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MINÄ TIIÄN MINÄ TIIÄN

KEISARI PALPATINE
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yh-den pis-teen vih-je! Pi-tää ta-vut-taa, sil-lä mu-ka-na o-vat e-nää hi-taal-la käy-vät kil-pai-li-jat!

Vart-ti (15 mi-nuut-ti-a) ai-kaa vas-ta-ta!
 

Liitteet

  • 1 p.jpg
    1 p.jpg
    7,6 KB · kertaa luettu: 47
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös