Painu nyt sinne Karikon lenkille!Neljä teesiä teillekin ketkä ette tiedä sitä.
-Pysähdy: Katsoin ensimmäsitä vihjettä ja näin valkoisen muovisen tuolin
-Analysoi: Huomasin, että siinä on ihmisen potretti
- Tee johtopäätös: Yksi plus yksi on nolla, mahtavan visan tekijä paljasti.
- Jatka matkaa: Jatkoin matkaa pelkillä oikeilla!!
Voin lähteäkin jos haluan, onko tässä aistittavissa pientä kateutta?Painu nyt sinne Karikon lenkille!
Menisin Kuuvuoreen portaat, jos ne olisivat lähempänä. Pori on paras mutta Turku on silti helvetin ihana.Voin lähteäkin jos haluan, onko tässä aistittavissa pientä kateutta?
Jorma on kiinni nykyajassa molemmin käsin! Viipurin pojalle tulee 85 vuotta mittariin joulukuussa. Tee perässä!Mitkä himskatin pirikiikarit on Jormalla silmillä?
Eikös Jorma ole heti aamulla pystyssä? Tämä ei siis ollut vastaukseni.Jätetäänpä kisailijoille hautumaan jo seuraava visainen tehtävä. Tähän palaan vasta huomenna aamupäivästä. Aikaa vastata siis rapiat 12 tuntia. Jorma tarvitsee unensa!
Minulla on tulevaisuutta katsastaen kaksi tavoitetta: 1. En elä yhtä vanhaksi kuin Jorma. 2. En käytä eläissäni tuommoisia aurinkolaseja.Jorma on kiinni nykyajassa molemmin käsin! Viipurin pojalle tulee 85 vuotta mittariin joulukuussa. Tee perässä!
Kohtaan yksi (1.) voi toki vaikuttaa itse. Päättää vain päivänsä silloin kuin haluaa.Minulla on tulevaisuutta katsastaen kaksi tavoitetta: 1. En elä yhtä vanhaksi kuin Jorma. 2. En käytä eläissäni tuommoisia aurinkolaseja.
Jorma nousee (vaimon kiusaksi) jo viideltä. Valitettavasti vaimo herää vasta seitsemältä.Eikös Jorma ole heti aamulla pystyssä? Tämä ei siis ollut vastaukseni.
Rene Fasel! Mitä voitin?Yh-den pis-teen vih-je! Pi-tää ta-vut-taa, sil-lä mu-ka-na o-vat e-nää hi-taal-la käy-vät kil-pai-li-jat!
Vart-ti (15 mi-nuut-ti-a) ai-kaa vas-ta-ta!
Sä käytit jo viime kiekalla kaikki vuorosi!!Ohi. En vastannut.
Saanko säälipisteitä, kun unohdin vastata ensimmäiseen Ruutuysin arvoitukseen?
Jos antisi visaan oli tämä:Saanko säälipisteitä, kun unohdin vastata ensimmäiseen Ruutuysin arvoitukseen?
...niin vastaan, että zero points! Metsän laidassa on tilaa parkujille!Mitä mitä? Sääntöjä muutetaan kesken kaiken? Ei ole hyvä tämä.