Anna mennä vaan. Otetaan tämä ensimmäinen harjoituskierroksena.Kaksi arvausta käytetty joten viimeisillä ruuduilla ei voi enää arvata?
Anna mennä vaan. Otetaan tämä ensimmäinen harjoituskierroksena.Kaksi arvausta käytetty joten viimeisillä ruuduilla ei voi enää arvata?
"* Kukin visailija saa vastata kahdesti, joten maksimipistemäärä yhdestä tehtävästä on 12+10=22 pistettä."Jorma Uotinen
Minun takia muutettiin ensimmäisen kierroksen sääntöjä. Olen game master of the universe."* Kukin visailija saa vastata kahdesti, joten maksimipistemäärä yhdestä tehtävästä on 12+10=22 pistettä."
Vaadin tälle veljelle hylkäystä koska tämä oli jo kolmas vastaus.
No mutta kun arvasin jo oikein, tai sitten en... on tämä taas kisailu minun mieleen. Eikös alkuperäisessä heti jonkun arvattua mennyt kahvinkeitin jakoon, vai miten se meni?Anna mennä vaan. Otetaan tämä ensimmäinen harjoituskierroksena.
Täällä on jo useampi veli vastannut ylimääräisiä kertoja. Koitetaan seuraavalla kierroksella olla jämäkämpänä. Tai sitten sääntöjä rukataan, pitää katsoa."* Kukin visailija saa vastata kahdesti, joten maksimipistemäärä yhdestä tehtävästä on 12+10=22 pistettä."
Mikään ei muutu… Sanoi entinen turkulainen. Ei ollut @UnenNukkuja…Minun takia muutettiin ensimmäisen kierroksen sääntöjä. Olen game master of the universe.
Munakarvat ei kasvanut kunnolla vielä, kun tämä visa tuli. En muistanut sääntöjä kunnolla."* Kukin visailija saa vastata kahdesti, joten maksimipistemäärä yhdestä tehtävästä on 12+10=22 pistettä."
Jos tämä sopii Jormalle, niin sopii myös minulle.Täällä on jo useampi veli vastannut ylimääräisiä kertoja. Koitetaan seuraavalla kierroksella olla jämäkämpänä. Tai sitten sääntöjä rukataan, pitää katsoa.
Jorma, nyt kilpailijat kuriin ja näpit irti Sirpasta!
Jormalle nyt sopii mikä vaan.Jos tämä sopii Jormalle, niin sopii myös minulle.
Vaan sopiiko Jorma jokaiseen paikkaan. Sitä mää vaan kysyn. Siis kun näitä sääntöjä nyt muutellaan.Jormalle nyt sopii mikä vaan.
Kierrokset täynnä. Voi helvetti sun kanssasi!No niin, Jorma paljastaa (neljän pisteen vihjeen). 21.30 saakka aikaa.
Visailuisännän,Harjoittelen spoiler-tagin käyttöä.
Mitä Sirpa näki saunassa?
EI MITÄÄN, OLI PIMEÄÄ
Harjoittelen spoiler-tagin käyttöä.
Mitä Sirpa näki saunassa?
EI MITÄÄN, OLI PIMEÄÄ
Jos olisin tiennyt, että tämä on tällaista pelleiyä niin olisin jättänyt osallistumatta. Kasvattakaa hiukset! T. raivopäinen nainen ja helvetin huono haviäjä!Kuvassahan on...
kravattikaulainen kalju mies
...joten vastaan
Juhani Tami Tamminen
Jos vain vaivaudut vilkaisemaan visailuketjun avaajaa niin silkkaa pelleilyähän se silloin on. Take my word!Jos olisin tiennyt, että tämä on tällaista pelleiyä niin olisin jättänyt osallistumatta. Kasvattakaa hiukset! T. raivopäinen nainen ja helvetin huono haviäjä!