Tämä on sitä Faselilaisuutta mitä modet harrastaa. Jos minulla olisi oikeudet punakynään niin tekisin niin.No nyt aukesi!
Rene Fasel
Tämä on sitä Faselilaisuutta mitä modet harrastaa. Jos minulla olisi oikeudet punakynään niin tekisin niin.No nyt aukesi!
Rene Fasel
Olisi pitänyt muistaa tuo Mannerheim!Hämäsi tuo kraka.
Minä.Kuka voitti?
Kyllä, menin itse lankaan. Patsas ja kaikkea... aina ei voi osua.Olisi pitänyt muistaa tuo Mannerheim!
No et todellakaan vaan minä!!!Minä.
Kröhöm!!No et todellakaan vaan minä!!!
Minä sain jo kirjekuoren Jormalta jossa luki:No et todellakaan vaan minä!!!
En ehtinyt kymppikuvaan, että rehellisenä kansalaisena sanon, että tuossa on kaksi pistettä liikaa.1. Manu Juhani Tamminen
Ensimmäisen kisan vei suvereenilla tavalla maksimipisteet rohmunnut @WarWas! Tässä ei ole mitään filunkia mukana. Uskomaton suoritus!
Rehellisyys maan perii! Hävitin virheeni korjaamalla pistelaskutaulukkoni ilman että viestin muokkauksesta sitä näkyy. Harmi vain, että lainauksessasi tämä virhe on edelleen näkyvissä.En ehtinyt kymppikuvaan, että rehellisenä kansalaisena sanon, että tuossa on kaksi pistettä liikaa.
Oisin tietenkin vastannut saman kun osaan laskea 1+1 mitä täällä jotkut ei osaa!!
No mutta juurihan tuossa Tammista arvuuteltiin, ja sinä haluat vielä elottomampia tavaroita?Jos saa pyytää niin olisi parempi seuraavaksi arvuutella jotakin elotonta tavaraa eikä mitään henkilöä niin pääsemme vähemmillä riidoilla.
Toivottavasti…
Mitä vittua? Sain samanlaisen kirjeen ja Cujo#31 jakaaa tuolla palkintoja mihin sattuu.Minä sain jo kirjekuoren Jormalta jossa luki:
”Voittajalle”
ja kirjekuoren sisällä oli paperi, jossa luki:
”Sinä voitit hyvä onneksi olkoon”
Kunhan on Delonghissa keitetty!!Jorma lupasi keittää @WarWakselle kultakahvit (Gevalia) etänä. Toivottavasti maistuu!
Jorman vanha (1980's) Moccamaster kyseessä. Ei koskaan pesty, joten aromit aivan loistavat. Take my word!Kunhan on Delonghissa keitetty!!
Eurotam takoi juuri parhaan taloudellisen tuloksen vuosikausiin - tee perässä!!No mutta juurihan tuossa Tammista arvuuteltiin, ja sinä haluat vielä elottomampia tavaroita?