Viestin lähetti mendieta
Everton ja Rok onko sunnuntai ok? Cardigansin jälkeen?
Tuo sopisi kyllä myös minulle jos joukkoon mahtuu. Me huomenna paikalla olevat voinemme silloin infota tästä muita jos näikseen toivotaan. Mutta nyt matka kohti Åboa...
Viestin lähetti mendieta
Sunnuntai käy kyllä, ja periaatteessa tuo ajankohtakin on ok. Siinä on tosin vain korkeintaan vartti aikaa ennen Turbonegron settiä... Mitäs Everton sanoo? No, joka tapauksessa minä suuntaan piakkoin Turkkuseen päin... kahtellaan, kahtellaan...Viestin lähetti mendieta
Viestin lähetti Rok
Siinä on tosin vain korkeintaan vartti aikaa ennen Turbonegron settiä... Mitäs Everton sanoo?
Viestin lähetti M@rko77
Kenelläkään tietoa eilisestä onnettomuudesta Ruisrockissa? Kuulin huhua, että Negative -yhtyeen jäsen olisi murtanut selkänsä yrittäessään stage divea? :o
Viestin lähetti hörkkö
[B
Niin, tehdäänpäs pieni kysely, että miten porukka kuljetti viinaksia sisään?
...
btw, onko normaalia, että seuraavanakin päivänä korvat soivat :)? Itselläni ei nähkääs korvatulppia ollut. [/B]
Viestin lähetti hörkkö
Niin, tehdäänpäs pieni kysely, että miten porukka kuljetti viinaksia sisään? Itse sain kumpanakin päivänä kuljetettua 0.5 kossun housun etumuksissa sisään (kossun olin laittanut vesi-pulloon) eikä mitään ongelmia tullut.
Viestin lähetti M@rko77
Siis ymmärtääkseni juomia saa viedä festareille, muttei lasipulloissa; näin toimittiin ainakin Party Planetissa.
Viestin lähetti Nikke
Noup. Tai en minä muuten ymmärrä miksi avatun limupullon sisältöä pitää haistella. Ja kyllä meikäläisen edessä jonossa otettiin n 30-vuotiaalta naiselta 2 x 0,5 l muoviset siideripullot pois.
Viestin lähetti jaheka
"Kahden metrin pudotuksessa lonkkansa ja niskansa vahingoittanut mies vietiin tajuttomana sairaalaan, missä hän oli toipumassa vielä alkuillasta. Christus on aiemminkin saanut lonkkavammoja, mutta pysyvää vammaa hän ei lauantaisten tietojen mukaan saanut."
Montakohan kertaa tämä kyseinen ristus on tipahtanu lavalta ku Hesarin lehtijutus oli että hän on ennemminkin saanu lonkkavammoja?
Viestin lähetti Buddy Langwitz
Lavalta putoamisia ei muistaakseni ole aiemmin sattunut, hurjia hyppyjä ja huojuvan Pa-tornin päälle kiipeämisiä sähköiskua saamaan kylläkin.
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Järjestäjiä syytän huonosti järjestellystä sisään-/ulospääsystä, muuten ihan kiva tapahtuma.